Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Konyy
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 29.03.2016 00:00

BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#1 Příspěvek od Konyy »

Zdravím, byl jsem na diagnostice a vyskočilo na mě pár chyb.

První se zeptám, zda jsou ukazatele v pořádku.
http://imgur.com/a/2RI0y
http://imgur.com/a/hqIAf

Poté mám tady chybu senzoru úhlu natáčení volantu DSC, řešil to už někdo ? Mám to tam ještě k tomu v 655.000km, co to je za hloupost ? Že by to bylo o půl mega stočeno ? :D

http://imgur.com/a/16OWB

A potom ještě elektrický vodní čerpadlo topení.
Pokud má někdo s tímto už zkušenosti, budu rád za každou radu.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ty provozní hodnoty (ukazatele) běžícího motoru jsou OK, kromě teploty 75 stupňů Celsia, mělo by být asi o 10 více. Ale nevím, jestli ten motor byl dostatečně prohřátý - jinak vyměnit termostat. Ten senzor DSC si zkalibruj sám tak, že na volném parkovišti nějakého marketu projedeš pomalu 3-4 "osmičky" - prostě plný pravý a potom plný levý rejd a nakonec kola rovně, zastavit, vypnout motor, vytáhnout klíček na 25 vteřin a hotovo.

To elektrické čerpadlo topení hlásí co - zkrat? Máš tam Webasto?
Všechny závady smazat a znova vyčíst a uvidí se.
Konyy
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 29.03.2016 00:00

Re: BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#3 Příspěvek od Konyy »

starML píše:Ty provozní hodnoty (ukazatele) běžícího motoru jsou OK, kromě teploty 75 stupňů Celsia, mělo by být asi o 10 více. Ale nevím, jestli ten motor byl dostatečně prohřátý - jinak vyměnit termostat. Ten senzor DSC si zkalibruj sám tak, že na volném parkovišti nějakého marketu projedeš pomalu 3-4 "osmičky" - prostě plný pravý a potom plný levý rejd a nakonec kola rovně, zastavit, vypnout motor, vytáhnout klíček na 25 vteřin a hotovo.

To elektrické čerpadlo topení hlásí co - zkrat? Máš tam Webasto?
Všechny závady smazat a znova vyčíst a uvidí se.
Bylo to vyčteno pár minut po chcípnutí motoru, tak nejspíš už klesla teplota.
DSC senzor tedy zkusím, díky moc za radu. Je možné, že když to ukazuje chybu v 655.350km, že je to stočené, nebo se jen blbě zaznamenala chyba nebo něco takového ?
Elektrické vodní čerpadlo hlásí toto : http://imgur.com/a/KB1Zu Webasto nemám.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Konyy píše:Bylo to vyčteno pár minut po chcípnutí motoru, tak nejspíš už klesla teplota.
DSC senzor... Je možné, že když to ukazuje chybu v 655.350km, že je to stočené, nebo se jen blbě zaznamenala chyba nebo něco takového ?
Elektrické vodní čerpadlo hlásí toto : http://imgur.com/a/KB1Zu Webasto nemám.
- bylo to vyčteno při běžícím motoru, Engine Speed (otáčky motoru) jsou 828 rpm viz http://imgur.com/a/2RI0y , ale případná výměna termostatu je na Tvém rozhodnutí, u dieselu bych neváhal a vyměnil,
- to DSC zkus zkalibrovat na parkovišti, návod viz výše, vygenerování různých chyb při tacho 655.350km jsem už několikrát viděl, její Hexa hodnotu se mi nechce hledat - buď je to nějaký error, nebo byla instalována řídící jednotka ze staršího vozu a kilometry se prostě přičetly => neřeš, smaž, za týden až dva znova vyčti diagnostikou
- 32 AUC Heizung B414 je chyba výhřevu "čidla smradu" kvůli přepnutí klimatizace do režimu recirkulace, aby to nenasávalo výfukové plyny z před jedoucího auta, často to odchází už po 5 letech , tak se nediv, to čidlo je na chladiči chladící kapaliny viz obrázek http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 264001.png , http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0700 .
- 25 ZusatzWasserPumpe (pokud nemáš Webasto) je elektrické vodní čerpadlo od chemického akumulátoru tepla pod podlahou spolujezdce, který fungoval asi 7-8 let a pak skončil chemickou smrtí, dnes už se do aut nemontuje - pročti si můj příspěvek na téma REST Wärme Akumulator na tomto fóru nebo zde http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 645008.htm nebo
Konyy
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 29.03.2016 00:00

