Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
zkusil jsem uz par veci bez výsledku. dnes jsem to znovu napich, dal jsem si on-line data
a zjistil spatny predstih na volnobeh za studena 6-8 stupnu po HU. Kdyz se motor trochu zahreje predstih se zmeni na 6-8 stupnu pred HU coz by mělo souhlasit. Otazka zni je to cidlem na klice,pojebany softwer ŘJ nebo neco jiného?Auto jsem uz stim koupil.
a zjistil spatny predstih na volnobeh za studena 6-8 stupnu po HU. Kdyz se motor trochu zahreje predstih se zmeni na 6-8 stupnu pred HU coz by mělo souhlasit. Otazka zni je to cidlem na klice,pojebany softwer ŘJ nebo neco jiného?Auto jsem uz stim koupil.
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Je to auto na LPG nebo je to čistej benzín ?
Jinak těch věcí muže bejt více jen se snažím navést na cestu. Pokud je tam LPG možná bych hledal problém tam. Jinak často se řeší netěsnosti v sání. Ale pokud dává málo paliva tak proč dává méně paliva ? LAmbda - Váha vzduchu - vzduchový filtr a svíčky ?
Ale první vědět zda nerozází hodnoty právě to LPG. Auto se naučí na jeho směs a benzín to v tom ochuzenějším stavu nedává. Řeší to asi jednou za čas každej po několika letech či xx tisících km že za studena to zlobí musí se znovu mapy načíst a případně lambdy jaké hodnoty ukazují když jsou studené ještě.
Jinak těch věcí muže bejt více jen se snažím navést na cestu. Pokud je tam LPG možná bych hledal problém tam. Jinak často se řeší netěsnosti v sání. Ale pokud dává málo paliva tak proč dává méně paliva ? LAmbda - Váha vzduchu - vzduchový filtr a svíčky ?
Ale první vědět zda nerozází hodnoty právě to LPG. Auto se naučí na jeho směs a benzín to v tom ochuzenějším stavu nedává. Řeší to asi jednou za čas každej po několika letech či xx tisících km že za studena to zlobí musí se znovu mapy načíst a případně lambdy jaké hodnoty ukazují když jsou studené ještě.
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
LPG to nema a nikdy nemelo. Zkouska netesnosti provedenaa v poradku. Diagno. mi pise vynechava zapaleni 3 valce, ale to prisuzuji tomu predstihu za studena. Jakmile se motor trochu zahreje funguje na 100%.
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Cívky ? dál nevím nechci hádat musí ti poradit motorář ideálně u auta. Diagnostika ti ukazuje LIVE data a říká kde je chyba tu chybu si vyhledej na internetu.
Osobně si opravuji auta sám ale se složitějšími věcmi jedině k servisákovi co BMW zná.
Třeba ti jarax či snejk poradí nebo někdo jinej kdo tyto věci dělá dnes a denně.
Špatné zapalování na válci 3 musíš řešit proč. Zda je tam špatná cívka a pokud je prohodíš s jinou zda se pak problém objeví na jiném válci bude to cívkou. Dost častá závada když se řeší něco podobného.
Nenapsal jsi co vše jsi zkoušel na autě a co vše to nebude. At zde slepě lidé neradí.
Tak vypiš co jsi zkusil.
A držím palce někdy je to kravina.
Osobně si opravuji auta sám ale se složitějšími věcmi jedině k servisákovi co BMW zná.
Třeba ti jarax či snejk poradí nebo někdo jinej kdo tyto věci dělá dnes a denně.
Špatné zapalování na válci 3 musíš řešit proč. Zda je tam špatná cívka a pokud je prohodíš s jinou zda se pak problém objeví na jiném válci bude to cívkou. Dost častá závada když se řeší něco podobného.
Nenapsal jsi co vše jsi zkoušel na autě a co vše to nebude. At zde slepě lidé neradí.
Tak vypiš co jsi zkusil.
A držím palce někdy je to kravina.
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Filozof: diky
Cívka, svíčka, vstřik měněn a bez vysledku. Proto jsem sledoval online hodnoty
a překvapil mě úhel zážehu ve studeným režimu,ktery je 6-8stupnu po HU a správně
ma být 6 stupnu před HU takze občas 3 válec nezapali protože uz je dase rict pozdě a motor se cely chvěje.Spostupnym zahrivanim motoru se postupně mění i predstih zpet na spravne hodnoty. To bude problem toho vseho. Co ovlivňuje jednotku,aby uhel zážehu byl o 14 stupnu jinde?
Cívka, svíčka, vstřik měněn a bez vysledku. Proto jsem sledoval online hodnoty
a překvapil mě úhel zážehu ve studeným režimu,ktery je 6-8stupnu po HU a správně
ma být 6 stupnu před HU takze občas 3 válec nezapali protože uz je dase rict pozdě a motor se cely chvěje.Spostupnym zahrivanim motoru se postupně mění i predstih zpet na spravne hodnoty. To bude problem toho vseho. Co ovlivňuje jednotku,aby uhel zážehu byl o 14 stupnu jinde?
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Spíš je divný, že to vyhazuje furt jen 3 válec. Zkoušel jsi změřit tlaky? Jak vypadá svíčka?
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Zdarec,teďka budu možná kecat,ale z kterého čidla nebo senzoru to bere signál o poloze kliky před HÚ pro zážeh s informacemi pro ŘJ? Ale tuším že senzor otáček kliky je tzv. hallův snímač,.......no nicméně co třeba odporově vadné čidlo nebo snímač otáček kliky,které diag. nemusí ani přečíst - s nárustem teploty roste vodivý odpor a naopak???To by mohlo teoreticky dělat bordel s tím předstihem ??????
Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Wehrwolf: jsem uplne stejneho názoru! Zamerim se na generator impulsu klikoveho hridele. Nez ho budu menit zkusim ho nahrat fénem a uvidim co to ukaze 

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.
Tlaky valcu jsou top, svíčky na vsech valcich stejne jsou nacernale, jezdím jen kratke tratě.