Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Najeté KM u e46ky
Ahoj. Už od mala považuji za nejkrásnější auto (pro mě) které jezdí pod sluncem BMW e46 (320d) a chystám se ho koupit. Ideálně r.v. 2001 a výš. Ale můj dotaz zpočívá v tom, že asi nejvíc těchto miláčků které se prodávají mají na tachometru většinou kolem 200 tisíc kilometrů. (Vůbec nepočítám bazary tam je 110% aut stočených) To je nějaká ,,meta'' pro toto auto ? Kolem 200 tisíc je třeba vyměnit něco nákladného ? Nebo se něco kazí ? Samozřejmě se najdou i kousky co mají i přes 300 ale zajímá mě proč je nejvíc kusů na prodej kolem 200 tis. zda je to jen náhoda nebo tak něco
jestli se vám dotaz bude zdát jako od děcka tak pardon ale nevím jak jinak se zeptat
Díky
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4136
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Ahoj. Ona vetsina lidi ma nevim proc za to, ze auto co ma najeto kolem 200 tis. km se jeste vyplati kupovat. A jaka je to nahoda, ze najednou poslednich x let maji temer vsechna auta co se prodavaji kolem 200 tis. km:D. Nerikam, ze jsou vsechna stocena, najdes i takova, ktera maji opravdu jen tolik najeto... treba tve 2001 320d... kdo si koupi 2.0d? Treba nekdo, kdo hodne najezdi a chce usetrit za palivo. Tak si spocitej .. za 14 let ma mit najeto 200 tis, to mas "jen" 14 tis km rocne... to neni moc velky najezd ze? Ale taky si to mohl koupit nekdo, kdo ma proste rad naftu a nepotrebuje velkej vykon nebo tak a chtel se obcas povozit v BMW. Snazim se ti jen rict, abys byl podezrivavej a vse mozne kontroloval a pod.
Podezíravej právě jsem, proto se na toto ptám. Mám naftu rád. V autoškole jsem se vozil v nafťáku, pak měl chryslera v naftě a teď ... opela v benzínu. FUUUJ
Ale e46ku chci hlavně proto že je moc pěkná a chci si ji decentně upravit takže do ní i slušně investovat. jen bych si představoval investice spíše do úprav než oprav...
Známej měl E46 320d r.2004. Auto koupil v bazaru v Ml.Boleslavi asi před 5ti lety se cca 180tis.km. Auto jezdilo naprosto normálně. Táhlo,nežralo,nekuckalo,prostě nic. Jen motor oblitej od oleje. Asi po dvou letech co ho měl mi ho přivez na servis. Tenkrát jsem ze zvědavosti prolejzal všechny jednotky a ejhle... Někdo to asi stočil tak amatérsky,že nikde,krom budíků nic nepřepsali. V DSC a jednotce světel bylo (už nevim přesně) asi 730 000km. Sám jsem takovýmu číslu skoro nevěřil.. Ani interiér nevypadal nejhůř. Po krátkém čase to ke mě přitáhli na laně a že to nestartuje. Diag. psala závadu na imobilizéru. Po krátkym laborování jsem usoudil,že na to jsem krátkej. Odvezl jsem to ke Snejkovi a potom k FX-ovi (spolu s uplně novou EWS koupenou za cca 3300,- v Inveltu). No a FX tenkrát ty kilometry taky potvrdil...
Takže i takovýhle kilometry jsou možný
Jinak auto bylo pěkný. Zvenku bylo vidět,že je opravený po ráně na předek i zadek,ale jinak Imola Rot, M-packet,xenony,alcantara atd. Koupeno nové u Bychla... Dodnes to auto jistě jezdí,jen už u jiného majitele. Kolik to má teď radši ani nehádám. Takže lidi,vybírat podle stavu,ne podle kilometrů - ty jsou pak člověku k hovnu,když tahá z kapsy šrajtofli na zaplacení servisu. Ale to je asi jeden z mála takhle odstrašujících případů (anebo?) Jak už tu bylo psáno,úspornou naftu si jako novou nikdo nekoupí na ježdění kolem komína. Většina těch aut těch 150 - 200 000km najede ještě v záruce
Ale neni to pravidlem. Pomaleji už pak ty kilometry naskakujou nám dalšim majitelum,kterým auto často slouží jen pro radost/jako víkendovka/leštěnka/další auto doma atd..
