Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 škubne sekundu dvě po podřazení
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Moc si neumím představit co se jakto že to bez jednoho šroubu škubalo.. Ta hardy spojka přece nemůže proklouznout když tam chybí šroub, nebo ano?
Ptám se spíše abych pochopil její princip.
Mám teď 545i a někdy pozoruji něco podobného.
Hlavně když brzdím motorem a pak přidám plyn - auto trochu zabere, pak malinko vynechá a škubne (bez řazení) Jako by tam něco proklouzlo a pak se to chytlo.
Nedělá to ale vždy. Automat řadí naprosto hladce, nekope ani po studeném startu ani na zpátečku.
Říkal jsem si jestli to může dělat hydroměnič, popř. silentbloky zadní nápravnice? Nebo že by se hardy spojka nějak pootočila při brždění motorem na jednu stranu a pak při sešlápnutí plynu poskočila zpět? I kdyby tam byla nějaká vůle, mohlo by to jít až tak cítit?
Ptám se spíše abych pochopil její princip.
Mám teď 545i a někdy pozoruji něco podobného.
Hlavně když brzdím motorem a pak přidám plyn - auto trochu zabere, pak malinko vynechá a škubne (bez řazení) Jako by tam něco proklouzlo a pak se to chytlo.
Nedělá to ale vždy. Automat řadí naprosto hladce, nekope ani po studeném startu ani na zpátečku.
Říkal jsem si jestli to může dělat hydroměnič, popř. silentbloky zadní nápravnice? Nebo že by se hardy spojka nějak pootočila při brždění motorem na jednu stranu a pak při sešlápnutí plynu poskočila zpět? I kdyby tam byla nějaká vůle, mohlo by to jít až tak cítit?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Trochu jsem hledal, protože mě zajímalo jak je to možné.
U tebe si to dokážu vysvětlit tak, že máš hardy spojku už částečně natrženou a při chycení dvěmi šrouby se hýbala mnohem víc, než by měla. Tím třetím to mohlo ještě zpevnit..
Tady je video:
https://www.youtube.com/watch?v=mF64PEOf420
Kde to popisuje na 7er, dokonce říká o škubnutí při dobržďování a řazení z dvojky na jedničku - toto přesně taky cítím. Celkem mě to potěšilo, protože je to otázka cca tisícovky.. Hned ji objednávám
U tebe si to dokážu vysvětlit tak, že máš hardy spojku už částečně natrženou a při chycení dvěmi šrouby se hýbala mnohem víc, než by měla. Tím třetím to mohlo ještě zpevnit..
Tady je video:
https://www.youtube.com/watch?v=mF64PEOf420
Kde to popisuje na 7er, dokonce říká o škubnutí při dobržďování a řazení z dvojky na jedničku - toto přesně taky cítím. Celkem mě to potěšilo, protože je to otázka cca tisícovky.. Hned ji objednávám

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Přesně tak nějak jsem si to taky představoval.maxmin píše:Trochu jsem hledal, protože mě zajímalo jak je to možné.
U tebe si to dokážu vysvětlit tak, že máš hardy spojku už částečně natrženou a při chycení dvěmi šrouby se hýbala mnohem víc, než by měla. Tím třetím to mohlo ještě zpevnit..
Tady je video:
https://www.youtube.com/watch?v=mF64PEOf420
Kde to popisuje na 7er, dokonce říká o škubnutí při dobržďování a řazení z dvojky na jedničku - toto přesně taky cítím. Celkem mě to potěšilo, protože je to otázka cca tisícovky.. Hned ji objednávám