Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kotouce E61

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od tom955i »

zdravim, prosim o radu jake doporucite predni kotouce na E61 2005 , je jich tolik, ze nevim ktery , diky
tady maji dobry ceny, ale fakt nevim jaky. http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

kup si originál a budeš mít klid,jsou tady stohy vláken a všechna na toto téma,závěr je vždy stejný,pokud máš štěstí tak si kup nějaké značkové kotouče a bude to ok,pokud chceš jistotu tak jedině origo.Oni ve finále vyjdou levněji jak troje neznačkové.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ok, takže jestli jsi tady někdy něco četl o brzdách víš, že origo na BMW je od ATE. Zkus jejich druhovýrobu, porovnáš a uvidíš. Nejlíp když vezmeš OEM číslo z ETK a vyhledáš na e-shopu. (Tip: filtrování značek).
Pro ruční hledání chybí výkon a motorizace.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

Trochu drahe zjisteni ze to brzdi hur...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#5 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Každej si tím zjištěním musí projít
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

není Ate jako Ate,pro prvovýrobu je ten kotouč úplně jinej
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matiz »

Kdo bude chtit prvovyrobu, muzu dodat dily. Na brzdach se neco usetrit da, oproti elektronice, tam jsou slevy tragicke...

Jo a pak je jeste ATE z polske strany, tam vychazi kotouc okolo tisicovky. No a ten bude v mnoha eshopech s malou, lec vyznamnou marzi :D Nedavno na ct2 davali porad o pajcovani. Brzdove desticky, okem nerozeznatelne od originalu. Mereni nejakou certifikovanou instituci, takze zadne jena pani povidala, ale zcela presne namerene vysledky. Verdikt byl ze a ted mne neukamenujte pokud si to nepamatuju presne, ale tusim ze ze 100km rychlosti byla brzdna draha pajcungu o nezanedbatelnych 28m delsi nez s originalem. Okem rozdil mezi origo a pajcem nerozeznatelny. Takze ackoliv nemam nic proti eshopum, riziko potencialniho problemu je tam vysoke. Nejnizsi je samozrejme od autorizovaneho dealera. Ale kdyz prijde na lamani chleba, 30m muze znamenat kilecko za rozbity predek...
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#8 Příspěvek od horan »

Jo ten porad se jmenuje "nebezpecny svet padelku". Ke stazeni na uloz to atd. A nejde tam jen o brzdy, ale i filtry, chemikalie......
Zajimave pokoukani.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3303

#9 Příspěvek od M4we »

Tvl o 28m delší?? :D To je, jak kdyby tam žádné brzdy nebyly ne? Brzdá dráha normálního auta ze 100-0 je tak do 40m. Tohle by bylo o víc jak polovinu více. To je strašný! To přece nemůžou prodávat.
Na ten pořad se podívám.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

matiz píše:Trochu drahe zjisteni ze to brzdi hur...
:lol:
Njn o těch ATE origo jak tady čtu na foru už se přesvědčilo více lidí (doufám, že nezávisle a né jako "kluci na srazu říkali..") takže nemám důvod tomu nevěřit. Brzdy asi fakt sáhnout radši k dealerovi.

Mě teda kdysi na zmíněném e-shopu prodejce tvrdil, že berou ATE přímo od výrobce z fabriky (asi jako všechno ostatní), ale víc o tom taky nevím. Třeba díly LEM/Meyle HD na podvozek, kladky a řemeny byly v klidu no problem.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#11 Příspěvek od Teddy »

Te pořad jsem chytil jen konec. Byl to fakt brutus!! Ta brzdná dráha byla snad o 32m delší, ne jen o 28. Navíc se z toho kouřilo jako prase.

Meyle jsem dával axiální táhlo. Vydrželo asi 3 tis. Taky brzdový kotouče (nějaký ty lepší legovaný chromem). Vydržely asi 1500 km Nepřeklepl jsem se v nule!! Vydržely jen cestu do práce a zpět!! Meyle už mi nesmí ani projet kolem baráku. Sračka největší!!!

Musim se dokopat k reklamaci a pak jdu jedině do originálu. zjistil jsem, že oproti meyle jsou jen o litr dražší. Horší je to s deskama. Ty jsou v originálu mazec.
Ty starý se mi tam nechce nechávat. I když mam na nich najeto jen asi 4 tis. km. Co myslíte?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#12 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Musejí bejt rovný, co mě bylo řečeno tak na nový kotouče nový desky.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#13 Příspěvek od Teddy »

jj, mam to s těma deskama taky tak. Nový kotouče = nový desky.
Jen jde jednak o to, že ty moje jsou prakticky nový.
Dal jsem nový kotouče a nový desky, jenže ty kotouče se hned zvlnily.

