
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koroze E46
Ahoj, hledal jsem zde na fóru něco o korozích, ale nenašel jsem. Měl jste tady taky někdo problém s korozí u E46? Mám to chycený na víku kufru, oba blatníky. Jsou to flíčky do 2cm, dělají se takové bublinky, někde kouká trochu rzi, zatím nic hrozného. Chtěl bych to řešit na jaře, až bude tepleji. Dá se to vyřešit vlastní činností nebo bych to měl svěřit lakýrníkovi? Jak jste to řešili vy? Díky za rady. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Klasika u e46, zadni lemy, 5te dvere nebo viko kufru a spodni hrany dveri (ale to neni videt, schovane pod tim sikovnym tmelem). Jinak puchyr na laku znamena, ze pod nim je uz dirka skrz.. Tohle chce sverit jedine dobrymu karosari, pak samozrejme do lakovny. Kvalitni oprava muze vydrzet treba i 4 zimy, nez se zas objevi puchyre. Me osobne tenhle nikdy nekoncici boj s korozi strasne stval, takze sem to vyresil vymenou auta 

... spousta lidí tady na tom (a nejen tady) fóru dává ruku do ohně za brunox (epoxidovej antikoro základ)... já tu chybu udělal, přesto že mi to bába v "bodyshopu" rozmlouvala, že je to dobrý tak na sloupek u plotu...
Měla pravdu, nic na tom nedrží, po půl roce se zvedá lak a místy jsou zase bubliny. A to jsem to dělal svědomitě, mrdal jsem se s tím v létě tejden 8h denně.
Budiž to varováním pro ostatní.
Měla pravdu, nic na tom nedrží, po půl roce se zvedá lak a místy jsou zase bubliny. A to jsem to dělal svědomitě, mrdal jsem se s tím v létě tejden 8h denně.
Budiž to varováním pro ostatní.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 51
- Registrován: úte 16.07.2013 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
zrovna se mi auto vratilo snad po 2 mesicich .. zadni lemy KO, prahy KO. koupil sem zdravy lemy a nechal to tam navarit, vyvarit prahy tak nejak jak se dalo ( nechtel sem zase menit pul auta )
klempir si rekl 9500 kč a sral se s tim nekonecne dlouho ( ma toho prej moc )
plus lakovna
+ vystrikani dutin ....
zvenku prakticky nic nebylo videt a najednou hever projel skrz prah kamsi do utrob
vyvarit, vystrikat, nalakovat a doufat, ze uz to podruhy nestihnes delat....
klempir si rekl 9500 kč a sral se s tim nekonecne dlouho ( ma toho prej moc )
plus lakovna
+ vystrikani dutin ....
zvenku prakticky nic nebylo videt a najednou hever projel skrz prah kamsi do utrob

vyvarit, vystrikat, nalakovat a doufat, ze uz to podruhy nestihnes delat....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon 12.05.2008 00:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Mě se na rez osvědčil Fertan. Je to v podstatě odrezovač. Rez se nemusí ani úplně vybrušovat. Stačí obrousit tu volnou co jde z povrchu a pak nanést ten Fertan. To změní tu rez na nějakou jinou sloučeninu železa a vytvoří tak povlak, kde se už rez nešíří. Pak se dá normálně nanést barva atd. Je to ale poněkud dražší, 1L lahev stojí cca 1000,-. Svého času to měli v Autotechniku Unger. Opravy vydržely víc jak 4 roky i s ježděním v zimě.
Ještě doplním, že podrobnější diskuze byla na zraloci.net, kde jsem o tom slyšel prvně.
Ještě doplním, že podrobnější diskuze byla na zraloci.net, kde jsem o tom slyšel prvně.