 jestli se vám dotaz bude zdát jako od děcka tak pardon ale nevím jak jinak se zeptat
 jestli se vám dotaz bude zdát jako od děcka tak pardon ale nevím jak jinak se zeptat  Díky
 Díky jestli se vám dotaz bude zdát jako od děcka tak pardon ale nevím jak jinak se zeptat
 jestli se vám dotaz bude zdát jako od děcka tak pardon ale nevím jak jinak se zeptat  Díky
 Díky 
							 Ale e46ku chci hlavně proto že je moc pěkná a chci si ji decentně upravit takže do ní i slušně investovat. jen bych si představoval investice spíše do úprav než oprav...
 Ale e46ku chci hlavně proto že je moc pěkná a chci si ji decentně upravit takže do ní i slušně investovat. jen bych si představoval investice spíše do úprav než oprav... 
  Ale neni to pravidlem. Pomaleji už pak ty kilometry naskakujou nám dalšim majitelum,kterým auto často slouží jen pro radost/jako víkendovka/leštěnka/další auto doma atd..
  Ale neni to pravidlem. Pomaleji už pak ty kilometry naskakujou nám dalšim majitelum,kterým auto často slouží jen pro radost/jako víkendovka/leštěnka/další auto doma atd.. Born to be for BMW
 Born to be for BMW  
  344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d 
 Mám opla co má nalítáno 281 000 a jediná závada je že bouchá zadní tlumič který si doma vyměním jinak nic. Takže jak říkám, vyšší počet km nevadí a zvlášť pokud si tu e46ku pořídím protože jestli se mi povede najít nějakou v dobrém stavu, udělám si z toho opravdu káru jen na projížďku o víkendu a jen za pěkného počasí
 Mám opla co má nalítáno 281 000 a jediná závada je že bouchá zadní tlumič který si doma vyměním jinak nic. Takže jak říkám, vyšší počet km nevadí a zvlášť pokud si tu e46ku pořídím protože jestli se mi povede najít nějakou v dobrém stavu, udělám si z toho opravdu káru jen na projížďku o víkendu a jen za pěkného počasí  )) Od mala co jsem začal vnímat auta je pro mě asi každý BMW srdcovka. Takže se k němu tak budu chovat.
)) Od mala co jsem začal vnímat auta je pro mě asi každý BMW srdcovka. Takže se k němu tak budu chovat. auto slouží a nemám s tím problém, počítám, že ještě tak 100kkm nebudu muset nic měnit, kamarád měl na originálním podvozku najeto 420kkm a pak už se tu muselo vyměnit, ale jinak taky pohoda a na nic si nestěžuje. Jen už to jsou bohužel starší vozidla a sem tam se už na nich najde i lehce liška
 auto slouží a nemám s tím problém, počítám, že ještě tak 100kkm nebudu muset nic měnit, kamarád měl na originálním podvozku najeto 420kkm a pak už se tu muselo vyměnit, ale jinak taky pohoda a na nic si nestěžuje. Jen už to jsou bohužel starší vozidla a sem tam se už na nich najde i lehce liška 


 
							A znáš ještě nějakej případ v okolí? Nebo když se mi jednou něco stalo tak je z toho hned světovej trendzdendys píše:Taky mám pod ponkem motor s prasklou klikoupaca píše:na 320D praskají kliky? to jsem ještě neslyšelde-nitro píše:pocitej s tim ze to bude mit 300tis najeto,a jdi radsi do 330d,pac na 320d praskaj kliky
 
   
to mohlo kecat.nevim proc to dela ale presne v dsc jednotce mi jednou u e90Honza325 píše:Známej měl E46 320d r.2004. Auto koupil v bazaru v Ml.Boleslavi asi před 5ti lety se cca 180tis.km. Auto jezdilo naprosto normálně. Táhlo,nežralo,nekuckalo,prostě nic. Jen motor oblitej od oleje. Asi po dvou letech co ho měl mi ho přivez na servis. Tenkrát jsem ze zvědavosti prolejzal všechny jednotky a ejhle... Někdo to asi stočil tak amatérsky,že nikde,krom budíků nic nepřepsali. V DSC a jednotce světel bylo (už nevim přesně) asi 730 000km. Sám jsem takovýmu číslu skoro nevěřil.. Ani interiér nevypadal nejhůř. Po krátkém čase to ke mě přitáhli na laně a že to nestartuje. Diag. psala závadu na imobilizéru. Po krátkym laborování jsem usoudil,že na to jsem krátkej. Odvezl jsem to ke Snejkovi a potom k FX-ovi (spolu s uplně novou EWS koupenou za cca 3300,- v Inveltu). No a FX tenkrát ty kilometry taky potvrdil...
Takže i takovýhle kilometry jsou možný
Jinak auto bylo pěkný. Zvenku bylo vidět,že je opravený po ráně na předek i zadek,ale jinak Imola Rot, M-packet,xenony,alcantara atd. Koupeno nové u Bychla... Dodnes to auto jistě jezdí,jen už u jiného majitele. Kolik to má teď radši ani nehádám. Takže lidi,vybírat podle stavu,ne podle kilometrů - ty jsou pak člověku k hovnu,když tahá z kapsy šrajtofli na zaplacení servisu. Ale to je asi jeden z mála takhle odstrašujících případů (anebo?) Jak už tu bylo psáno,úspornou naftu si jako novou nikdo nekoupí na ježdění kolem komína. Většina těch aut těch 150 - 200 000km najede ještě v záruceAle neni to pravidlem. Pomaleji už pak ty kilometry naskakujou nám dalšim majitelum,kterým auto často slouží jen pro radost/jako víkendovka/leštěnka/další auto doma atd..