Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
lochic
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 24.02.2011 01:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#1 Příspěvek od lochic »

zkusil jsem uz par veci bez výsledku. dnes jsem to znovu napich, dal jsem si on-line data
a zjistil spatny predstih na volnobeh za studena 6-8 stupnu po HU. Kdyz se motor trochu zahreje predstih se zmeni na 6-8 stupnu pred HU coz by mělo souhlasit. Otazka zni je to cidlem na klice,pojebany softwer ŘJ nebo neco jiného?Auto jsem uz stim koupil.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#2 Příspěvek od Filozof »

Je to auto na LPG nebo je to čistej benzín ?
Jinak těch věcí muže bejt více jen se snažím navést na cestu. Pokud je tam LPG možná bych hledal problém tam. Jinak často se řeší netěsnosti v sání. Ale pokud dává málo paliva tak proč dává méně paliva ? LAmbda - Váha vzduchu - vzduchový filtr a svíčky ?

Ale první vědět zda nerozází hodnoty právě to LPG. Auto se naučí na jeho směs a benzín to v tom ochuzenějším stavu nedává. Řeší to asi jednou za čas každej po několika letech či xx tisících km že za studena to zlobí musí se znovu mapy načíst a případně lambdy jaké hodnoty ukazují když jsou studené ještě.
lochic
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 24.02.2011 01:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#3 Příspěvek od lochic »

LPG to nema a nikdy nemelo. Zkouska netesnosti provedenaa v poradku. Diagno. mi pise vynechava zapaleni 3 valce, ale to prisuzuji tomu predstihu za studena. Jakmile se motor trochu zahreje funguje na 100%.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#4 Příspěvek od Filozof »

Cívky ? dál nevím nechci hádat musí ti poradit motorář ideálně u auta. Diagnostika ti ukazuje LIVE data a říká kde je chyba tu chybu si vyhledej na internetu.

Osobně si opravuji auta sám ale se složitějšími věcmi jedině k servisákovi co BMW zná.
Třeba ti jarax či snejk poradí nebo někdo jinej kdo tyto věci dělá dnes a denně.

Špatné zapalování na válci 3 musíš řešit proč. Zda je tam špatná cívka a pokud je prohodíš s jinou zda se pak problém objeví na jiném válci bude to cívkou. Dost častá závada když se řeší něco podobného.
Nenapsal jsi co vše jsi zkoušel na autě a co vše to nebude. At zde slepě lidé neradí.
Tak vypiš co jsi zkusil.

A držím palce někdy je to kravina.
lochic
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 24.02.2011 01:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#5 Příspěvek od lochic »

Filozof: diky

Cívka, svíčka, vstřik měněn a bez vysledku. Proto jsem sledoval online hodnoty
a překvapil mě úhel zážehu ve studeným režimu,ktery je 6-8stupnu po HU a správně
ma být 6 stupnu před HU takze občas 3 válec nezapali protože uz je dase rict pozdě a motor se cely chvěje.Spostupnym zahrivanim motoru se postupně mění i predstih zpet na spravne hodnoty. To bude problem toho vseho. Co ovlivňuje jednotku,aby uhel zážehu byl o 14 stupnu jinde?
Vapinecko
Registrovaný
Příspěvky: 172
Registrován: pát 13.02.2015 01:00

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#6 Příspěvek od Vapinecko »

Spíš je divný, že to vyhazuje furt jen 3 válec. Zkoušel jsi změřit tlaky? Jak vypadá svíčka?
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#7 Příspěvek od wehrwolf »

Zdarec,teďka budu možná kecat,ale z kterého čidla nebo senzoru to bere signál o poloze kliky před HÚ pro zážeh s informacemi pro ŘJ? Ale tuším že senzor otáček kliky je tzv. hallův snímač,.......no nicméně co třeba odporově vadné čidlo nebo snímač otáček kliky,které diag. nemusí ani přečíst - s nárustem teploty roste vodivý odpor a naopak???To by mohlo teoreticky dělat bordel s tím předstihem ??????
lochic
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 24.02.2011 01:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#8 Příspěvek od lochic »

Wehrwolf: jsem uplne stejneho názoru! Zamerim se na generator impulsu klikoveho hridele. Nez ho budu menit zkusim ho nahrat fénem a uvidim co to ukaze :D
lochic
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 24.02.2011 01:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: E39 528i TU za studena zakolísaj otáčky až chcípne.

#9 Příspěvek od lochic »

Tlaky valcu jsou top, svíčky na vsech valcich stejne jsou nacernale, jezdím jen kratke tratě.
Odpovědět