Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 328i e36 cuká, nestartuje
Zdar hoši,
vyskytl se mi dnes po cestě do práce takovej problémek na e36 328i, auto začlo cukat, jakmile mu přišlápnu plyn, nejdřív jsem myslel, že je problem v LPG, ale dělá to i na benzín. Do práce jsem dojel, teď jsem zase nastartoval a hle, umřela mi půlka budíků, nefunguje otáčkoměr, ekonoměr a teplota vody. Svíčky jsem měnil asi před měsícem. Nemáte tip, v čem by mohl být problém?
Začalo to z ničeho nic..
PS: Po cestě hodně pršelo, nemám kryt zespoda motoru, mohla se třeba někam dostat voda? Jezdím s tím skoro rok a bez problémů.
vyskytl se mi dnes po cestě do práce takovej problémek na e36 328i, auto začlo cukat, jakmile mu přišlápnu plyn, nejdřív jsem myslel, že je problem v LPG, ale dělá to i na benzín. Do práce jsem dojel, teď jsem zase nastartoval a hle, umřela mi půlka budíků, nefunguje otáčkoměr, ekonoměr a teplota vody. Svíčky jsem měnil asi před měsícem. Nemáte tip, v čem by mohl být problém?
Začalo to z ničeho nic..
PS: Po cestě hodně pršelo, nemám kryt zespoda motoru, mohla se třeba někam dostat voda? Jezdím s tím skoro rok a bez problémů.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Vem multimetr a změř baterku s vypnutým motorem kolik ukazuje třeba po ránu hned. Pak zkus nastartovat zda má 13,7V a více je dobíjení altíku v pořádku.
Pokud baterka má pod 12,2-12,1V a méně na prázdno ikdyž jezdíš dlouhé trasy bude KO.
Měla by si držet nad 12,5 minimálně a nová má napětí 12,6-12,8. po nabití.
No a klidně zkus zatížení baterie. na chvilku při stojícím autě s vypnutým motorem změř při odběru třeba zapni na chvilku světla kolik má zda to rapidně klesá tak bude taky slabá a bez kapacity.
Pokud nemáš nikde velkej odběr co by vybíjelo baterii zjistíš pokud zapojíš ampermetr a necháš auto uspat. Ideálně kleštovej a zjistíš kolik auto bere když je zamknuto po pár minutách by se mělo ustálit.
Jinak více to co psali kluci nahoře vyzkoušej.
Pokud baterka má pod 12,2-12,1V a méně na prázdno ikdyž jezdíš dlouhé trasy bude KO.
Měla by si držet nad 12,5 minimálně a nová má napětí 12,6-12,8. po nabití.
No a klidně zkus zatížení baterie. na chvilku při stojícím autě s vypnutým motorem změř při odběru třeba zapni na chvilku světla kolik má zda to rapidně klesá tak bude taky slabá a bez kapacity.
Pokud nemáš nikde velkej odběr co by vybíjelo baterii zjistíš pokud zapojíš ampermetr a necháš auto uspat. Ideálně kleštovej a zjistíš kolik auto bere když je zamknuto po pár minutách by se mělo ustálit.
Jinak více to co psali kluci nahoře vyzkoušej.
Tak jsem byl včera na diagnostice, bohužel byla k dispozici jen nějaká univerzální, načetlo to asi 4 chyby(teplotní čídlo, váha vzduchu a 2 vstřiky), nicméně po vymazání chyb, zapojení váhy vzduchu a nastartování tam zůstalo jen teplotní čidlo a auto jezdí nyní i s váhou normálně bez cukání. Problém ale přetrvává s ranníma startama, dnes ráno se tomu zase nechtělo, když startuji třeba po půl hodině, tak bez problémů.
Jinak když jsme včera koukali na baterku přes diagnostiku, tak měla 13,7V, otázkou ještě tedy je, zda se přes noc a nebo při delším stání nevybíjí..
Otáčkoměr + ukazatel teploty stále mrtvý, dneska zkusím kouknout k té řídící jednotce.
Jinak když jsme včera koukali na baterku přes diagnostiku, tak měla 13,7V, otázkou ještě tedy je, zda se přes noc a nebo při delším stání nevybíjí..
Otáčkoměr + ukazatel teploty stále mrtvý, dneska zkusím kouknout k té řídící jednotce.
Tak jsem zkusil na noc odpojit baterku, zda se něco na ranním startu zlepší, bohužel žádný rozdíl, auto nechytalo dobře. Jakmile ale jednou chytne, tak poté i když motor po 10min zhasnu, tak jde nastartovat na škrtnutí, problém je tedy jen, pokud auto pár hodin stojí. A vždy po prvním startu, když už konečně chytne, tak se hrozně dusí, musím mít furt třeba 20s nohu lehce na plynu, než se uklidní a přestane se dusit. Po cestě do práce mi párkrát začaly fungovat budíky, takže problém bude asi opravdu jen v nějakém kontaktu. Dnes mam konečně čas auto prolézt, takže mrknu na tu řídící jednotku, případně pak budíky.
Tak bohužel, dnes jsem zkusil ranní start a auto opět nechytá, startér točí, na první otočení to vždy vypadá, že už chytne, ale pak nic. Koukal jsem i k tý řídící jednotce, je tam sucho, všechno zapojený, profouk jsem to pro sychr ještě kontakt sprejem, ale furt nic. Máte někdo ještě nějaký tip, kde může bejt problém? 
