Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vynechání zážehu- válec 4,5,6 BMW E39-520i 125kw M54B22

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ruzan
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: sob 15.07.2017 09:36

Vynechání zážehu- válec 4,5,6 BMW E39-520i 125kw M54B22

#1 Příspěvek od Ruzan »

Ahoj klubáci, nastal problém s mou 39tkou (BMW E39-520i 125kw M54B22 rok_2002)
1. Po nastartování běží motor normálně. Po cca 30s když spadne do volnoběhu, tak se rozsvítí kontorlka motoru, a lambda dává hrozně bohatou směs, napětí až (1.15V)+ auto začne výrazně víc rezonovat (jede jen na 5,5 válce možná i míň :-D )
3. když auto chcípnu, nastartuji znovu a rozjedu se dřív, než spadne do volnoběhu tak jede normálně.
4. Pokud mám neustále nohu na plynu a nenechám otáčky spadnout do volnoběhu, tak auto funguje normálně
5. po přemazání na diagnostice se kontrolka nerozsvítí do té doby dokud nespadnou otáčky do volnoběhu.

Chyby které mi ukázala diagnostika:
97-napětí lambda sondy před katalyzátorem-2. řada válců
F1- Vynechání zážehu- válec 4 (tato chyba zmizela po přehození zapalovacích cívek z 1. 2. a 3. válce do 4.5.6. válce F2 a F3 zůstaly beze změny
F2- Vynechání zážehu- válec 5
F3- Vynechání zážehu- válec 6
CA- Úprava paliva- limit řízení, 1 řada válců (tato chyba vyskočila při přehození lambda sond, jen jsem přepojil jednu za tu druhou)

Chybové kódy:
P0300 Detekován náhodný výpadek zapalování
P1353-specifické pro výrobce
P1351- specifické pro výrobce
P0154-Obvod snímače O2- nezjištěna aktivita (2.řada válců)

Nemá někdo nějaký tip co by to mohlo být? Původně jsem si myslel, že lambda, ale po přehození 1. lambdy za druhou to pořád házelo chybu: no. 97 (97-napětí lambda sondy před katalyzátorem-2. řada válců). Co vstřiky? Děkuji za jakoukoliv odpověď, nebo odkaz na někoho kdo by mohl pomoct mějte se a Čus!
Jan112
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 14.02.2017 20:31

Re: Vynechání zážehu- válec 4,5,6 BMW E39-520i 125kw M54B22

#2 Příspěvek od Jan112 »

To s tím nastartovanim motoru mám totožne stejný problém.
Taky 30s jede normálně ve vyšších a pak když otáčky klesnou jede jakoby na 5 když mu prislapnu plyn, tak je klid.
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW
Klubové ID: 3901

Re: Vynechání zážehu- válec 4,5,6 BMW E39-520i 125kw M54B22

#3 Příspěvek od LampionakE39 »

No tak to by mě taky zajímalo, mám tento motor rovněž, tak doufám, že mě to taky čeká?
Kolik má najeto ten tvůj agregát?
Jan112
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 14.02.2017 20:31

Re: Vynechání zážehu- válec 4,5,6 BMW E39-520i 125kw M54B22

#4 Příspěvek od Jan112 »

LampionakE39 píše:No tak to by mě taky zajímalo, mám tento motor rovněž, tak doufám, že mě to taky čeká?
Kolik má najeto ten tvůj agregát?

Můj má najeto 445 000.
Kolik má ten tvůj ??
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW
Klubové ID: 3901

Re: Vynechání zážehu- válec 4,5,6 BMW E39-520i 125kw M54B22

#5 Příspěvek od LampionakE39 »

Dovezl jsem si ho ve 2015 v září z Dortmundu, měl necelých 150tis km, ted v září to budou tedy 2 roky, včera mi tam bliklo 200 000 km :roll:
Ale jinak motor s automatem O.K.
Teď jsem objednával spodní ramena na přední nápravě, jinak jsem měnil vzpěry na pátých dveřích, termostat a komplet brzdy jinak musím zaklepat, zatím nic nákladnějšího nebo nějaká závada nebo špek....
Co mě teď sere, ty vibrace do řízení, tak zkusím vyměnit ty špatný ramena, snad nebudou potřeba náboje kol, ani nevím na kolik by přišly....
Odpovědět