Ahoj,
Da se nejak zjistit, kdy je cas na vymenu napinaku na rozvodech? Nejake indicie nebo doporuceny interval vymeny?
Dik za postrehy.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozvody e66 745
Re: Rozvody e66 745
Dle mého by to začalo chrastit, kdyby to bylo už v nějakém havarijním stavu. A možná se pletu, ale nejakej machr s diagnostikou ( JaraX, Snejk) je myslím schopny to rozpoznat podle nějakého parametru na diag...
Re: Rozvody e66 745
Mas pravdu, nekde jsem to tu cetl. Az povezu auto na svolavacku, tak se Jaraxe zeptam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody e66 745
a proč tě to jako zajímá? máš zbytečný kilo?
todle vůbec neřeš, když nemusíš.
todle vůbec neřeš, když nemusíš.
Re: Rozvody e66 745
Ja myslel jako ty hydraulicke napinaky co je jeden z vrchu a druhy ze spoda. Jinak vymena rozvodu vyjde na 100 000 kc? To se neda udelat bez pretesneni? Motor ven mne je jasny, to je pry behem 4 hodin venku. Pred 2 tydnama jsem kamaradovi pomahal nasadit motor do 750tky. Pekne ze spodu i s napravnici. Za 3 dny mel pretesneny motor, gufera, trubku. To nejedl a jel cely den. V nedeli jel cely den a zkoncil, az druhy den v sedum rano. Ale bylo zajimave videt to venku a pomahat mu to nasadit na napravnici a do auta. Delal to sam, jenom nasadit jsem mu musel pomoc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Rozvody e66 745
To neměl DD? Protože jestli jo, tak si akorát přidělal práci.
Když děláš komplet rozvody, tak nejen že většinu těsnění stejně musíš sundat, ale musí dolů i hlavy. Ty by si snad dával staré těsnění zpět na motor? Pokud by do teď těsnilo, tak teď přestane.. Přetěsnění sice nestojí 100k, ale po cestě se většinou najde spousta dalších vad a to by musel být člověk úplnej ignorant, aby něco očividně nefunkčního/rozbitého montoval zpět.
Že by totálně selhal napínák na N62 se sice stát může, ale těch případů je tak málo, že bych se tím nestresoval. To by si mohl takhle preventivně měnit úplně vše.
Když děláš komplet rozvody, tak nejen že většinu těsnění stejně musíš sundat, ale musí dolů i hlavy. Ty by si snad dával staré těsnění zpět na motor? Pokud by do teď těsnilo, tak teď přestane.. Přetěsnění sice nestojí 100k, ale po cestě se většinou najde spousta dalších vad a to by musel být člověk úplnej ignorant, aby něco očividně nefunkčního/rozbitého montoval zpět.
Že by totálně selhal napínák na N62 se sice stát může, ale těch případů je tak málo, že bych se tím nestresoval. To by si mohl takhle preventivně měnit úplně vše.
Re: Rozvody e66 745
DD nemel. Hele nevim, co tam vse robil. Ja jen videl fotky odhalene trubky, jak delal ventily, kontroloval rozvody, tesneni u altiku a nevim co vse. Jenom u Snejka jsem videl rozdelany motor do sroubku.
Docela rad se koukam na takove veci, jak se delaj. Rad i posloucham, kdyz nekdo vypravi, ze se musi udelat tohle a tam to, protoze, kdyz se to neudela, tak se stane tohle.
OK. Napinak vypoustim z hlavy

OK. Napinak vypoustim z hlavy

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: Rozvody e66 745
Aspoň na ty napínáky bych kouknul, minimálně na ten horní který zabere tak 2 min, na 4.8is jsem se nestačil divit a nechápal jsem jak mohl v rozloženém stavu "fungovat". A ano, výměna na obou N62 víceméně preventivní 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket