Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 m5 GO motoru
E34 m5 GO motoru
Čaute mám možnost jedné m5 která má nájezd cca 300xxx,takže počítám před velkou generalkou pokud tam už někdo něco nedělal.Kolik muže vyjít komplet GO motoru(S38B38).Podle toho bych se rozhodoval kolik za to dat.Mam nějaký odhad ,ale zajímá mě vás názor . Díky .
Re: E34 m5 GO motoru
Napis Syrupovi, většinou se pohybuje na e46klubu, ten generalkoval motor, myslim ze tam byl za cca.80/90tis.kc. Nebo zagugluj, nekde to urcite dohledas, mel o tom aute cely pribeh, napis Syrup e34 M5 a cti. Anebo Rendis, ten ma o M5 hodne velky přehled.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: E34 m5 GO motoru
Jo není to legrace. Pokuď jsi schopný si většinu věcí na motoru udělat sám tak jen za materiál jsou to deseticíce a to i různýma slevama v BMW apod.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Re: E34 m5 GO motoru
Celkově...pokuď ten motor funguje a není úplně vylítanej..radím do něj nešťourat.Jak to jednou otevřeš tak už to bude jen lítat.Vyměnit olej,svíčky a hotovo.Zajet s autem na brzdu ať máš nějakou představu jak je na tom výkon. Ono stačí,že by se mělo každých 20 000 km.seřizovat klapky.Lidi,kteří to umí spočítáš na jedné ruce
Jinak velké zkušenosti s GO motoru má Hulda

Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E34 m5 GO motoru
No, nalejme si čistého vína
STačí se podívat do ETK co stojí atypické spotřební věci na M5, které se při otevření motoru prostě vymění 
Začneš tím, že polovina věcí už prostě není a nikdy nebude ai kdyby byla tak materiál bude stát 250+
Potom začneš řešit atypickou výrubu a vybírání věcí kterou jsou méně v prdeli jako ty co tam nejspíše budou
Takže pokud chceš mít jistotu dobré koupě, začal bych změřením tlaků ve válcích, pokud bude všude 13-14bar, tak je to dobrá známka toho, že to nebudeš muset komplet otevřít a jeví se to jako solidní koupě.
Po koupi uděláš ventilové vůle, zkontroluješ lágry na klice a změříš si mazací tlak ... seřídíš klapky, rozvody atd a budeš doufat, že nebudeš mít v prdeli nějaké další věci jako váhu vzduchu co stojí 48tis a takový podobný srandy
nedej bože, aby to byla 3,8, to je ještě větší studnice
Jo a ještě při těchto kilometrech to bude mít nejspíše v řiti převodku řízení, která má atypický převod a nová stojí hroznej žok a starý jsou všechny v prdeli a repas je takové polovičaté řešení - takže se to pak řídí hrozně výborně, když s tím neseřídíš ani geometrii
vítej v realitě 30let starého mpoweru


Začneš tím, že polovina věcí už prostě není a nikdy nebude ai kdyby byla tak materiál bude stát 250+

Potom začneš řešit atypickou výrubu a vybírání věcí kterou jsou méně v prdeli jako ty co tam nejspíše budou

Takže pokud chceš mít jistotu dobré koupě, začal bych změřením tlaků ve válcích, pokud bude všude 13-14bar, tak je to dobrá známka toho, že to nebudeš muset komplet otevřít a jeví se to jako solidní koupě.
Po koupi uděláš ventilové vůle, zkontroluješ lágry na klice a změříš si mazací tlak ... seřídíš klapky, rozvody atd a budeš doufat, že nebudeš mít v prdeli nějaké další věci jako váhu vzduchu co stojí 48tis a takový podobný srandy



Jo a ještě při těchto kilometrech to bude mít nejspíše v řiti převodku řízení, která má atypický převod a nová stojí hroznej žok a starý jsou všechny v prdeli a repas je takové polovičaté řešení - takže se to pak řídí hrozně výborně, když s tím neseřídíš ani geometrii

vítej v realitě 30let starého mpoweru

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: E34 m5 GO motoru
Prostě v dnešní době provozovat tohle auto znamená,že jsi buď automechanik,motorář nebo člověk,který má zbytečné peníze.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E34 m5 GO motoru
Kolega si nechal před pár lety generálkovat přidřenej 3,6 někde v Praze u Kabátníka. Něco přes 80k to stálo(?), ale dával aj nový písty. Jo tlaky, new olej a brzda by to mohly do začátku "diagnostikovat". Je to verze s katama?
Ještě bych upozornil ohledně rozvodů na mechanik napínáku řetězu, kterej je origo konstrukčně napikaču a je dobrý ho nahradit M3 hydraulickým. Někdo o tom psal na E30 forum.
Jinak další slabina může být 5q Getrag převodovka skrz synchrony 2-3-4. Ale na tohle jsme dosud žádnýho převodovkáře nenašly ačkoliv díly k mání jsou.
Ještě bych upozornil ohledně rozvodů na mechanik napínáku řetězu, kterej je origo konstrukčně napikaču a je dobrý ho nahradit M3 hydraulickým. Někdo o tom psal na E30 forum.
Jinak další slabina může být 5q Getrag převodovka skrz synchrony 2-3-4. Ale na tohle jsme dosud žádnýho převodovkáře nenašly ačkoliv díly k mání jsou.
Re: E34 m5 GO motoru
Tak on píše,že přemýšlí o 3,8l. Tam by měl být 6kvalt a na tu převodovku NIC není a lidi co znám tak se to ani nikomu nepodařilo zrepasovat.
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E34 m5 GO motoru
Generálka motoru u kabáta za 80tis včetně nových pístů ?
to je vtip ne ?
jo, 180 by už odpovidálo na zdejší poměry 








E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: E34 m5 GO motoru
ježiš no to je prdel, soudě podle toho počtu smajlíků...



Re: E34 m5 GO motoru
Už to není k mání ,počítal jsem ze by padlo tak 150k do motoru .Myšlenka to byla pěkná ale



-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E34 m5 GO motoru
Jo to by asi padlo, nechal jsem si tam jak račte všimnout otazníček, to jakože si nejsem zrovna jistej, ověřím a doptám se.. Tak 80k byla tak cena za práci hehe. Písty a materiál stál zvlášť, protože koupil celej motor ze Swiss a z něho použil ty písty, klika rovnání, brus, nový šály, kruhy atd atd. Stálo to prostě celý všechno "nevyčíslitelnou" cenu, byla to kombinace úkonů, novýho mat., koupenýho druhýho motoru atd. Co jsem se dnes dozvěděl, odhadem prej přes 200k,- Už tehdy 5let z5 to stálo vše mrdu, ale aspoň byly použitý díly/auta k mání.
No jeden S38B36 (funkční blok+hlava) mu ještě na prodej zůstal. Vytvořím pak inzerát, kdo by měl záujem.
No jeden S38B36 (funkční blok+hlava) mu ještě na prodej zůstal. Vytvořím pak inzerát, kdo by měl záujem.

Re: E34 m5 GO motoru
No taky jsem si říkal že 80k i s pístama je levný. Já teď dělám GO m50B25 a bez pístů mě to vyjde cca 40.
Až bude ta b36 na prodej tak prosím SZ.
Až bude ta b36 na prodej tak prosím SZ.