Má někdo potuchy o tom, jestli je na 3.0d 306D3 r.v. 2009 v odlučovači oleje nějaká vložka. Objednal jsem z BMW origo odlučovač s tím, že se prý již samostatná vložka nedělá, ale žádná vložka v něm není. Pátral jsem tedy po netu a našel foto odlučovače, kde je vložka nafocená (viz červeně v obrázku). Z BMW mi dodali pouze na obrázku modře označené díly...Tak teď nevím, jestli jsem blbej já, nebo někdo v BMW...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Odlučovač oleje BMW E60/61 306D3
-
Tomas_Hartge
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
Ahoj všem.
Má někdo potuchy o tom, jestli je na 3.0d 306D3 r.v. 2009 v odlučovači oleje nějaká vložka. Objednal jsem z BMW origo odlučovač s tím, že se prý již samostatná vložka nedělá, ale žádná vložka v něm není. Pátral jsem tedy po netu a našel foto odlučovače, kde je vložka nafocená (viz červeně v obrázku). Z BMW mi dodali pouze na obrázku modře označené díly...Tak teď nevím, jestli jsem blbej já, nebo někdo v BMW...
Má někdo potuchy o tom, jestli je na 3.0d 306D3 r.v. 2009 v odlučovači oleje nějaká vložka. Objednal jsem z BMW origo odlučovač s tím, že se prý již samostatná vložka nedělá, ale žádná vložka v něm není. Pátral jsem tedy po netu a našel foto odlučovače, kde je vložka nafocená (viz červeně v obrázku). Z BMW mi dodali pouze na obrázku modře označené díly...Tak teď nevím, jestli jsem blbej já, nebo někdo v BMW...
- Přílohy
-
- big_olejovy-separator-s-oddechem_2.jpg (78.49 KiB) Zobrazeno 1620 x
-
wolferine
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 02.04.2005 00:00
- Bydliště: Brno/Lovčičky
- Klubové ID: 1562
- Kontaktovat uživatele:
predpokaldam ze ten cervene oznaceny dil by tma mel byt, bez nej to fungovat nebude - ve starem ho nemas? ten by se kazit nemel.
jo a kdybys chtel filtrik tak tu jeden mam, protoze v e39 ma byt filtr - tak jsme ho objednal a kdyz jsem odlucovac rozebratl tak jsem zjistil ze nekdo uz tam dal ten plastovy dil
jo a kdybys chtel filtrik tak tu jeden mam, protoze v e39 ma byt filtr - tak jsme ho objednal a kdyz jsem odlucovac rozebratl tak jsem zjistil ze nekdo uz tam dal ten plastovy dil
-
Tomas_Hartge
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
Pridam take postreh, dle sveho zjisteni.
Tomas_Hartge:
Měl jsem unik oleje (E61), a to pres cely system sani (olej sel pres cely separator dale, plny chladic vzduchu oleje, atd.. Prvotni vec byl odlucovac oleje. Rozebral jsem a uvnitr jsem take nemel zadny filtr, jen to ty pises ze ti poslali (modre oznacene). Koupil jsem novy cely separator oleje i s tesnenim a pridal do toho filtr ,,labyrynt,, ktery mas oznacen cervene, takze cely komplet co mas na obrazku. Po teto vymene se unik oleje zastavil, a od te doby vse slape jak ma a ok. Po asi 1000Km jsem zas pro vlastni zajimavost rozebral a pres odlucovac zadny olej nejde a v druhe komore vse krasne ciste. Asi tak..
Jinak jde tam dat oboji, jak klasicky molitanovy filtr tak i labyrynt. Labyrynt je jen inovovane reseni, ktere by melo vydrzet dele, rika se bezudrzbove ale stejne bych doporucoval obcas vymenit zase cely komplet. A koupis ho ve spouste obchodech s autodilama..
Treba nekdo bude mit jiny nozor, ale toto je moje osobni prakticka zkusenot. Snad pomuze. Cao
Kawaman:
Ano, je potreba vymenitit hlavne to oznacene cervene. Filtr oznacen modre by mel neco vydrzet, obcas se muze treba vycistit. Kdyz se ale vymeni jednou za cas uplne komplet vse, nic tim neztratis a mas klid.
Tomas_Hartge:
Měl jsem unik oleje (E61), a to pres cely system sani (olej sel pres cely separator dale, plny chladic vzduchu oleje, atd.. Prvotni vec byl odlucovac oleje. Rozebral jsem a uvnitr jsem take nemel zadny filtr, jen to ty pises ze ti poslali (modre oznacene). Koupil jsem novy cely separator oleje i s tesnenim a pridal do toho filtr ,,labyrynt,, ktery mas oznacen cervene, takze cely komplet co mas na obrazku. Po teto vymene se unik oleje zastavil, a od te doby vse slape jak ma a ok. Po asi 1000Km jsem zas pro vlastni zajimavost rozebral a pres odlucovac zadny olej nejde a v druhe komore vse krasne ciste. Asi tak..
Jinak jde tam dat oboji, jak klasicky molitanovy filtr tak i labyrynt. Labyrynt je jen inovovane reseni, ktere by melo vydrzet dele, rika se bezudrzbove ale stejne bych doporucoval obcas vymenit zase cely komplet. A koupis ho ve spouste obchodech s autodilama..
Treba nekdo bude mit jiny nozor, ale toto je moje osobni prakticka zkusenot. Snad pomuze. Cao
Kawaman:
Ano, je potreba vymenitit hlavne to oznacene cervene. Filtr oznacen modre by mel neco vydrzet, obcas se muze treba vycistit. Kdyz se ale vymeni jednou za cas uplne komplet vse, nic tim neztratis a mas klid.
-
Tomas_Hartge
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
No super. To jsem potreboval vedet. Taky mam celou saci trasu plnou oleje. On ten kryt co mi zaslali, vlastne zadny separator není. Trochu i nechapu spravnou funkci membranky v dilu oznacenem modre. Mas nad membranku pripojenou nejakou hadičku, nebo je to jen do atmosfery. Abych se priznal, tak uz par let delam v motorarne, ale reseni tohoto typu jsem ještě nevidel (((o: A to mi to v BMW Liberec jiz několik lidi cpalo do hlavy, ze vlozka uz se samostatne neprodava....Asfix píše:Pridam take postreh, dle sveho zjisteni.
Měl jsem unik oleje (E61), a to pres cely system sani (olej sel pres cely separator dale, plny chladic vzduchu oleje, atd.. Prvotni vec byl odlucovac oleje. Rozebral jsem a uvnitr jsem take nemel zadny filtr, jen to ty pises ze ti poslali (modre oznacene). Koupil jsem novy cely separator oleje i s tesnenim a pridal do toho filtr ,,labyrynt,, ktery mas oznacen cervene, takze cely komplet co mas na obrazku. Po teto vymene se unik oleje zastavil, a od te doby vse slape jak ma a ok. Po asi 1000Km jsem zas pro vlastni zajimavost rozebral a pres odlucovac zadny olej nejde a v druhe komore vse krasne ciste. Asi tak..
Jinak jde tam dat oboji, jak klasicky molitanovy filtr tak i labyrynt. Labyrynt je jen inovovane reseni, ktere by melo vydrzet dele, rika se bezudrzbove ale stejne bych doporucoval obcas vymenit zase cely komplet. A koupis ho ve spouste obchodech s autodilama..
Treba nekdo bude mit jiny nozor, ale toto je moje osobni prakticka zkusenot. Snad pomuze. Cao
Jinak vlozku vim kde sehnat. Spis me ted stve, ze mam navíc kryt odlucovace za 800 Kč k nicemu )))))O.
-
Tomas_Hartge
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
mění se pravidelně po cca 150 000km, praskla byt nemusí, stačí když je ta membrana ztvrdlaTomas_Hartge píše:Pokud nemáš v tom druhém dílu prasklou membránku, tak nemusíškawaman píše:Omlouvám se , že tady skáču dotématu, ale já si obědnal taky ten odlučovač a přišlo mi jen to červeně označené + těsnění. Je třeba vyměnit i ten díl nalevo?
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
JaraX píše:mění se pravidelně po cca 150 000km, praskla byt nemusí, stačí když je ta membrana ztvrdlaTomas_Hartge píše:Pokud nemáš v tom druhém dílu prasklou membránku, tak nemusíškawaman píše:Omlouvám se , že tady skáču dotématu, ale já si obědnal taky ten odlučovač a přišlo mi jen to červeně označené + těsnění. Je třeba vyměnit i ten díl nalevo?
Dobře, díky za rady. Koupím těda i ten díl nalevo a vyměním ho.
-
Tomas_Hartge
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: pon 01.09.2014 00:00
