nazdárek všichni. mám docela problém s mojí bramborou protože za tepla nejde nastartovat a nevim proč jediný co pomohlo tak byl booster nebo na roztažení chytne na drc není to tak dlouho co jsem dělal vstřiky a čerpadlo v nádrži a začalo to dělat minulý týden s železnou pravidelností ale za studena startuje na pána ale za tepla točí klidně půl hodiny a nic diagnostika si jednou postěžovala na snímač kliky a na nízký tlak paliva a po vymazání se neobjevily a problém přetrvává není tady nějaký kutil co by mi nějak dokázal poradit co s tím????
právě startér mě napadl taky že by v tlaku zpomalil ale booster pomohl až po půl hodině pokusů kdy už baterka začínala mít dost jinak to točilo jak zběsilý. a bavil jsem se s jedním mechanikem co dělá jen bavoráky tak prej startér by to neměl být že tyhle motory chytaj dobře což před tim než to začalo dělat tak jsem měl baterku vytřískanou a chytlo to ikdyž z posledního dechu ale vim že škodovky na tohle dost trpí
Netrap baterku a nepokoušej štěstí, jinak se Ti může rozsynchronizovat kód v klíči s EWS a budeš potřebovat ke zpětnému nastavení diagnostiku - v tom lepším případě.
Jak píše StarML, bude to čidlo na vačce a zjistíš to jednoduše- oddělej před jízdou horní dekl motoru a máš ho hned před nosem. Drží jedním torxem a jak to budeš mít zahřátý a nebude chtít nastartovat, čidlo vytáhni a zchlaď. Třeba jen tak v dlani, šupni zpátky a jestli chytne, máš jasno. Dělal jsem to taky tak.
právě čidla jak na klice tak na vačce jsem chladil včera a problém přetrvává teď nabijim baterku protože na mě křičí a chci změřit startovací proud abych mohl vyřadit startér a ještě jsem zkoumal přepady a koukal jsem že mi nafta valí do přepadu při zapnutí klíčku nemá být přepad zavřený aby to natlakovalo lištu?
Jako z přepadů od vstřikovačů ti jde nafta ven hned po zapnutí klíčku, tzn. nafta protéká pře samotné vstřiky? Jestli ano, tak to dle mého neni úplně správně si myslím.