Re: BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#5 Příspěvek od Konyy »

starML píše:
Konyy píše:Bylo to vyčteno pár minut po chcípnutí motoru, tak nejspíš už klesla teplota.
DSC senzor... Je možné, že když to ukazuje chybu v 655.350km, že je to stočené, nebo se jen blbě zaznamenala chyba nebo něco takového ?
Elektrické vodní čerpadlo hlásí toto : http://imgur.com/a/KB1Zu Webasto nemám.
- bylo to vyčteno při běžícím motoru, Engine Speed (otáčky motoru) jsou 828 rpm viz http://imgur.com/a/2RI0y , ale případná výměna termostatu je na Tvém rozhodnutí, u dieselu bych neváhal a vyměnil,
- to DSC zkus zkalibrovat na parkovišti, návod viz výše, vygenerování různých chyb při tacho 655.350km jsem už několikrát viděl, její Hexa hodnotu se mi nechce hledat - buď je to nějaký error, nebo byla instalována řídící jednotka ze staršího vozu a kilometry se prostě přičetly => neřeš, smaž, za týden až dva znova vyčti diagnostikou
- 32 AUC Heizung B414 je chyba výhřevu "čidla smradu" kvůli přepnutí klimatizace do režimu recirkulace, aby to nenasávalo výfukové plyny z před jedoucího auta, často to odchází už po 5 letech , tak se nediv, to čidlo je na chladiči chladící kapaliny viz obrázek http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 264001.png , http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_0700 .
- 25 ZusatzWasserPumpe (pokud nemáš Webasto) je elektrické vodní čerpadlo od chemického akumulátoru tepla pod podlahou spolujezdce, který fungoval asi 7-8 let a pak skončil chemickou smrtí, dnes už se do aut nemontuje - pročti si můj příspěvek na téma REST Wärme Akumulator na tomto fóru nebo zde http://www.bmw-planet.net/diagrams/rele ... 645008.htm nebo
Myslel jsem to tak, že jsem dojel, zahřátý motor vypnul, pak jsme si hráli s diagnostikou, něco nastavovali a poté po10-20 minutách se nastartovalo a hned se vyčetlo toto. Pardon za nesrozumitelnost :D
Takže to elektrické vodní čerpadlo nemám řešit ?
Zkusím tedy zkalibrovat a poté napíchnout znovu a ozvu se.
Zatím díky moc.
Konyy
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 29.03.2016 00:00

Re: BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#6 Příspěvek od Konyy »

Dokázal by někdo rozluštit tyto chyby ? :D

61 - Pohon pro uvolnění dveří zavazadlového prostoru
56 - vnitřní osvětlení
11 a 14 něco s oknama ?
103 a 72 vůbec netuším :D

Obrázek
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E46, pomoc ohledně chyb z diagnostiky

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

103 - zabezpečovací zařízení, siréna, čidlo náklonu vozu nebo nějaký drát od těchto součástek ve zkratu na kostru, trvalá závada, najdi tu sirénu v LZ podblatníku, asi uhnil drát,

72 - vnitřní osvětlení, přerušený drát, trvalá chyba -> svítí všechno, nebo NE? Začni u dveřních spínačů, není tam připojena nějaká přídavná "opičárna" atp.

56 - ostřikovač, čerpadlo nebo nádobka ostřikovače je prázdná, vééélmi častá závada, doplnit slivovici !!, aby byl řidič veselejší a jízda bezpečnější,

11 - ovládání LZ okna, přerušené dráty k motorku,
61 - centrální zamykání, zkrat nebo prerušené dráty k uzamčení tankovací klapky,
14 - ovládání okna řidiče, porušení ochrany proti přivření předmětu do okna nebo nespecifikovaná chyba - prostě jsi otevíral přimrzlé okno. Tyhle 3 poslední závady mi připadají, jak když se sundali dveře před lakováním auta a potom to někdo nastartoval. Nedošlo k opačnému zapojení baterie?

Všechny závady smazat, najít problémy u 103 a 72, to ostatní češit, až pokud se to znova objeví ve výpisu diagnostiky.
:D
Odpovědět