Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Camshafts adaption- kde je problém
Má nastavené valvetroniky, ale načtu třeba za týden a jsou nastavené na 0,800 a musím je nastavit znovu. Kde je chyba zas tady?
- Přílohy
-
- VVT nastavení.pdf
- (71.86 KiB) Staženo 51 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
máš to tam napsaný,
bank 2 - řidičova strana,
auslass - výfuk
tak prohod čidla mezi sebou a uvidíš co to udělá, jestli se chyba přesune,
chudou směs řeš až budou rozvody (adaptace vačky) ok, pokud si motor nemuže nastavit vačky tak je jasné že to rozhodí směs,
kdo dělal ten motor? Snejk nebo někdo jinej?
disa motorku nemá co být, tydle pierburgy sou nesmrtelny, spíš otázka jeslti se ti nerozpadlo sání, na pětkách už jsem to pákrát řešil.
bank 2 - řidičova strana,
auslass - výfuk
tak prohod čidla mezi sebou a uvidíš co to udělá, jestli se chyba přesune,
chudou směs řeš až budou rozvody (adaptace vačky) ok, pokud si motor nemuže nastavit vačky tak je jasné že to rozhodí směs,
kdo dělal ten motor? Snejk nebo někdo jinej?
disa motorku nemá co být, tydle pierburgy sou nesmrtelny, spíš otázka jeslti se ti nerozpadlo sání, na pětkách už jsem to pákrát řešil.
Sání měl mechanik rozebrané a bylo v pořádku. Jsem čuměl, co to je za mechanismus. Ale vše fungovalo prý jak má. Takovy plastový paskvil. Spíše mě napdlo, zda to nemůže dělat i klapka. Motor mi konplet vyndal a vše přetěsnil včetně vzduchu a poctivě podmazal reinzosolem. Ale stejně kolísají otáčky cca 550-800 a takhle pořád dokola a někdy to přestane.
Anno, i gufera a ventilech. Tak jsem to vyměnil a ukazuje to tohle. Adaptace a tom čidle byly v maximální hranici a posléze najednou se snížily do zelené hranice, ale nepohybují se jako na bank 1. Prostě hodnota stojí
- Přílohy
-
- adaptace 10.8.2016.pdf
- (70.7 KiB) Staženo 48 x
-
- 10.8.2016-4.pdf
- (109.97 KiB) Staženo 45 x
Jedine co nechapu, tak to je to, ze cca 2000km zadna chyba a auto jelo normalne. To se objevilo az ted. Kdyz se podivam na realne hodnoty cidla vacky vyfuku, jak jsem menil, tak jsou v pohode, ale vypis chyb ukazuje na spatne cidlo vacky vyfuku, coz mi nejde do hlavy. Ale dnes zkusim je prohodit, zda se chyba prenese. Jen mala technicka? V sekci VVT nastaveni neni smazat adaptace. Dále jsem koupil novou baterii a nemohu najit, kde ji sparovat. Protoze 5 min sviceni a uz nenastartujuJaraX píše:takže nejspíš špatně nastaveny rozvody,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Možná se zeptám blbě, ale určitě si měnil čidlo na výfuku, a ne na sací vačce? Výfukový snímač je hodně utopený.L-Y-K-A-N píše:Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Vypadá to, jako by si neměl čidlo vůbec zapojené, nebo přerušený kabel. Měl sem to samé, zapsaná chyba čidla a hodnoty z něj naprosto konstantní..
Zamenit cidla nejdou. Vyfukove ma pripojeni na konektor a saci ma kabel s konektorem.TANN3R píše:Možná se zeptám blbě, ale určitě si měnil čidlo na výfuku, a ne na sací vačce? Výfukový snímač je hodně utopený.L-Y-K-A-N píše:Neprohodil, protoze je tam pristup, jak cikanovi na plat. Ja s jistotou sel koupit nove cidlo a hned vymenil na vyfuku na strane ridice. Nevis prosimte, jak sparovat baterii?JaraX píše:aha, tys ty čidla ještě neprohodil, tak tím začni, možná to bude jen čidlo.
Vypadá to, jako by si neměl čidlo vůbec zapojené, nebo přerušený kabel. Měl sem to samé, zapsaná chyba čidla a hodnoty z něj naprosto konstantní..