Ahoj. S tímhle problémem laboruju už pár měsíců od předposlední geo, kdy to borec v Brně na Vídeňské rozdrbal. Pokud mám volant rovně, auto táhne doleva. Pokud je vychýlený v pravo, auto jede rovně. Byl jsem teď v brněnském Renocaru, kde uděli komplet geo (museli vyměnit zadní silent bloky) a vyvážili kola, ale volant zůstal jak byl. Při reklamaci se chovali jako by to řešili systémem pokus omyl (včetně přesazení volantu). Nejvíc patrné je to na dálnici kolem Brna (rychleji jsem od poslední geo jinde nejel), ale i na běžné silnici to není jiné. Nevíte co s tím a případně kdo v Brně a okolí by to vyřešil? Díky.
Tak když si byl na první geometrii tak ten co to dělal tak ti nedal pořádně volant do roviny a nebo při povolování na spojovacce s ním hnul a tím pádem i s namerenyma hodnotama.A nebo ještě špatne zvolený tip auta tím pádem i jiný hodnoty. Takže celý to máš jakoby posunuty na jednu stranu to řízeni proto když máš jakoby volant rovně tak té to tahá na tu stranu na kterou je to pretazeny/posunuty a oni vůbec po geometrii by se mělo správně auto projet a popřípadě podobného problémů znovu udělat geo. Takže znovu ať ti udelaj pořádně geometrii pokud se mýlím tak sory
volant se nesmí přesazovat, na "tisícihranu" kam se nasazuje volant je "výřez" a na volantě je zas "rýha", takže musí zapadat pokud volant a osa sedí, tak je špatně udělaná geometrie = se musí povolit obě tyče řízení a udělat to znova a pořádně
Diky za reakce. Volant mám sportovní,takže ho posunuli na šroubech, co ho drží na nábě. Ok,táže výsledek je špatně udělaná geometrie,kterou je potřeba udělat znova pokud to chápu a lépe. Je možné,aby to způsobil nějaký komponent na podvozku/řízení? Nikde nic,nebouchá nevrže atd.
Jako první variantu bych volil znovu geometrii dokonce bych to reklamoval jinak co se týče komponentu tak jedině že ti něco měnili konkrétně spojovací tyč řízení apod. Ať ti udelaj pořádně geo mmělo by být všechno v pohodě.
Tak teď mi člověk z Renocaru řekl, že poslední krok mechanika bylo přesazení volantu, teda náby v mém případě, na tisícihranu. V pátek se mám projet s mistrem té jejich dílny a dokayovat mu, že to táhne do strany. Štvou mě čím dál víc.
Mám pocit, že tam speciální výřez není a před sundáním, si člověk musí polohu označit. U mě je to teď tak, že origo 4 rameno M volant je nahrazený nábojem nasazeným na ten tisícihran a na náboji je přišroubovaný Sparco volant - proti původnímu kormidlu neskutečný roydíl.
Může mi prosím někdo říct, co v tom servisu mají udělat? Zatím to chápu tak, že najedou s autem, srovnají volant a zamknou ho. Zvednou auto, uvolní nějaké tyče řízaní a celé to srovnají tak kola byla rovně.
Díky.
Zdravím, mohl by mi někdo prosím říct, co je tedy potreba v servisu při geometrii udělat, pro srovnání toho volantu (uvolnit něco na řízení)? Rád bych předešel tomu, že mi budou podsouvat nezbytnost přesadit volant atd. Děkuji.
Na spojovací tyči od řízení matky na obou stranach a je potřeba to udělat pořádně, volant do roviny a zablokovat ho a pak podle hodnot doladit jak má být, otázka půl hodiny. Nakonec to projet a pokud by to bylo znovu tak chyba bude někde jinde.