Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koroze E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kaciks
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 09.01.2015 01:00

#1 Příspěvek od kaciks »

Ahoj, hledal jsem zde na fóru něco o korozích, ale nenašel jsem. Měl jste tady taky někdo problém s korozí u E46? Mám to chycený na víku kufru, oba blatníky. Jsou to flíčky do 2cm, dělají se takové bublinky, někde kouká trochu rzi, zatím nic hrozného. Chtěl bych to řešit na jaře, až bude tepleji. Dá se to vyřešit vlastní činností nebo bych to měl svěřit lakýrníkovi? Jak jste to řešili vy? Díky za rady. ;)
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#2 Příspěvek od tanner540i »

Klasika u e46, zadni lemy, 5te dvere nebo viko kufru a spodni hrany dveri (ale to neni videt, schovane pod tim sikovnym tmelem). Jinak puchyr na laku znamena, ze pod nim je uz dirka skrz.. Tohle chce sverit jedine dobrymu karosari, pak samozrejme do lakovny. Kvalitni oprava muze vydrzet treba i 4 zimy, nez se zas objevi puchyre. Me osobne tenhle nikdy nekoncici boj s korozi strasne stval, takze sem to vyresil vymenou auta :D
kaciks
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 09.01.2015 01:00

#3 Příspěvek od kaciks »

A tos měl taky E46, že jsi ji prodal? Po domácky to teda nepůjde? :D Aspoň, aby to vydrželo ty 2 roky.
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#4 Příspěvek od paca »

tak to víš že to podomácky pude = vemeš flexu, vybrousíš to, pak vrtačku s drátěným nástavcem, natřít nějakou anikorozní základovkou, zatmelit, obrousit, stříknout plničem, nalakovat :wink: pokud nemáš stříkací pistoli, tak to stříknout sprejem.
kaciks
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 09.01.2015 01:00

#5 Příspěvek od kaciks »

Jsem rád :), ale co mě mrzí, že ty E46 tak hnijou kolem hran.
Andrea
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#6 Příspěvek od Andrea »

to nejsou jen 46tky, řeším to stejně jako Paca- sama ručně doma, člověk z toho má větší radost..
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#7 Příspěvek od fizzer »

... spousta lidí tady na tom (a nejen tady) fóru dává ruku do ohně za brunox (epoxidovej antikoro základ)... já tu chybu udělal, přesto že mi to bába v "bodyshopu" rozmlouvala, že je to dobrý tak na sloupek u plotu...
Měla pravdu, nic na tom nedrží, po půl roce se zvedá lak a místy jsou zase bubliny. A to jsem to dělal svědomitě, mrdal jsem se s tím v létě tejden 8h denně.

Budiž to varováním pro ostatní. :?
Andrea
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#8 Příspěvek od Andrea »

brunox je s voskem ne? To se nedivím že na tom nic nedrželo.. to jsem ještě neslyšela že by to někdo používal
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

#9 Příspěvek od stellaM3 »

Rezku je potřeba podchytit včas jak je už rozlezlá nezastaví to v podstatě nic -jak rakovina. A hlavně prevence voskovat dutiny každý dva roky... [/b]
FilipKriz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: úte 16.07.2013 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od FilipKriz »

zrovna se mi auto vratilo snad po 2 mesicich .. zadni lemy KO, prahy KO. koupil sem zdravy lemy a nechal to tam navarit, vyvarit prahy tak nejak jak se dalo ( nechtel sem zase menit pul auta )

klempir si rekl 9500 kč a sral se s tim nekonecne dlouho ( ma toho prej moc )

plus lakovna

+ vystrikani dutin ....

zvenku prakticky nic nebylo videt a najednou hever projel skrz prah kamsi do utrob :-)

vyvarit, vystrikat, nalakovat a doufat, ze uz to podruhy nestihnes delat....
kaciks
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: pát 09.01.2015 01:00

#11 Příspěvek od kaciks »

8O , jak vidím, nejsem v tom sám.
3er_Cabrio_E36
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Moravskoslezský kraj

#12 Příspěvek od 3er_Cabrio_E36 »

Mě se na rez osvědčil Fertan. Je to v podstatě odrezovač. Rez se nemusí ani úplně vybrušovat. Stačí obrousit tu volnou co jde z povrchu a pak nanést ten Fertan. To změní tu rez na nějakou jinou sloučeninu železa a vytvoří tak povlak, kde se už rez nešíří. Pak se dá normálně nanést barva atd. Je to ale poněkud dražší, 1L lahev stojí cca 1000,-. Svého času to měli v Autotechniku Unger. Opravy vydržely víc jak 4 roky i s ježděním v zimě.

Ještě doplním, že podrobnější diskuze byla na zraloci.net, kde jsem o tom slyšel prvně.
Andrea
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#13 Příspěvek od Andrea »

díky za info ohledně odrezovačů, rez je pro mě dlouhodobej boj.. třeba od toho budu mít na aspon na dva roky klid..:-/
ted ještě počkat až bude tepleji a vyzkoušet..:-) 8) :twisted:
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#14 Příspěvek od roman320 »

jestli ty blatniky myslis predni tak raci zhanej novy, je to zevnitr prosoupany od podbehu a to co vyleze ven je nic oproti tomu co tam bude az to zacnes brousit:/
Odpovědět