Ahoj
Tak jsem se uchýlil k tomu že se musím poptat zde nejzkušenějších protože sám už si nevím rady.
Problém je asi takový koupil jsem si E36 323Ti compact motor má ale dělané saní z 325i.
Už jak jsem to koupil zpozoroval jsem problem s volnoběhem motoru. Motor studený normalně na brnk chytne dá si větší volnoběh pak otáčky spadnou a dží se v celku v pořádku ale jak mile se rozjedu a před křižovatkou vyřadím a začnu brzdit otačky spadnou motor se začne klepat a někdy i chcípne. jak mile se ohřeje tak začnou otáčky habrovat a celý motor je takový uškubany ... už jsem měnil gumový vlnovec před saním protože byl roztrhaný.... vyčistil jsem klapku vzduchu a volnobežný ventil pak jsem dával ještě jiný volnobežný ventil a stále beze změny. Někde jsem četl že prý mna to muže mít vliv i špinavý EGR a nebo pří výměně sacích parohů to někde netěsní ale nevím jak ozkoušet těsnost. zkoušel jsem odpojít vahu vzduchu a po odpojení otačky začly skákat v rozmezit 1000 až 2000 tak že váha bude asi v pořádku. svíčky jsou nové. na diagnostiku jsem se ještě nedostal. Předem díky moc za každou užitečnou radu.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolísaní volnoběhu.... až chcípnutí motoru e36 323ti
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Bude zbastlené a netěsné podtlakové vedení pod sáním.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition