Zdravim. Tak o vikendu jsme z Medou prestaveli moji 540i z Autzomatu na manual 6Q. Auto jede, ale ma par much. Manual je z 540 rok 97 tedy m62b44 a daval se do faceliftu 2001 m62b44tu. Moje auto ma tudis elektronicky plyn a ten se mi vubec nezda. Kdyz se rozjizdim, tak auto celkem dost vibruje a kdyz trochu pridam, zase je to moc a rozjizdim se na 2000ot, coz je silene. Dalasi problem je ze kdyz plynule zrychluju tak auto jede az do omezovace, ale kdyz dam odspodu plnej plyn, zhruba okoli 3000 do 5000 auto zase silene skube. Dela to i na benzin i na plyn. Diagnostika uz bez chyb a darce prevodovky tenhle problem nemel, v nem manual fungoval dobre. Napada nekoho na co se podivat?
Jinak jednotka motoru je puvodni, stale hlasi chybu prevodovky, je potreba ji nejak upravit? A plynovy pedal je automatovej s kick downem, je manualovej nejak jinej, nebo to nevadi?
Jeste me napada. Menil jsem u toho i membranu sani. Mohl jsem pritom neco podelat? Nebo nemuze to byt (to cukani) jeste pozustatek te spatne membrany? Treba ze by byly zaolejovane svicky a auto spatne palilo?
Hlavne jsme pri tom menily jednu predkatovou lambda sondu, poskakovani motoru pri rozjezdu bych videl na omastenou spojku od ty membrany, v sani byl asi centimetr oleje a je mozne, ze jak jsme se v tom hrabaly, neco vyteklo do prevodovky, pri nejhorsim se vynda a odmasti, nicmene cukani je ten problem co je potreba vyresit..
Presne jak pise meda. Jeste jeden poznatek. Kdyz jsem jel dneska po rovince cca 70 a vyradil jsem na neutral, a zkusil jsem pridat na cca 4000 ot plyn, pustil jsem ho, auto si samo pridalo zhruba 1500 ot. Proste jsem vytocil motor a kdyz jsem pustil pedal otacky jeste vyrostli nahoru nez spadli.
předpokládám, že jste dali ložisko do kliky, když tam není tak dělá spojka problém
motorová jednotka nevím,
sám mám M52b28 z automatu a motorovou jednotku mám z automatu a přitom moje auto je manuál, pod autem mám dokonce kabel k automatu a je jen zaizolovaný a přichycený na bezpečné místo, jenže mám lankový plyn
co když si ta motorová jednotka při elektrickém plynu bere nějaké info z automatu a teď jí to chybí? zkus půjčit motorovou jednotku z manuálu (vím že to bude složité)
pokud motor jede normálně, tak bych nehledal problém v motorovém prostoru, jako třeba špatně vyřešený brzdový válec (ten jste určitě dělali kvůli spojce) nějaké přisávání vzduchu, membrána, lambdy,
co kardan? museli jste dát jiný, je tam vše v pohodě?
na to co jsi psal naposledy to vypadá na problém v tom plynu, vytáhnul jsi automatovou jednotku? ta kecá do motorové a sama jí může přidávat plyn,
ohledně budíků stačí vyměnit IKE modul za manuálový a přestane hlásit chybu, možná by to uměl někdo i po diag
Jako by me nekdo prastil palici a na lozisko jsme zapomneli Nevadi, tak se tam da, to nebude problem, muzeme jeste zkusit odpojit automatovou jednotku, ale co by me zajimalo-kdyz to bylo rozhozene, tak se rovnou cistila klapka a neni uplne dovrena, coz by teoreticky melo vadit, na druhou stranu jsem tam nikde nevidel volnobezny ventil (ne tedy, ze bych ho hledal, premyslel jsem nad tim az pote), je to normalni?
no jednotku určitě odpojte, ta si určitě kecá do otáček motoru už jen kvůli odporu automatu a ohledně klapky podle mě musí být zavřená a volnoběžák je nad ní toho bys nepřehlédnul http://carpron.com/multisite/d/98221-1/ ... Large_.jpg
ale nevím jestli třeba elektronický plyn počítá s nějakou otevřeností klapky a pak už jen koriguje sám otevření a upravuje tím otáčky, tohle jsem zatím nikdy neřešil a tedy by tam nemusel být volnoběžný ventil, odpovídalo by tomu i to, že ETK píše, že volnoběžný ventil u m62 jen do roku 98
TU motory mají taky volnoběžný ventil? Myslel jsem že to řídí elektronika pootevřením klapky, když je i plyn elektronický. Teda alespoň já jsem žádný volnoběžný ventil nenašel. Mám 535iA (06/2000) takže TU.
No ja ho prave nevidel a i by to odpovidalo tomu co pisete, asi to volnobezak nema, coz je zajimave treba vuci M5, ktera ho ma ikdyz klapky jsou taky elektronicke..
Tak lozisko do klikykoupeno, zitra se bude montovat (dekuji Bratnovi za vyreseni zahady ), a ted jsme s Medou resili automatovou jednotku. Dneska jsem ji vypojil. Jsou na ni 3 modre konektory, kdyz jsem je odpojil, tak se chovani plynoveho pedalu dalo do normalu. Pri razeni se uz nezvedali otacky, proste presne tak by to melo fungovat Ale auto zas nema vykon...Zkousel sem i po jednom konektory zapojovat a ruzne menit kombinace a stejne dokud nejsou zapojene vsechny tri konektrory auto proste jede bez vykonu Napada nekoho jak na to?
Ahoj , tady je anglicky postup E39 540i prestavby automatu na manual krok po kroku, tak se zkus podivat jestli jste neco nevynechali treba snad to pomuze.
Tak Lozisko do kliky dodano a uz je prevodovka ticho a nevibruje. Ted jeste sehnat nekoho kdo by byl schopny a ochotny prehrat mou jednotku na manualovou. Nebo jak rikal meda, jen odebrat automat z vybavy. Hlasi se nekdo?
Ja nevim, jestli to jde jen odebrat z vybavy, rikal jsem, ze by to jit melo Kazdopadne by to chtelo bud to, nebo prehrat jednotku, jinak si budu muset najit pinout automatove jednotky a prepinovavat to, coz se mi urcite chtit nebude