Taky by mě to zajímalo, ale zde asi není žádný majitel F15ky a nafta tu je skoro jako sprosté slovo

. Já se taky chystám koupit F15, ale 35i. Náklady by zatím neměly být extra vysoké u auta do 80tkm, záleží samozřejmě na konkrétním kusu, na předchozím majiteli a na servisákovi. Já měl do nedávna E70 30D, olej (liqui moly) + filtry (olej, vzduch, palivo, kabina), jsem si sám měnil po 15000km, po třiceti vč. odlučovače. Materiál vycházel na cca 5000Kč.
Brzdové desky ATE - cca 4000 kč/náprava (vydržely mi 70tkm). Jezdil jsem taky cca 40tkm ročně a NO Problém. Za tři roky najeto 130tkm a servis nad rámec následující:
- výměna předních pružin (4000)
- výměna předních ložisek (10000)
- výměna 2ks termostatů ( 3000)
- naposled ve 240tkm výměna EMG podtlakového ventilu pro ovládání EGRu (2000)
- olej v převodovce (12000 - ZF Pakra)
Vše jsem si měnil sám, kromě přev. oleje, na to nemám vercajk.
Předpokládám tedy, že u F15 to bude hodně podobný.