Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Cvakající hydroštely - e36 323i rok 97

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#1 Příspěvek od Sweatx »

Dobrej mám bmw e36 323i rok 97. Snažím se učit driftovat. Ale po 15 minutách při 6-ti tisích otáčkách, začnou při nižších otáčkách cvakat hydroštely? Jakmile se dostanu nad 3 tisíce otáček tak to přestane. Nevíte čím by to mohlo být a esi lepší čerpadlo nebo co vyměnit?
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#2 Příspěvek od honzabiker1 »

prehraty olej
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#3 Příspěvek od Sweatx »

honzabiker1 píše:prehraty olej
Mám olej na 90 ti stupních a má vydžet tak 140..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#4 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jak to víš kolik má stupňů ?
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#5 Příspěvek od Sweatx »

Totic píše:Jak to víš kolik má stupňů ?
Mám teploměr oleje.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od patras Čestný člen »

tohle me u M52B28 delal ridkej olej, vymenil jsem ho za jinou znacku a bylo to ok ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#7 Příspěvek od Sweatx »

patras píše:tohle me u M52B28 delal ridkej olej, vymenil jsem ho za jinou znacku a bylo to ok ..
Nad tím jsem taky přemýšlel že by to mohl bejt řídkej olej.. Ale když tam dám hustší tak nebude zvládat takový teploty? ne? Nemůže to být třeba čerpadlem že by to tam nedotlačilo pořádně? esi to někdo nezkoušel? A nebo co jsi tam dal za olej a kolik vydržel teplotu?
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od paveld »

Co tam máš za olej?
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#9 Příspěvek od Sweatx »

paveld píše:Co tam máš za olej?
Castrol EDGE Titanium FST 10W-60
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od paveld »

Zrovna tenhle tam dávám taky, ale nezávodím ani nedriftuju... ale pomohl mi se cvakajícíma hydroštelama v horku nebo po delší jízdě po dálnici.

Tak pak jedinně zkusit lepší značku oleje.
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#11 Příspěvek od Sweatx »

paveld píše:Zrovna tenhle tam dávám taky, ale nezávodím ani nedriftuju... ale pomohl mi se cvakajícíma hydroštelama v horku nebo po delší jízdě po dálnici.

Tak pak jedinně zkusit lepší značku oleje.
no já to točím tak těch 15 minut při 6 ti tisích ale ono je to spíš při nižších otáčkách jakmile se to dostane do vyšších je to v pohodě.. jak kdyby to tam ten olej nedotlačilo pořádně
helikon
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 15.05.2016 00:00

#12 Příspěvek od helikon »

mozna ze by pomohlo zvetsit tlak mazani
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Joshuax »

A upravil jsi to nejak, nebo to mas v serii a jenom jsi vymenil olej ?
Tech 15 minut je docela masox pro ten motor.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#14 Příspěvek od Sweatx »

helikon píše:mozna ze by pomohlo zvetsit tlak mazani
To si taky myslím, jen esi to někdo zkoušel. Jinak to určitě vyzkouším no
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#15 Příspěvek od Sweatx »

Joshuax píše:A upravil jsi to nejak, nebo to mas v serii a jenom jsi vymenil olej ?
Tech 15 minut je docela masox pro ten motor.
Já mám auto z roku 97 ale motor je tam jinej. Je celej přetěsněnej. Ale jinak jsem s ním nic nedělal. Zatím se učím a čekám až co bude odcházet. Akorát teďka mě serou ty hydroštely no..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#16 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jestli klape s 10W-60 tak to už asi neuděláš nic. Leda GO hlavy nějaká výměna hydroštel jestli pomůže. Ale tenhle motor by cvakal každej i po kratším takovým trápení. Holt je to furt slabý na drift. Máš tam aspoň smaosvor? :) Za děště to klouže líp a nemusí tak nesmyslně točit.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Joshuax »

No me spis zajimalo jestli jsi ten motor nejak upravoval, nebo je to serie. Seriovy motor nemuzes 15 minut tahat na 6k otacek, bez vyresenyho chlazeni. Chce to prehodit jak ventilator na manualni switch, tak poresit chlazeni oleje, coz se u tohoto motoru da treba vymenou domku pro olejovy filtr z M3jky, ktera ma in/out na chladic. Na ebay se prodavaji redukce na aftermarket chladice, takze se tam pak da poresit cokoliv.
To auto nebylo konstruovane na vysoke otacky pri nizke rychlosti, nepredpokladalo se, ze s tim nekdo bude driftovat, ocekava se napor vzduchu pres chladice. :wink:
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#18 Příspěvek od Sweatx »

Totic píše:Jestli klape s 10W-60 tak to už asi neuděláš nic. Leda GO hlavy nějaká výměna hydroštel jestli pomůže. Ale tenhle motor by cvakal každej i po kratším takovým trápení. Holt je to furt slabý na drift. Máš tam aspoň smaosvor? :) Za děště to klouže líp a nemusí tak nesmyslně točit.
Zatím se tak učím čekám až se rozletí ten starej diferák a pak tam zrovna hodím samosvor a chtěl bych eště keramickou spojku nevíš třeba jak to s tím valí?
Sweatx
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: sob 03.09.2016 00:00

#19 Příspěvek od Sweatx »

Joshuax píše:No me spis zajimalo jestli jsi ten motor nejak upravoval, nebo je to serie. Seriovy motor nemuzes 15 minut tahat na 6k otacek, bez vyresenyho chlazeni. Chce to prehodit jak ventilator na manualni switch, tak poresit chlazeni oleje, coz se u tohoto motoru da treba vymenou domku pro olejovy filtr z M3jky, ktera ma in/out na chladic. Na ebay se prodavaji redukce na aftermarket chladice, takze se tam pak da poresit cokoliv.
To auto nebylo konstruovane na vysoke otacky pri nizke rychlosti, nepredpokladalo se, ze s tim nekdo bude driftovat, ocekava se napor vzduchu pres chladice. :wink:
Jako zatím je to v sérii. Zatím se učím. Takže zatím to nějak neřeším. Nebudu ho tak trápit. A jinak já tak nějak čekám co a jak se rozletí. Takže je to takovej pokus omyl jen mě zajímalo čím by mohlo být to cvakání. A teď tam zkusím nainstalovat tlakoměr ololeje třeba to bude tím. A jinak později bych tam chtěl dat určitě nějakej silnější motor s turbem.protože proč sakra ne že :D A uvidíme jinak díky za rady.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Joshuax »

Budik ti nepovi nic, krok toho, ze cerpadlo tlaci olej. Podle tlaku vsak bezpecne nepoznas kam a kolik (pricpany kanalky delaj svy)...
A k tomu driftovani. Je skoda nicit seriovy auto. Je to zbytecne. Pokud se tomu chces venovat. Kup nejaky orezly vrak s dobrym motorem a uprav ho na drift :wink:
Na downhill na kole si taky nevezmes ukrajinu ;)
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
Odpovědět