tak, tak, ušetříš čas i peníze s experimentováním...e155 píše:Nechceš to odvézt někomu s pořádnou diagnostikou, kdo tomu rozumí? Myslím, že tady už víc informací nevytřískáš.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nepravidelny chod motoru m54 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Meyle umrelo pred 14dny (nehazelo chybovou kontrolku motoru, ale na diagnostice psalo zkrat a obcas mi prislo, ze se motor probere nad 4tis ot/min plus obcas mel tendence skubnout/vynechat kolem 5tis ot/min-jak vynechani zapalu valce), ted jsem dal Febi, chyba na diag zmizela, motor imo lepe bezel... uvidim jak dal, menil jsem i reduktor LPG, ktery "houkal"...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1042
- Registrován: stř 04.03.2009 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
cau co by mohlo delat tyhle chyby?
DME -> Shadow-memory:
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
DME -> Shadow-memory:
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative