Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Rozvody e66 745

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Rozvody e66 745

#1 Příspěvek od Jaris330D »

Ahoj,
Da se nejak zjistit, kdy je cas na vymenu napinaku na rozvodech? Nejake indicie nebo doporuceny interval vymeny?
Dik za postrehy.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: Rozvody e66 745

#2 Příspěvek od kabyr01 »

Dle mého by to začalo chrastit, kdyby to bylo už v nějakém havarijním stavu. A možná se pletu, ale nejakej machr s diagnostikou ( JaraX, Snejk) je myslím schopny to rozpoznat podle nějakého parametru na diag...
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Rozvody e66 745

#3 Příspěvek od Jaris330D »

Mas pravdu, nekde jsem to tu cetl. Az povezu auto na svolavacku, tak se Jaraxe zeptam.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody e66 745

#4 Příspěvek od JaraX »

a proč tě to jako zajímá? máš zbytečný kilo?
todle vůbec neřeš, když nemusíš.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Rozvody e66 745

#5 Příspěvek od Jaris330D »

Ja myslel jako ty hydraulicke napinaky co je jeden z vrchu a druhy ze spoda. Jinak vymena rozvodu vyjde na 100 000 kc? To se neda udelat bez pretesneni? Motor ven mne je jasny, to je pry behem 4 hodin venku. Pred 2 tydnama jsem kamaradovi pomahal nasadit motor do 750tky. Pekne ze spodu i s napravnici. Za 3 dny mel pretesneny motor, gufera, trubku. To nejedl a jel cely den. V nedeli jel cely den a zkoncil, az druhy den v sedum rano. Ale bylo zajimave videt to venku a pomahat mu to nasadit na napravnici a do auta. Delal to sam, jenom nasadit jsem mu musel pomoc.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Rozvody e66 745

#6 Příspěvek od TANN3R »

To neměl DD? Protože jestli jo, tak si akorát přidělal práci.
Když děláš komplet rozvody, tak nejen že většinu těsnění stejně musíš sundat, ale musí dolů i hlavy. Ty by si snad dával staré těsnění zpět na motor? Pokud by do teď těsnilo, tak teď přestane.. Přetěsnění sice nestojí 100k, ale po cestě se většinou najde spousta dalších vad a to by musel být člověk úplnej ignorant, aby něco očividně nefunkčního/rozbitého montoval zpět.

Že by totálně selhal napínák na N62 se sice stát může, ale těch případů je tak málo, že bych se tím nestresoval. To by si mohl takhle preventivně měnit úplně vše.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Rozvody e66 745

#7 Příspěvek od Jaris330D »

DD nemel. Hele nevim, co tam vse robil. Ja jen videl fotky odhalene trubky, jak delal ventily, kontroloval rozvody, tesneni u altiku a nevim co vse. Jenom u Snejka jsem videl rozdelany motor do sroubku. :lol: Docela rad se koukam na takove veci, jak se delaj. Rad i posloucham, kdyz nekdo vypravi, ze se musi udelat tohle a tam to, protoze, kdyz se to neudela, tak se stane tohle.
OK. Napinak vypoustim z hlavy :lol:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

Re: Rozvody e66 745

#8 Příspěvek od Sweden »

Aspoň na ty napínáky bych kouknul, minimálně na ten horní který zabere tak 2 min, na 4.8is jsem se nestačil divit a nechápal jsem jak mohl v rozloženém stavu "fungovat". A ano, výměna na obou N62 víceméně preventivní ;)
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Odpovědět