Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolísaní volnoběhu.... až chcípnutí motoru e36 323ti

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DanHKS
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 22.04.2013 00:00

#1 Příspěvek od DanHKS »

Ahoj
Tak jsem se uchýlil k tomu že se musím poptat zde nejzkušenějších protože sám už si nevím rady.

Problém je asi takový koupil jsem si E36 323Ti compact motor má ale dělané saní z 325i.

Už jak jsem to koupil zpozoroval jsem problem s volnoběhem motoru. Motor studený normalně na brnk chytne dá si větší volnoběh pak otáčky spadnou a dží se v celku v pořádku ale jak mile se rozjedu a před křižovatkou vyřadím a začnu brzdit otačky spadnou motor se začne klepat a někdy i chcípne. jak mile se ohřeje tak začnou otáčky habrovat a celý motor je takový uškubany ... už jsem měnil gumový vlnovec před saním protože byl roztrhaný.... vyčistil jsem klapku vzduchu a volnobežný ventil pak jsem dával ještě jiný volnobežný ventil a stále beze změny. Někde jsem četl že prý mna to muže mít vliv i špinavý EGR a nebo pří výměně sacích parohů to někde netěsní ale nevím jak ozkoušet těsnost. zkoušel jsem odpojít vahu vzduchu a po odpojení otačky začly skákat v rozmezit 1000 až 2000 tak že váha bude asi v pořádku. svíčky jsou nové. na diagnostiku jsem se ještě nedostal. Předem díky moc za každou užitečnou radu.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Bude zbastlené a netěsné podtlakové vedení pod sáním.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

Taky se přikláním k netěsnosti ještě zkontroluj jestli nemáš benzín v té tenké hadičce z regulátoru tlaku na palivové liště
Odpovědět