Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530i autoesa

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#1 Příspěvek od JirkaJ »

Zdravím vás,uvažuju o koupi 530i e39.byl jste se někdo dívat na tuhle?
Díky

http://www.autoesa.cz/bmw/rada-5/sedan/ ... 00811.html
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#2 Příspěvek od JirkaJ »

Nikoho nenapadlo jet do autoesa??:-D
Duveřovat??
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pavel 528 »

no ja nevim,je to automat a jeste v hadru....
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#4 Příspěvek od JirkaJ »

mně osobně automat nevadí,kůže by se mi líbila,to jako jo,ale není moc z čeho vybírat tady u nás.Zajímalo by mně,jestli to viděl někdo bmw znalý,to já nejsem.Na co si dát pozor a tak.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#5 Příspěvek od Jirke »

Jirko, jesi se nepletu, auto stoji v PCE. Tam dela kamarad sefa mistni pobocky ESA. Muzu mu zitra zavolat...

Ale jinak to auto se tvari az moc dobre !!!
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#6 Příspěvek od JirkaJ »

Je v Praze,myslíme to stejné??:-)
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#7 Příspěvek od JirkaJ »

Je v Praze,myslíme to stejné??:-)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#8 Příspěvek od Meda »

A nechtel by jsi za stejny penize na LPG a v kuzi :)?

http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail= ... &jmeno=BMW
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#9 Příspěvek od JirkaJ »

A jeste k tomu manual vid:-)na toho jsem taky koukal,ale zas bez navi,nez.topení,oťukanej jak píše,a cena o 20 tis.víš:-)
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#10 Příspěvek od e155 »

Ad oťukanej - koukni se na pravé zadní dveře u toho z ESA :wink: Auto od Médi bych bral mnohem raději, než něco z bazaru. Ale je to každého boj :) Já první E39 bral taky z bazaru a vcelku OK. Asi jsem měl štěstí, ale znovu bych do toho už nešel. A jakákoliv výbava se dá dodělat.
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#11 Příspěvek od JirkaJ »

Jo jo,ty dvere jsem videl,ja byl na nej dneska kouknout.Az na ty dvere,a par oderek vepredu na ty liste jak jsou cidla,vypadalo hezky,ale co ne udivilo,chybela rucicka ukazatele stavu paliva??:-)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#12 Příspěvek od airbone »

podla fotiek ta e39 vyzera pozoruhodne zachovalo.... Tym rozpravkovym kilometrom je vsak tazko verit, bola by to rarita. Na fotke motoroveho priestoru vidim ze ABS jednotka je polepena tmelom - niekto ju uz opravoval a to by bolo divne zeby odisla uz tak skoro.
Rucka ukazatelu paliva urcite nemoze chybat, ak ano alebo chod ruciek nie je plynuly, tak je evidentne ze niekto sa v tych budikoch hrabal a ak ano, tak na 100% kvoli stacaniu km. Tieto budiky u E39 FL sa totizto nedaju spravit po obd zasuvke a je nutne pripojit sa priamo na chip alebo ho vypajkovat... To znamena rozoberat ich....
Kazdopadne za taku smiesnu cenu 94.000czk nemas co riesit a ani stratit. Snad by si nechcel takmer 15-rocne auto v stave noveho a navyse ak by malo tolko km ako sa uvadza, bol by to naozaj raritny kus. No napriek tymto paranoidnym myslienkam to auto na fotkach vyzera naozaj zachovalo, obzvlast interier, volant, sedacky, opierky ruk atd... Vobec by som sa ho nebal - treba sa na nom jednoducho uz len povozit par km a mal by si vidiet ci z toho nieco bude...
JirkaJ
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 25.10.2015 00:00

#13 Příspěvek od JirkaJ »

Stoceny to urcite bude,asi jako vetsina aut v bazarech,nechapu ale jak k tomu muzou jeste davat servisni knizku:-Dnevim no,vypada fakt pekne,iterier zachovaly,svezl jsem se taky,jelo hezky,nic neboucha,neklepe,prevodovka radila hladce i na manual.Prave proto se pzam jestli ji nekdo zna nebo se byl podivat
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#14 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Mam stejny nazor jako airbone... pokud se ti to auto tak jak je libi, kup ho... ale pokud ho budes predelavat (Mpaket, LPG a pod), najdi rovnou jiny a jeste usetris... pocitej s "50tis Kc plus" pokud budes muset resit normalni zavady e39 tohoto rv/najezdu (ramena, brzdy, tlumice, cely vodni system, lambdy, klapka plynu, DSC jednotka, DISA, ...)
Jako bonus jista spotreba oleje a pokud s tim jezdil retard tak i treba automat...
e39 530iA je imo good auto, ale musis ho trochu vychytat, jinak je to normalni 15 let starej s_áč :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#15 Příspěvek od e155 »

Zkontroluj si taky korozi - U E39 klasicky spodní hrany dveří, plechy za zadníma blatníkama, zadní čelo, prahy - prostě to celé přelez. Když se Ti líbí, tak ji sice stejně koupíš, ale ať víš, do čeho jdeš. Pak si projeď jak manuál, tak i automat, charakterem jsou to dost rozdílná auta. No a jak říkali kolegové, 50k je i do poměrně zachovalé E39 poměrně běžná vstupní investice - brzdy, tlumiče, oleje a už se tam blížíś.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#16 Příspěvek od Perunwit »

ten předFL volant na tom bazarovým je tam kvůli tomu, že jde o auto z nějakýho přelomu výroby, nebo proč?

jinak vypadá zachovale až se tomu nechce věřit.... a já osobně bych tomu právě proto nevěřil :-)
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#17 Příspěvek od e155 »

Myslím, že je to OK. Tyhle kormidla se nezměnila faceliftem, ty jinak tvarované čtyřramínka se dávaly až později.
Luke39
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 26.04.2015 00:00

#18 Příspěvek od Luke39 »

Vidím že stojíš nad podobným problémem jako já v květnu, tak napíšu svoji zkušenost.

V květnu jsem koupil víceméně stejný auto - fl, 530iA, 2001, najeto 260tis. Po první jízdě a ohledání až moc pěkná :D

Za ten půlrok jsem dělal věci, který už tady taky zazněly. Po koupi klasika - olej, filtry. Pak za studena na volnoběh vynechával jeden válec, to vyřešily svíčky. Odešla jednotka ABS - repas. Auto se na volnoběh hrozně chvělo - problém byl v rozsypané DISA klapce v sání, vyřešeno repasní sadou z GB. Teď se chystám na repas předních světel, protože svítí hůř než můj Favorit. Ale brzdy a podvozkový věci třeba neřeším, není to potřeba, vše je ok.

Na každém autě něco bude. Pokud se ti líbí, svez se v něm, hlavně ať to řadí, nemlátí nic na podvozku, není to úplně zhnilý a když to bude ok, neboj se toho. Promáčklý dveře koupíš nastrojený za 1500 a budeš spokojenej. Jinak od koupě mám spotřebu asi 9.7 a to jezdím spíš město.

Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#19 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

9,7 ve meste je nesmysl i podle stare metodiky, realne min 12, spis 14...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#20 Příspěvek od Perunwit »

9,7 není úplně nereálnejch, pokud vyjedeš občas z města.... já mam na manuálu 10,1 a klesá to... loni jsem se pohyboval kolem 12. Buď jezdim víc jako klobouk, nebo se člověk musí naučit to auto využívat optimálně.
Odpovědět