Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	TURBO do 525TDS E34
- 
				mika_hakkinen
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
- 
				DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Jenže co jsem pochopil, tak on z toho nechce ždímat stovky koní.. Já měl na TDS variabilní turbo a nemůžu říct, že by to bylo špatné. JASNĚ v případě,kdyby chtěl jezdit závody,sprinty,drifty atd, tak by asi byl lepší nějaký velký obtok a ten motor se nebude dusit protitlakem výfukových plynu a vše pojede lépe ve vyšších otáčkách,ale dole to bude na běžné ježdění (do 1500od) bída a dýmovnice.. Já si myslím, že toto nehrozí už proto,že to chce dávat do pětky. Na zvýšení výkonu v celém spektru otáček, lepší spodek než s původním turbem a čipem dosáhneš jedině větším turbem s variabilním naklápěním lopatek. Nejlepší v poměru cena/výkon je GT2260V z E60 (podtlaková regulace),která se musí SPRÁVNĚ předělat na přetlak. S tímhle turbem a čipem to zvládne 200 koní a o to možná jde. Za svoje hrabání se v TDS motoru jsem poznal jen malinkou skupinku lidí co se rozhodli do radikálních úprav..99% lidí o tom jen mluví a tak tu nebudu přeci radit, dej tam mechanické čerpadlo s jinou hlavu do čerpadla,větší cooler,EGR a KAT ven ,větší výfuk + vedení vzduchu a obrovské turbo, protože by to stejně neudělal. Chce jezdit s pěkným krouťákem a výkonem a spotřebou.patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
Takže asi tak

Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blokpatrikE39 píše:že to říkáš zrovna ty.. odborníkuMisanek píše:a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžešpatrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
 Tvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba
 Tvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba 
psal že motor odelá turbo a že turbo oddělá motorMisanek píše:Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blokpatrikE39 píše:že to říkáš zrovna ty.. odborníkuMisanek píše:a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžešTvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba
 ... a ty raději pomlč s vytahováním špíny.. nevím kdo se hadál a upřeně tvrdil že u tds může komůrka vypadnout nad píst
 ... a ty raději pomlč s vytahováním špíny.. nevím kdo se hadál a upřeně tvrdil že u tds může komůrka vypadnout nad píst  a tady na fooru jsem od tebe četl řadu další záseků za kterýma sis tvrdě stál a nebylo to tak..
  a tady na fooru jsem od tebe četl řadu další záseků za kterýma sis tvrdě stál a nebylo to tak..  mimochodem k tomu mému tvrzení že píst nepřesahuje blok... dokud lukáš neměl sundnaou hlavu, tak jsem tdsový motor rozdělaný neměl
  mimochodem k tomu mému tvrzení že píst nepřesahuje blok... dokud lukáš neměl sundnaou hlavu, tak jsem tdsový motor rozdělaný neměl  .. víš v práci dělám jen motory iveco a renault a tam bohužel písty blok nepřesahují
 .. víš v práci dělám jen motory iveco a renault a tam bohužel písty blok nepřesahují
 z TDS uz toho moc nedostanes.
 z TDS uz toho moc nedostanes.
