Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e61 po ránu nedobíjí

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#1 Příspěvek od dejvidek »

Stalo se vám někdy,?Ráno nastartuju a hned jedu, tak se po chvilce rozsvítí dobíjení a auto klekne, nastartuju přes kabely a pak je chvilku klid - když jezdím denně tak se to nestane. Viděl bych to spíš na baterku než na alternátor, diag bez závad... díky za rady
zidators
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Třebíč
Klubové ID: 3598
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od zidators »

tohle mi dělala nedávno má e60 3.0d .. večer sem zaparkoval.. ráno do toho sednu a svítí dobíjení ,ale auto jelo normálně .. pak sem to chcípl dvakrát a znovu nastartoval a dobrý .. dělalo mi to tak 2-3 dny .. a teď 14dní už nic .. tak nevím
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#3 Příspěvek od Filozof »

Změř kolik má baterka při vypnutém autě když dojdeš ráno k autu.
Pak nastartuj a změř zase napětí na baterce.

Pokud je ráno 11,9-12,1 apod. umírá a kolabuje. Já měl 11,8 a ještě benzín startoval ale u nafty je potřeba mít v lepším stavu baterii.

Pokud dobíjí dobře auto baterii tak má 13,8V + a více.

Taky řeším problémy s baterkou a budu asi řešit vyšší odběr nebo reklamaci nové baterie.

Alespon vyloučíš zda je to baterkou.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#4 Příspěvek od kadli »

Nafta chytne i s 9,6 V, osobni zkusenost. Po puldenim kodovani jsem ji takhle striskal, sice to tocilo line, ale chytlo. Problem bude v regulatoru alternatoru, ten se projevuje pri nizsich teplotach a pri vlhku.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#5 Příspěvek od Teddy »

kadli píše:Nafta chytne i s 9,6 V, osobni zkusenost. Po puldenim kodovani jsem ji takhle striskal, sice to tocilo line, ale chytlo. Problem bude v regulatoru alternatoru, ten se projevuje pri nizsich teplotach a pri vlhku.
O jakym autě mluvíš? obávám se, že v E60 a výš by už ten start při tak vybitý baterii nebyl ani povolen.
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#6 Příspěvek od dejvidek »

díky za rady, kouknu na to, problém bude asi v tom, že baterka bude slabší - sice to nastartuje, ale pak : rozsvítim xenony, zapne se radio, aktivní řízení, navi a výhřevy sedaček...proste skokově velkej odběr a to asi altík nestíhá dobíjet..
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#7 Příspěvek od dejvidek »

vyřešeno, vadný IBS modul...
Odpovědět