Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 m5 GO motoru

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
simec
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 20.05.2014 00:00

E34 m5 GO motoru

#1 Příspěvek od simec »

Čaute mám možnost jedné m5 která má nájezd cca 300xxx,takže počítám před velkou generalkou pokud tam už někdo něco nedělal.Kolik muže vyjít komplet GO motoru(S38B38).Podle toho bych se rozhodoval kolik za to dat.Mam nějaký odhad ,ale zajímá mě vás názor . Díky .
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: E34 m5 GO motoru

#2 Příspěvek od Sweden »

Napis Syrupovi, většinou se pohybuje na e46klubu, ten generalkoval motor, myslim ze tam byl za cca.80/90tis.kc. Nebo zagugluj, nekde to urcite dohledas, mel o tom aute cely pribeh, napis Syrup e34 M5 a cti. Anebo Rendis, ten ma o M5 hodne velky přehled.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

Re: E34 m5 GO motoru

#3 Příspěvek od Rendis »

Jo není to legrace. Pokuď jsi schopný si většinu věcí na motoru udělat sám tak jen za materiál jsou to deseticíce a to i různýma slevama v BMW apod.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

Re: E34 m5 GO motoru

#4 Příspěvek od Rendis »

Celkově...pokuď ten motor funguje a není úplně vylítanej..radím do něj nešťourat.Jak to jednou otevřeš tak už to bude jen lítat.Vyměnit olej,svíčky a hotovo.Zajet s autem na brzdu ať máš nějakou představu jak je na tom výkon. Ono stačí,že by se mělo každých 20 000 km.seřizovat klapky.Lidi,kteří to umí spočítáš na jedné ruce :( Jinak velké zkušenosti s GO motoru má Hulda
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: E34 m5 GO motoru

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

No, nalejme si čistého vína :) STačí se podívat do ETK co stojí atypické spotřební věci na M5, které se při otevření motoru prostě vymění :)
Začneš tím, že polovina věcí už prostě není a nikdy nebude ai kdyby byla tak materiál bude stát 250+ :)

Potom začneš řešit atypickou výrubu a vybírání věcí kterou jsou méně v prdeli jako ty co tam nejspíše budou :lol:

Takže pokud chceš mít jistotu dobré koupě, začal bych změřením tlaků ve válcích, pokud bude všude 13-14bar, tak je to dobrá známka toho, že to nebudeš muset komplet otevřít a jeví se to jako solidní koupě.
Po koupi uděláš ventilové vůle, zkontroluješ lágry na klice a změříš si mazací tlak ... seřídíš klapky, rozvody atd a budeš doufat, že nebudeš mít v prdeli nějaké další věci jako váhu vzduchu co stojí 48tis a takový podobný srandy :lol: :lol: nedej bože, aby to byla 3,8, to je ještě větší studnice :D

Jo a ještě při těchto kilometrech to bude mít nejspíše v řiti převodku řízení, která má atypický převod a nová stojí hroznej žok a starý jsou všechny v prdeli a repas je takové polovičaté řešení - takže se to pak řídí hrozně výborně, když s tím neseřídíš ani geometrii :P

vítej v realitě 30let starého mpoweru :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

Re: E34 m5 GO motoru

#6 Příspěvek od Rendis »

Prostě v dnešní době provozovat tohle auto znamená,že jsi buď automechanik,motorář nebo člověk,který má zbytečné peníze.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: E34 m5 GO motoru

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Kolega si nechal před pár lety generálkovat přidřenej 3,6 někde v Praze u Kabátníka. Něco přes 80k to stálo(?), ale dával aj nový písty. Jo tlaky, new olej a brzda by to mohly do začátku "diagnostikovat". Je to verze s katama?
Ještě bych upozornil ohledně rozvodů na mechanik napínáku řetězu, kterej je origo konstrukčně napikaču a je dobrý ho nahradit M3 hydraulickým. Někdo o tom psal na E30 forum.

Jinak další slabina může být 5q Getrag převodovka skrz synchrony 2-3-4. Ale na tohle jsme dosud žádnýho převodovkáře nenašly ačkoliv díly k mání jsou.
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

Re: E34 m5 GO motoru

#8 Příspěvek od Rendis »

Tak on píše,že přemýšlí o 3,8l. Tam by měl být 6kvalt a na tu převodovku NIC není a lidi co znám tak se to ani nikomu nepodařilo zrepasovat.
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: E34 m5 GO motoru

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Generálka motoru u kabáta za 80tis včetně nových pístů ? :D :D :D :D to je vtip ne ? :D :D :D jo, 180 by už odpovidálo na zdejší poměry :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: E34 m5 GO motoru

#10 Příspěvek od Misanek »

ježiš no to je prdel, soudě podle toho počtu smajlíků... :twisted:

:roll:
simec
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 20.05.2014 00:00

Re: E34 m5 GO motoru

#11 Příspěvek od simec »

Už to není k mání ,počítal jsem ze by padlo tak 150k do motoru .Myšlenka to byla pěkná ale :D :)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: E34 m5 GO motoru

#12 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo to by asi padlo, nechal jsem si tam jak račte všimnout otazníček, to jakože si nejsem zrovna jistej, ověřím a doptám se.. Tak 80k byla tak cena za práci hehe. Písty a materiál stál zvlášť, protože koupil celej motor ze Swiss a z něho použil ty písty, klika rovnání, brus, nový šály, kruhy atd atd. Stálo to prostě celý všechno "nevyčíslitelnou" cenu, byla to kombinace úkonů, novýho mat., koupenýho druhýho motoru atd. Co jsem se dnes dozvěděl, odhadem prej přes 200k,- Už tehdy 5let z5 to stálo vše mrdu, ale aspoň byly použitý díly/auta k mání.

No jeden S38B36 (funkční blok+hlava) mu ještě na prodej zůstal. Vytvořím pak inzerát, kdo by měl záujem. ;)
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha

Re: E34 m5 GO motoru

#13 Příspěvek od Martin85 »

No taky jsem si říkal že 80k i s pístama je levný. Já teď dělám GO m50B25 a bez pístů mě to vyjde cca 40.

Až bude ta b36 na prodej tak prosím SZ.
Odpovědět