Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém emise 745Li
Problém emise 745Li
Tak mě dneska vyhodili z emise. Mám tam závadu ventilu odvětrávání benzínové nádrže. další problém byl, že mě auto drží otáčky na 750 ot/min a on mají předepsaných 450-560, a otáčky ne a ne klesnout. Nakonec klesly, ale tá závada mě to zpečetila. Ty vole, takové hovadina.
Dá se nějak evěřit funkčnost toho ventilu, jestli je problém v tom ventilu nebo v potrubí ? Nový stojí 2200 Kč, tak abych něco nekoupil zbytečně.
Dá se nějak evěřit funkčnost toho ventilu, jestli je problém v tom ventilu nebo v potrubí ? Nový stojí 2200 Kč, tak abych něco nekoupil zbytečně.
Re: Problém emise 745Li
Tak na doporuceni Jaraxe jsem objednal novy a vymenim ho. Diky za info Jardo
Re: Problém emise 745Li
450-560? To je nejak proklate nizka tolerance. Jel bych na emise jinam 

Re: Problém emise 745Li
Povedlo se mne pak dostat na 550 ot/min. Jinam uz nemuzu, protoze bych musel znova platit 800 kc. Takhle pri opakovani jen 250 kc. Vymenim ten podelany ventil a bude.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: stř 03.06.2009 00:00
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém emise 745Li
Kouknul sem do dva tydny staryho protokolu z stk a predepsanych je 600-800. Takze ta stk ma nejaky nesmysl.
Re: Problém emise 745Li
Ja si to taky myslel, ze je to nejak nizko, ale pry to tak ma napsane. Jako 550 je nejniz na ktere jsem se doma pak dostal. Otacjy jsem sledoval na Impe. Ale hlavni problem byla ta zavada. Pochybuju, ze funkcnost ventilu ovlivnuje emise na tolik, ze je zapotrebi to nepustit.
Re: Problém emise 745Li
Jaris, o jaký odvětrávání se jedná? Neni to ta funkce jak to má při nastartování nejdřív nasát výpary z nádrže a prohnat je válcema a spálit? Nestačí to odpojit?
Re: Problém emise 745Li
Je to tenhle ventil.
Č. 1
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0971
Odpojovat jsem ho nezkousel, ale nejspis by to hlasilo chybu, protoze by nebyla odezva. Dnes ho budu menit, tak ubidim.
Ani nevim, jak to presne funguje ani jestli to ma vliv na chod motoru. Podle nekterich je to jen eko nesmysl.
Č. 1
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0971
Odpojovat jsem ho nezkousel, ale nejspis by to hlasilo chybu, protoze by nebyla odezva. Dnes ho budu menit, tak ubidim.
Ani nevim, jak to presne funguje ani jestli to ma vliv na chod motoru. Podle nekterich je to jen eko nesmysl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Re: Problém emise 745Li
Otacky ma drzat 550, pri zapnutej klime alebo nutnosti dobijania (velky odber) 750.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Problém emise 745Li
Když jede na vvt. Jestli ne, tak tuším ty otáčky nikdy takhle nízko nespadnou.
Re: Problém emise 745Li
VVT mam v poradku. Testoval Snejk a rikal, uplne v pohode. Ted jsem na emisich, tak uvidime. Ventil vymenen a chyba se uz neukazala. Jinak ten starej ventil se rozchodil ale dle kamarada mechanika lepsi vymenit. Je to civka, ktera se muze seknout a diag hodi chybu, protoze to pozna i vaha vzduchu, ze tam neni prisavani. Nevim, jak to presne funguje.
Re: Problém emise 745Li
Technicka udelana a vse bez zavad.