Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 blika baterka
E39 blika baterka
Dobrý den,
Dnes jsem nastartoval svoji e39 520i 110kw a najednou svítila baterka červené při rozjezdu Zhasla pak se zase rozvitila a občas blikla.
Čím by to mohlo být ??, ze baterka blika?
Chvíli to dobíjí normálně pak zase nedobiji chvíli .
Děkuji moc za odpověď.
Dnes jsem nastartoval svoji e39 520i 110kw a najednou svítila baterka červené při rozjezdu Zhasla pak se zase rozvitila a občas blikla.
Čím by to mohlo být ??, ze baterka blika?
Chvíli to dobíjí normálně pak zase nedobiji chvíli .
Děkuji moc za odpověď.
Re: E39 blika baterka
S největší pravděpodobností odchází alternátor. Taky mi to dělalo.
Re: E39 blika baterka
Opotřebené uhlíky,jde to v pohodě vyměnit,ovšem když jsou uhlíky v hajzlu,je na hraně i sběrný kroužek alternátoru,obojí se dá sehnat a vyměnit,pokud máš alt. Valeo,je docela drbačka to rozebrat-rozpojit diodovou desku,ale jde to.Celé včetně ložisek se to povyměňuje a máš klid a jistotu,než kupovat nějakou použitou mrdku,ono to všeobecně odchází kolem 300 tis a to každá 39 zaručeně nalítáno má,navíc opotřebení uhlíků výrazně napomáhá nesmyslné denní svícení,které nám osvíceně zavedla protektorátní koloniální správa jewrouhnije 

Re: E39 blika baterka
Nemáte někdo odkaz na nejakej levnější alternátor (nový)
Nebo koupím použity, jestli o někom víte, kdo prodává.
Už nedávno na tom alternatoru bylo něco dělané. Už koupím radši nový děkuji.
Nebo koupím použity, jestli o někom víte, kdo prodává.
Už nedávno na tom alternatoru bylo něco dělané. Už koupím radši nový děkuji.
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
Re: E39 blika baterka
wehrwolf píše:Opotřebené uhlíky,jde to v pohodě vyměnit,ovšem když jsou uhlíky v hajzlu,je na hraně i sběrný kroužek alternátoru,obojí se dá sehnat a vyměnit,pokud máš alt. Valeo,je docela drbačka to rozebrat-rozpojit diodovou desku,ale jde to.Celé včetně ložisek se to povyměňuje a máš klid a jistotu,než kupovat nějakou použitou mrdku,ono to všeobecně odchází kolem 300 tis a to každá 39 zaručeně nalítáno má,navíc opotřebení uhlíků výrazně napomáhá nesmyslné denní svícení,které nám osvíceně zavedla protektorátní koloniální správa jewrouhnije
DRL nadměrně opotřebovává uhlíky v alternátoru?
Dodělával jsem AE Led kroužky a mám čekat, že se podělá altík? Mám najeto 200tis km

Re: E39 blika baterka
Denní svícení LED má spotřebu 00 hovno,nic v podstatě a alt to nikterak nezatěžuje,...ale spočítej si,klasický halogen má spotřebu 55w,xenon 35 w ,když si to spočítáš,tak to určitě alternátor zatěžuje nadměrně a je příčinou nadměrného opotřebení,a navíc u starších aut nebylo s takovou píčovinou jako denní svícení počítáno,navíc to má určitě vliv na spotřebu,....na staré blbé škodovce byl docela problém,otočit řemenící alternátoru rukou když jsi simuloval plné zatížení,....celé je to jen o tom,jak lidi odrbat o co nejvíce peněz,jako je to se vším v tomhle zkurveném zlodějském pseudostátě.
Re: E39 blika baterka
Nemáte někdo odkaz na nejakej levnější alternátor (nový)
Nebo koupím použity, jestli o někom víte, kdo prodává.
Už nedávno na tom alternatoru bylo něco dělané. Už koupím radši nový děkuji.
Nebo koupím použity, jestli o někom víte, kdo prodává.
Už nedávno na tom alternatoru bylo něco dělané. Už koupím radši nový děkuji.
Re: E39 blika baterka
http://autodily.mjauto.cz/bmw/5-e39/520 ... 12900.htmlJan112 píše:Nemáte někdo odkaz na nejakej levnější alternátor (nový)
Nebo koupím použity, jestli o někom víte, kdo prodává.
Už nedávno na tom alternatoru bylo něco dělané. Už koupím radši nový děkuji.
...nebo pohledej na netu,ten alt má zespodu štítek,zpravidla není dobře vidět,tak než to budeš kupovat,resp. ekvivalent,tak alternativní náhražku podle původního čísla,......ony byly 2 druhy 95 A a 120 A a kdyby jsi dal jiný typ,tak se obávám,že by to nešlapalo jak má,....on 95 A se dával tuším do dieselu tds a td a v benzinu by měl být 120A,ale nevím to jistě.
Re: E39 blika baterka
Pokud by jsi tam měl Valeo,tak jde opravit,kdysi jsem to dělal a největší problém na tom je shození zadního víka-jsou tam temované spoje s diodovým můstkem,je to na fest a musí se to opatrně rozbrousit a neulomit,aby to šlo zpětně spájet,....ložiska tam jsou C3 číslo už nevím,uhlíky pár drobných a sběrný kroužek stál cca 180 korun,řádově se vejdeš s díly do pětikila,...když sundáš zezadu i na autě ten plastový dekl,tak regulátor s uhlíky sundáš i na autě,sice je to práce na piču,málo místa,ale jde to,.....výměna uhlíků samotných na chvíli pomůže,ale hlavní problém je tam vydřený sběrný kroužek,nemá moc měděného materiálu a já jsem tam měl snad už jen desetinu mm a to alt dobíjel normálně,dělal jsem to v cca 3 kilech preventivně,....proteže kdysi se mi tak vysral na 735i a ještě hooodně dávno v zimě v noci v jakési prdeli na Slovensku,....široko daleko nikde nikdo,mráz jak prase,něž auto chcíplo úplně bez elektriky tak jsem jel bez světel,......až ráno jel nějakej slovák okolo a vzal mě do města,jinak bych tam asi zmrznul,......on ten alt kolem 300-350 tis odchází a je dobré ho buď opravit nebo vyměnit preventivně,když pak auto kdekoli chcípne,nic příjemnýho to není...