TURBO do 525TDS E34
-
ferri12
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 06.01.2016 01:00
- Klubové ID: 3707
-
patrikE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob 22.11.2014 01:00
- Bydliště: Uherský Brod
-
ferri12
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 06.01.2016 01:00
- Klubové ID: 3707
-
mika_hakkinen
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
-
ferri12
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 06.01.2016 01:00
- Klubové ID: 3707
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
patrikE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob 22.11.2014 01:00
- Bydliště: Uherský Brod
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
jzxr
- Registrovaný
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř 17.10.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Jenže co jsem pochopil, tak on z toho nechce ždímat stovky koní.. Já měl na TDS variabilní turbo a nemůžu říct, že by to bylo špatné. JASNĚ v případě,kdyby chtěl jezdit závody,sprinty,drifty atd, tak by asi byl lepší nějaký velký obtok a ten motor se nebude dusit protitlakem výfukových plynu a vše pojede lépe ve vyšších otáčkách,ale dole to bude na běžné ježdění (do 1500od) bída a dýmovnice.. Já si myslím, že toto nehrozí už proto,že to chce dávat do pětky. Na zvýšení výkonu v celém spektru otáček, lepší spodek než s původním turbem a čipem dosáhneš jedině větším turbem s variabilním naklápěním lopatek. Nejlepší v poměru cena/výkon je GT2260V z E60 (podtlaková regulace),která se musí SPRÁVNĚ předělat na přetlak. S tímhle turbem a čipem to zvládne 200 koní a o to možná jde. Za svoje hrabání se v TDS motoru jsem poznal jen malinkou skupinku lidí co se rozhodli do radikálních úprav..99% lidí o tom jen mluví a tak tu nebudu přeci radit, dej tam mechanické čerpadlo s jinou hlavu do čerpadla,větší cooler,EGR a KAT ven ,větší výfuk + vedení vzduchu a obrovské turbo, protože by to stejně neudělal. Chce jezdit s pěkným krouťákem a výkonem a spotřebou.patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
Takže asi tak
-
patrikE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob 22.11.2014 01:00
- Bydliště: Uherský Brod
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blokpatrikE39 píše:že to říkáš zrovna ty.. odborníkuMisanek píše:a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžešpatrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
-
patrikE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob 22.11.2014 01:00
- Bydliště: Uherský Brod
psal že motor odelá turbo a že turbo oddělá motorMisanek píše:Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blokpatrikE39 píše:že to říkáš zrovna ty.. odborníkuMisanek píše:a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžešTvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
patrikE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob 22.11.2014 01:00
- Bydliště: Uherský Brod
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
patrikE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: sob 22.11.2014 01:00
- Bydliště: Uherský Brod
