Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problém emise 745Li

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Problém emise 745Li

#1 Příspěvek od Jaris330D »

Tak mě dneska vyhodili z emise. Mám tam závadu ventilu odvětrávání benzínové nádrže. další problém byl, že mě auto drží otáčky na 750 ot/min a on mají předepsaných 450-560, a otáčky ne a ne klesnout. Nakonec klesly, ale tá závada mě to zpečetila. Ty vole, takové hovadina.
Dá se nějak evěřit funkčnost toho ventilu, jestli je problém v tom ventilu nebo v potrubí ? Nový stojí 2200 Kč, tak abych něco nekoupil zbytečně.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Problém emise 745Li

#2 Příspěvek od Jaris330D »

Tak na doporuceni Jaraxe jsem objednal novy a vymenim ho. Diky za info Jardo
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: Problém emise 745Li

#3 Příspěvek od zzeli »

450-560? To je nejak proklate nizka tolerance. Jel bych na emise jinam :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Problém emise 745Li

#4 Příspěvek od Jaris330D »

Povedlo se mne pak dostat na 550 ot/min. Jinam uz nemuzu, protoze bych musel znova platit 800 kc. Takhle pri opakovani jen 250 kc. Vymenim ten podelany ventil a bude.
PPK
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: stř 03.06.2009 00:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém emise 745Li

#5 Příspěvek od PPK »

Kouknul sem do dva tydny staryho protokolu z stk a predepsanych je 600-800. Takze ta stk ma nejaky nesmysl.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Problém emise 745Li

#6 Příspěvek od Jaris330D »

Ja si to taky myslel, ze je to nejak nizko, ale pry to tak ma napsane. Jako 550 je nejniz na ktere jsem se doma pak dostal. Otacjy jsem sledoval na Impe. Ale hlavni problem byla ta zavada. Pochybuju, ze funkcnost ventilu ovlivnuje emise na tolik, ze je zapotrebi to nepustit.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Problém emise 745Li

#7 Příspěvek od kurevtor »

Jaris, o jaký odvětrávání se jedná? Neni to ta funkce jak to má při nastartování nejdřív nasát výpary z nádrže a prohnat je válcema a spálit? Nestačí to odpojit?
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Problém emise 745Li

#8 Příspěvek od Jaris330D »

Je to tenhle ventil.
Č. 1
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0971
Odpojovat jsem ho nezkousel, ale nejspis by to hlasilo chybu, protoze by nebyla odezva. Dnes ho budu menit, tak ubidim.
Ani nevim, jak to presne funguje ani jestli to ma vliv na chod motoru. Podle nekterich je to jen eko nesmysl.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

Re: Problém emise 745Li

#9 Příspěvek od airbone »

Otacky ma drzat 550, pri zapnutej klime alebo nutnosti dobijania (velky odber) 750.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Problém emise 745Li

#10 Příspěvek od TANN3R »

Když jede na vvt. Jestli ne, tak tuším ty otáčky nikdy takhle nízko nespadnou.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Problém emise 745Li

#11 Příspěvek od Jaris330D »

VVT mam v poradku. Testoval Snejk a rikal, uplne v pohode. Ted jsem na emisich, tak uvidime. Ventil vymenen a chyba se uz neukazala. Jinak ten starej ventil se rozchodil ale dle kamarada mechanika lepsi vymenit. Je to civka, ktera se muze seknout a diag hodi chybu, protoze to pozna i vaha vzduchu, ze tam neni prisavani. Nevim, jak to presne funguje.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Problém emise 745Li

#12 Příspěvek od Jaris330D »

Technicka udelana a vse bez zavad.
Odpovědět