Takže i takovýhle kilometry jsou možný
Jinak auto bylo pěkný. Zvenku bylo vidět,že je opravený po ráně na předek i zadek,ale jinak Imola Rot, M-packet,xenony,alcantara atd. Koupeno nové u Bychla... Dodnes to auto jistě jezdí,jen už u jiného majitele. Kolik to má teď radši ani nehádám. Takže lidi,vybírat podle stavu,ne podle kilometrů - ty jsou pak člověku k hovnu,když tahá z kapsy šrajtofli na zaplacení servisu. Ale to je asi jeden z mála takhle odstrašujících případů (anebo?) Jak už tu bylo psáno,úspornou naftu si jako novou nikdo nekoupí na ježdění kolem komína. Většina těch aut těch 150 - 200 000km najede ještě v záruce
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
mám 320d r.v.12/2003 aktuálně najeto poctivých 270tis km (jsem druhý majitel od 168tis km). Autem denně jezdí manželka do práce a nedám na něj dopustit. Největší opravou byla výměna vstřiků (mám ty co nejdou repasovat) a v cca 200tis km přední náprava (cca 12tis Kč). Jinak pouze pravidelně měníme olej, tankujeme kvalitní naftu (žádné pofiderní pumpy Tesco apod). Takže za mě doporučuji, na km bych nehleděl, ale posuzoval aktuální stav.
PS: asi měsíc jsem jezdil s 320d co měla najeto 640tis. km (firemní první majitel) a motoricky a mechanicky naprosto bez problémů - horší to bylo s interiérem.
PS: asi měsíc jsem jezdil s 320d co měla najeto 640tis. km (firemní první majitel) a motoricky a mechanicky naprosto bez problémů - horší to bylo s interiérem.
To jsou pro mě velice užitečný rady. Děkuji. Pro upřesnění, vyšší počet km mě nevadí já se ptal konkrétně na tu onu záhadnou hranici 200 tisíc
Mám opla co má nalítáno 281 000 a jediná závada je že bouchá zadní tlumič který si doma vyměním jinak nic. Takže jak říkám, vyšší počet km nevadí a zvlášť pokud si tu e46ku pořídím protože jestli se mi povede najít nějakou v dobrém stavu, udělám si z toho opravdu káru jen na projížďku o víkendu a jen za pěkného počasí
)) Od mala co jsem začal vnímat auta je pro mě asi každý BMW srdcovka. Takže se k němu tak budu chovat.
Mám E46 330xi, 230t km. Za poslední půlrok mě dvakrát nechala ve štychu. Jednou to bylo čerpadlo v nádrži, podruhé alternátor. Ano, spotřební materiál, který jsem si mohl pohlídat.. Ale stalo se. Po 200t km je asi s takovými věcmi nutné počítat.
Klasika je pravidelná výměna předních ramen 1x za 100t km.
Klasika je pravidelná výměna předních ramen 1x za 100t km.
