

Ale teď k výrobcům zajímavý počtení, je teda už několik let na známým místě. Zní to trochu jako marketingová propaganda, ale jsou tam docela překvapivý fakta a zjištění.
http://www.elit.cz/produkty/textar.html
http://www.elit.cz/produkty/brembo.html
Nezlob se ale 300tkm je hlavně u těžký e60 na brzdy absolutní pitomost, i kdybys nebrzdil tak ti ty brzdy takovym způsobem oreznou že je za chvíli zahodíš (stalo se to bejvalýmu šefovi u passat cc 3,6 kdy furt brzdil motorem a jedzil zdrženlivě a při 80tkm mu museli komplet bzrdy vyměnit za nový protože se ten rachot nedal vydržet).. nevim do jaký míry to máš jen načtený z netu nebo vžitý z praxe.. přiklánim se spíš k tomu netu..Filozof píše:Jo tak to máš pravdu. Strašně záleží kde jezdíš a jak jezdíš.
Prostě auto co má 1,8tuny s lidma a kramama 2tuny většinou tak ikdyž má kotouče velké jako kráva tak velice záleží kde jezdíš a jak.
Borec co bude lítat 50-60tis ročně prostě těch 150-200tis km si myslím dá. Protože prostě za 3-4roky má 150-200tis jak nic a pak výměna brzd je v pohodě.
Ten co to tady bere pouze po ČR tak vlastně oproti němu dá třeba jen 100-150tis km a má je taky na výměnu.
Asi k tomu připočteme nějakej styl jízdy a je to jasné že tam to klidně může oscilovat dejme tomu 20-50procent na životnosti kotoučů.
A pak nám vychází zajimavé čísla.
300tis km je fakt extrém stejně jako 60tis km.