Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Camshafts adaption- kde je problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#1 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Nevíte někdo, kde je chyba a jak jí opravit?
Přílohy
adaptace 8.8.2016.pdf
(71.01 KiB) Staženo 63 x
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#2 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Má nastavené valvetroniky, ale načtu třeba za týden a jsou nastavené na 0,800 a musím je nastavit znovu. Kde je chyba zas tady?
Přílohy
VVT nastavení.pdf
(71.86 KiB) Staženo 50 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

evidentně máš špatně nastavené rozvody,
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#4 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Tohle začalo psát až cca 2.000km po kompletním přetěsnění. Do té doby vš v pohodě. Proč nezůstane VVT nastavený?
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#5 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Výpis chyb
Přílohy
5.8.2016.pdf
(117.45 KiB) Staženo 56 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

dyt to tam přímo hlasí čidlo vačky, tak proč tím nezačnete?
nemůžeš řešit nic s VVT dokud nemáš ok vačky,
a pak je tam špatně Disa a chudá směs, to taky není dobrý.
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#7 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

A to cidlo je vstupni nebo vystupni? DISA elektromotor jssm objednal a vymenime. Je mozne, ze ta chuda smes je tou vackou? 2000km vse v poho a pak tohle.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

máš to tam napsaný,
bank 2 - řidičova strana,
auslass - výfuk

tak prohod čidla mezi sebou a uvidíš co to udělá, jestli se chyba přesune,

chudou směs řeš až budou rozvody (adaptace vačky) ok, pokud si motor nemuže nastavit vačky tak je jasné že to rozhodí směs,

kdo dělal ten motor? Snejk nebo někdo jinej?

disa motorku nemá co být, tydle pierburgy sou nesmrtelny, spíš otázka jeslti se ti nerozpadlo sání, na pětkách už jsem to pákrát řešil.
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#9 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Sání měl mechanik rozebrané a bylo v pořádku. Jsem čuměl, co to je za mechanismus. Ale vše fungovalo prý jak má. Takovy plastový paskvil. Spíše mě napdlo, zda to nemůže dělat i klapka. Motor mi konplet vyndal a vše přetěsnil včetně vzduchu a poctivě podmazal reinzosolem. Ale stejně kolísají otáčky cca 550-800 a takhle pořád dokola a někdy to přestane.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

i gufera na ventilech dělal?
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#11 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Anno, i gufera a ventilech. Tak jsem to vyměnil a ukazuje to tohle. Adaptace a tom čidle byly v maximální hranici a posléze najednou se snížily do zelené hranice, ale nepohybují se jako na bank 1. Prostě hodnota stojí
Přílohy
adaptace 10.8.2016.pdf
(70.7 KiB) Staženo 47 x
10.8.2016-4.pdf
(109.97 KiB) Staženo 44 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

takže nejspíš špatně nastaveny rozvody,
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#13 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

JaraX píše:takže nejspíš špatně nastaveny rozvody,
Jedine co nechapu, tak to je to, ze cca 2000km zadna chyba a auto jelo normalne. To se objevilo az ted. Kdyz se podivam na realne hodnoty cidla vacky vyfuku, jak jsem menil, tak jsou v pohode, ale vypis chyb ukazuje na spatne cidlo vacky vyfuku, coz mi nejde do hlavy. Ale dnes zkusim je prohodit, zda se chyba prenese. Jen mala technicka? V sekci VVT nastaveni neni smazat adaptace. Dále jsem koupil novou baterii a nemohu najit, kde ji sparovat. Protoze 5 min sviceni a uz nenastartuju
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#15 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

u pětky z hlavy nevím, musel bych to vidět, takovy auta nedělám,
u sedmy je to v powermodulu, u pětky se to dělá tuším přes tool32 v DME
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#17 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

Tak jsem zaměnil čidla a vše stejné. Jen jsem se všiml jedne veci a to je, ze kdyz dam status, tak vse co ukazuje na output Bank2, tak hodnoty stoji trvale na jednom miste a nepohybuji se jako na input bank2, input bank1 a output bank1.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#18 Příspěvek od TANN3R »

L-Y-K-A-N píše:
JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?
Možná se zeptám blbě, ale určitě si měnil čidlo na výfuku, a ne na sací vačce? Výfukový snímač je hodně utopený.

Vypadá to, jako by si neměl čidlo vůbec zapojené, nebo přerušený kabel. Měl sem to samé, zapsaná chyba čidla a hodnoty z něj naprosto konstantní..
L-Y-K-A-N
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: čtv 19.05.2016 00:00

#19 Příspěvek od L-Y-K-A-N »

TANN3R píše:
L-Y-K-A-N píše:
JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?
Možná se zeptám blbě, ale určitě si měnil čidlo na výfuku, a ne na sací vačce? Výfukový snímač je hodně utopený.

Vypadá to, jako by si neměl čidlo vůbec zapojené, nebo přerušený kabel. Měl sem to samé, zapsaná chyba čidla a hodnoty z něj naprosto konstantní..
Zamenit cidla nejdou. Vyfukove ma pripojeni na konektor a saci ma kabel s konektorem.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#20 Příspěvek od TANN3R »

Pravda, teď sem se na to díval, N62B44 má různá čidla pro sací a výfukovou vačku, až B48 má čtyři stejná..
Odpovědět