-
3llf
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pát 10.04.2009 00:00
- Bydliště: Ústecko
- Klubové ID: 2220
mám 320d 09/2001 a poctivých 290kkm, na autě je vše původní kromě tlumičů a spojky
auto slouží a nemám s tím problém, počítám, že ještě tak 100kkm nebudu muset nic měnit, kamarád měl na originálním podvozku najeto 420kkm a pak už se tu muselo vyměnit, ale jinak taky pohoda a na nic si nestěžuje. Jen už to jsou bohužel starší vozidla a sem tam se už na nich najde i lehce liška 
-
-BMWPOWER-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte 22.07.2014 00:00
No 325i... jako díval jsem se sice jen letmo na netu ale ani jednu takovou jsem nenašel. Jedině 316i benzín a já BMW v benzínu prostě za nic na světě nechci. Beru že je třeba živější a bla bla ale já chci naftu. O plynu bych uvažoval jedině kdybych chtěl šetřit a já chci naopak do báva i něco investovat takže asi se mrknu po 320D - 330D. Počítám že alespoň půl roku budu vybírat. Naštěstí mám v rodině mechanika co se v autech rýpe už roky a vyzná se. Já jsem sice vyučený autoelektrikář ale od konce školy jsem se kromě svých aut ,,nedoknul'' žádných jiných. 
Jinak díky všem za průběžné komentáře a zkušenosti fakt se to hodí
Jinak díky všem za průběžné komentáře a zkušenosti fakt se to hodí
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
A znáš ještě nějakej případ v okolí? Nebo když se mi jednou něco stalo tak je z toho hned světovej trendzdendys píše:Taky mám pod ponkem motor s prasklou klikoupaca píše:na 320D praskají kliky? to jsem ještě neslyšelde-nitro píše:pocitej s tim ze to bude mit 300tis najeto,a jdi radsi do 330d,pac na 320d praskaj kliky
Možná výrobní vada, ale typuju spíš používáním když si někdo z 320D dělá sporťáka, ne?
Ale tak každopádně vstřiky/turbo/tlak.čerpadlo a všelijaký podobný repasy člověka tu a tam potkávají při jízdách s 320D..
to mohlo kecat.nevim proc to dela ale presne v dsc jednotce mi jednou u e90Honza325 píše:Známej měl E46 320d r.2004. Auto koupil v bazaru v Ml.Boleslavi asi před 5ti lety se cca 180tis.km. Auto jezdilo naprosto normálně. Táhlo,nežralo,nekuckalo,prostě nic. Jen motor oblitej od oleje. Asi po dvou letech co ho měl mi ho přivez na servis. Tenkrát jsem ze zvědavosti prolejzal všechny jednotky a ejhle... Někdo to asi stočil tak amatérsky,že nikde,krom budíků nic nepřepsali. V DSC a jednotce světel bylo (už nevim přesně) asi 730 000km. Sám jsem takovýmu číslu skoro nevěřil.. Ani interiér nevypadal nejhůř. Po krátkém čase to ke mě přitáhli na laně a že to nestartuje. Diag. psala závadu na imobilizéru. Po krátkym laborování jsem usoudil,že na to jsem krátkej. Odvezl jsem to ke Snejkovi a potom k FX-ovi (spolu s uplně novou EWS koupenou za cca 3300,- v Inveltu). No a FX tenkrát ty kilometry taky potvrdil...
Takže i takovýhle kilometry jsou možný![]()
Jinak auto bylo pěkný. Zvenku bylo vidět,že je opravený po ráně na předek i zadek,ale jinak Imola Rot, M-packet,xenony,alcantara atd. Koupeno nové u Bychla... Dodnes to auto jistě jezdí,jen už u jiného majitele. Kolik to má teď radši ani nehádám. Takže lidi,vybírat podle stavu,ne podle kilometrů - ty jsou pak člověku k hovnu,když tahá z kapsy šrajtofli na zaplacení servisu. Ale to je asi jeden z mála takhle odstrašujících případů (anebo?) Jak už tu bylo psáno,úspornou naftu si jako novou nikdo nekoupí na ježdění kolem komína. Většina těch aut těch 150 - 200 000km najede ještě v záruceAle neni to pravidlem. Pomaleji už pak ty kilometry naskakujou nám dalšim majitelum,kterým auto často slouží jen pro radost/jako víkendovka/leštěnka/další auto doma atd..
o ktery sem 100% vedel ze ma najeto 30tis vyjely chyby zapsany pri asi 520tkm...
