Zdravím všechny,
momentálně mám se svým autem velké dilema. Na začátku měsíce mi odešel dvouhmotový setrvačník a auto bylo celkově dosti hlučné. Koupil jsem tedy nový LUK + vodící ložisko a také kompletní spojkovou sadu LUK (lamela, spojka, vysouvací ložisko), při jednom jsem nechal vyměnit i hardy spojku a středové uložení kardanu. Bohužel se touto výměnou problém vyřešil jen z části. Při akceleraci v motoru poklepává a jde to zpočátku i cítět na spojkovém pedálu, když jej sešlápnu. V servise BMW Sotea mi sdělili po diagnostice/poslechu, že je možnost poškození klikového hřídele , popř. pístu - je slyšet klepání. Pokud by ale byla špatná klikovka, tak by to auto snad nejelo, ne? Mám teď obavu z toho, že uvolním další finance a bude v motoru více závad? Auto normálně jezdí, akorát je hlučnější při akceleraci a jde cítět to poklepávání ve spojkovém pedále, jak jsem už zmínil. Netušíte prosím co by to konkrétněji mohlo být? Díky za radu.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 