Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Cvakající hydroštely - e36 323i rok 97
Nad tím jsem taky přemýšlel že by to mohl bejt řídkej olej.. Ale když tam dám hustší tak nebude zvládat takový teploty? ne? Nemůže to být třeba čerpadlem že by to tam nedotlačilo pořádně? esi to někdo nezkoušel? A nebo co jsi tam dal za olej a kolik vydržel teplotu?patras píše:tohle me u M52B28 delal ridkej olej, vymenil jsem ho za jinou znacku a bylo to ok ..
no já to točím tak těch 15 minut při 6 ti tisích ale ono je to spíš při nižších otáčkách jakmile se to dostane do vyšších je to v pohodě.. jak kdyby to tam ten olej nedotlačilo pořádněpaveld píše:Zrovna tenhle tam dávám taky, ale nezávodím ani nedriftuju... ale pomohl mi se cvakajícíma hydroštelama v horku nebo po delší jízdě po dálnici.
Tak pak jedinně zkusit lepší značku oleje.
Já mám auto z roku 97 ale motor je tam jinej. Je celej přetěsněnej. Ale jinak jsem s ním nic nedělal. Zatím se učím a čekám až co bude odcházet. Akorát teďka mě serou ty hydroštely no..Joshuax píše:A upravil jsi to nejak, nebo to mas v serii a jenom jsi vymenil olej ?
Tech 15 minut je docela masox pro ten motor.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No me spis zajimalo jestli jsi ten motor nejak upravoval, nebo je to serie. Seriovy motor nemuzes 15 minut tahat na 6k otacek, bez vyresenyho chlazeni. Chce to prehodit jak ventilator na manualni switch, tak poresit chlazeni oleje, coz se u tohoto motoru da treba vymenou domku pro olejovy filtr z M3jky, ktera ma in/out na chladic. Na ebay se prodavaji redukce na aftermarket chladice, takze se tam pak da poresit cokoliv.
To auto nebylo konstruovane na vysoke otacky pri nizke rychlosti, nepredpokladalo se, ze s tim nekdo bude driftovat, ocekava se napor vzduchu pres chladice.
To auto nebylo konstruovane na vysoke otacky pri nizke rychlosti, nepredpokladalo se, ze s tim nekdo bude driftovat, ocekava se napor vzduchu pres chladice.

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Zatím se tak učím čekám až se rozletí ten starej diferák a pak tam zrovna hodím samosvor a chtěl bych eště keramickou spojku nevíš třeba jak to s tím valí?Totic píše:Jestli klape s 10W-60 tak to už asi neuděláš nic. Leda GO hlavy nějaká výměna hydroštel jestli pomůže. Ale tenhle motor by cvakal každej i po kratším takovým trápení. Holt je to furt slabý na drift. Máš tam aspoň smaosvor?Za děště to klouže líp a nemusí tak nesmyslně točit.
Jako zatím je to v sérii. Zatím se učím. Takže zatím to nějak neřeším. Nebudu ho tak trápit. A jinak já tak nějak čekám co a jak se rozletí. Takže je to takovej pokus omyl jen mě zajímalo čím by mohlo být to cvakání. A teď tam zkusím nainstalovat tlakoměr ololeje třeba to bude tím. A jinak později bych tam chtěl dat určitě nějakej silnější motor s turbem.protože proč sakra ne žeJoshuax píše:No me spis zajimalo jestli jsi ten motor nejak upravoval, nebo je to serie. Seriovy motor nemuzes 15 minut tahat na 6k otacek, bez vyresenyho chlazeni. Chce to prehodit jak ventilator na manualni switch, tak poresit chlazeni oleje, coz se u tohoto motoru da treba vymenou domku pro olejovy filtr z M3jky, ktera ma in/out na chladic. Na ebay se prodavaji redukce na aftermarket chladice, takze se tam pak da poresit cokoliv.
To auto nebylo konstruovane na vysoke otacky pri nizke rychlosti, nepredpokladalo se, ze s tim nekdo bude driftovat, ocekava se napor vzduchu pres chladice.

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Budik ti nepovi nic, krok toho, ze cerpadlo tlaci olej. Podle tlaku vsak bezpecne nepoznas kam a kolik (pricpany kanalky delaj svy)...
A k tomu driftovani. Je skoda nicit seriovy auto. Je to zbytecne. Pokud se tomu chces venovat. Kup nejaky orezly vrak s dobrym motorem a uprav ho na drift
Na downhill na kole si taky nevezmes ukrajinu
A k tomu driftovani. Je skoda nicit seriovy auto. Je to zbytecne. Pokud se tomu chces venovat. Kup nejaky orezly vrak s dobrym motorem a uprav ho na drift

Na downhill na kole si taky nevezmes ukrajinu

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i