Skoro bych si byl jistej, že ty desky jsou rovný. Kdybych chtěl 100% jistotu, tak je necham v práci líznout na magnetce (dělaji tam tak i desky do brzd letadel).
Jenomže mam strach, aby mi ty sračky desky od meyle nezkurvily nový origo kotouče. Může se to stát? Je to reálný riziko, nebo jsem paranoidní? Cokoliv jsem od týhle značky koupil stálo za hovno, tak se mi nedivte.
dave4x4
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 27.01.2013 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dave4x4 »

K těm kotoučům, sice to bylo na jiný autě ,,,vw passat 3c,, ale...
Vyměnil jsem několik kotoučů, něco se uhrálo na záruku, někdy jsem je nechával stáčet, už jsem byl z toho tenkrát úplně hotovej. Prostě po ujetí 2tis KM byly zvlněný. Prošel jsem snad vším co se může udělat, stálo to nemalé peníze. Výsledek byl takový, že to dělala brzdová kapalina. Nikoho to tenkrát nenapadlo ve 2dvou servisech až pak jeden kluk ji změřil, byla KO. Pravděpodobně po zahřátí stále minimálně přibržďovaly, nemohlo to být nic tragického, jelikož sem několikrát ošahával...
Myslel jsem že mě tenrkát trefí kolik to stálo peněz a času a stačilo obětovat pár korun na brzdovku
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#15 Příspěvek od Teddy »

Tak to taky zkusim. Stejně mam interval výměny. Jako, že to ničilo ty kotouče, nebo to po výměně brzdovky přestalo mlátit do volantu a kotouče jsi měnit nemusel?
Pravda je, že mam dojem, že první zabrždění po ránu je snad úplně bez kopanců.

Výměnu komplet i v trubkách, nebo jen to co je v nádržce?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od matiz »

No, to je dalsi slovo do pranice, ono se nebudou kopirovat jen originaly, ale i jine znacky, vubec si nedelam iluze, protoze to je prilis lukrativni byznys. A mnohdy to koupi i seriozni prodejce, protoze cena je cena. Kdo na to mate, kupte originaly, tam je sance miziva ze autorizak bude riskovat licenci a bude prodavat smejdy. Ale ani to vyloucit nejde.

Jo a k te kapaline, ono to je tezko. Kdyz nekdo zavola ja bych jen potreboval vymazat servis a nastavit nove hodnoty. Neudelam li to, udela to jina smudla. A mne zustane tak leda dobry pocit, ale nebudu mit co zrat.... Je mi naprosto jasne kdyz ty auta vidim ze v nekterych se jen mazalo a mazalo a nemenilo...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#17 Příspěvek od beny-maser »

Teddy píše:Tak to taky zkusim. Stejně mam interval výměny. Jako, že to ničilo ty kotouče, nebo to po výměně brzdovky přestalo mlátit do volantu a kotouče jsi měnit nemusel?
Pravda je, že mam dojem, že první zabrždění po ránu je snad úplně bez kopanců.

Výměnu komplet i v trubkách, nebo jen to co je v nádržce?
tak asi nejpodstatnější je výměna brzdovky v těch trubkách,zahřívá se a chladne právě v brzdičích
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Jendix »

Nejsem si jistej jestli to platí i pro Facelift, ale u předfaceliftu jsou original brzdy Textar.

Co se horšího brždění týče, mám na předku Ate s keramickou příměsí destiček a jako origo rozhodně nebrzdí, ale zase nešpiní tak extrémně kola, z toho důvodu jsem to chtěl vyzkoušet.

Jinak jsem měl nedávno možnost vyzkoušet keramický brzdy, supr, ale za mokra tragedie.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#19 Příspěvek od Teddy »

beny-maser píše: tak asi nejpodstatnější je výměna brzdovky v těch trubkách,zahřívá se a chladne právě v brzdičích
Hned mi došlo, jakou blbost jsem tu napsal.... :) Už jsem domluvenej v servisu na výměně.
dave4x4
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 27.01.2013 01:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dave4x4 »

Teddy píše:Tak to taky zkusim. Stejně mam interval výměny. Jako, že to ničilo ty kotouče, nebo to po výměně brzdovky přestalo mlátit do volantu a kotouče jsi měnit nemusel?
Pravda je, že mam dojem, že první zabrždění po ránu je snad úplně bez kopanců.

Výměnu komplet i v trubkách, nebo jen to co je v nádržce?
Ničilo to kotouče :-(
Odpovědět