Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 opětovná exploze sání

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#1 Příspěvek od cabatomas »

Už taky někomu bouchlo sání? Přetlakuje a bouchne, čidlo regulace tlaku nové + jiné sání a znova bouchlo. :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

to bude asi nafta :)
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#3 Příspěvek od horan »

:roll:
Promin, ale uz nejsi ani vtipnej.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#4 Příspěvek od cabatomas »

JaraX píše:to bude asi nafta :)
530d 142kw
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

tak sorry, ale když nenapíše motorizaci tak se to blbě zjištuje.
ale dá se předpokládat že to je nafta, tam se dějí problémy o kterých člověk nemá ani tucha a měl jsem pravdu.

takže k věci
- kolik tlačí turbo?
- nějaké chyby na diag?
- to sání se dalo nový nebo starší?

čidlo regulace muže být ok, ale když se ti zasekne regulace tak to nepomuže
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#6 Příspěvek od Zdenda530d »

Tak to mě teda podrž... jak jsi na tom s EGRem? zaslepenej nebo v provozu? máš to vyfocené - zajímalo by mě kolik to nadělá paseky...
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#7 Příspěvek od cabatomas »

JaraX píše:tak sorry, ale když nenapíše motorizaci tak se to blbě zjištuje.
ale dá se předpokládat že to je nafta, tam se dějí problémy o kterých člověk nemá ani tucha a měl jsem pravdu.

takže k věci
- kolik tlačí turbo?
- nějaké chyby na diag?
- to sání se dalo nový nebo starší?

čidlo regulace muže být ok, ale když se ti zasekne regulace tak to nepomuže
Jak to myslíš, že se zasekne regulace? Proč se zasekne? Jinak sání bylo už 2x měněno a dáno použité. Kolik tlačí turbo ještě nevím, zítra zjistím, mam to u známého. Říkal, že může být zanesené nebo vadne turbo či tam někdo přede mnou dal čip a tlačí moc, ale mám auto 5let a problémy s vypadáváním výkonu a kouřením pozoruji pár měsíců. Paseku to nic moc neudělá, prostě ze strany to saní praskne, pokaždé na stejném místě.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

tak pokud vypadá výkon tak to právě vypadá na chybu "overpressure" na turbu je regulace lopatek obtokem, pokud by nefungovala tak to většinou tlačí málo, ale mužeš to mít zaseklý v druhé poloze a tlačí to moc
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#9 Příspěvek od cabatomas »

JaraX píše:tak pokud vypadá výkon tak to právě vypadá na chybu "overpressure" na turbu je regulace lopatek obtokem, pokud by nefungovala tak to většinou tlačí málo, ale mužeš to mít zaseklý v druhé poloze a tlačí to moc
Jak se řeší "overpressure"?
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#10 Příspěvek od DaweTDS »

Já taky už řešil prasklé sání a bylo mi řečeno,že první (bez klapek) praskaly ta tak jsem namontoval už s klapkama a ty zaslepil. Po čipu na turbu tlačím přes 1,8baru a sání už 2 roky drží.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#11 Příspěvek od cabatomas »

Vyměněno sání, nové čidlo na sání, nové čidlo na regulaci turba, demontáž turba a kontrola, na turbu prý vše maká jak má a dnes zatím pouze diagnostika na místě (ne za jízdy) - turbo tlačí jak má, dle požadovaných hodnot. Ještě ale než ho pořádně zkusím projet a dát mu, tak raději kontrola na diagnostice za jízdy. Nerad bych zase sháněl další sání 8O
Máte s tím někdo také zkušenosti?
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#12 Příspěvek od DaweTDS »

Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#13 Příspěvek od cabatomas »

DaweTDS píše:Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
A proc ti bouchlo? Kvuli cipu? Ventil na sani by to mel pri vetsim tlaku hodit do nouzaku ne?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#14 Příspěvek od TANN3R »

Tohle sání občas praská, i když turbo tlačí jak má - problém je přímo v sání, ne v autě. Klidně si mohl koupit prostě jen sání těsně před smrtí. Taky ti to mohlo hulit proto, že už unikal tlak..
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#15 Příspěvek od cabatomas »

TANN3R píše:Tohle sání občas praská, i když turbo tlačí jak má - problém je přímo v sání, ne v autě. Klidně si mohl koupit prostě jen sání těsně před smrtí. Taky ti to mohlo hulit proto, že už unikal tlak..
Už mi prdly 3 sání :? V zátahu to hulilo a ztrácel se chvilkami výkon.
Unikal tlak? Jako z načatého sání?
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#16 Příspěvek od DaweTDS »

cabatomas píše:
DaweTDS píše:Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
A proc ti bouchlo? Kvuli cipu? Ventil na sani by to mel pri vetsim tlaku hodit do nouzaku ne?
Určitě kvůli čipu...ale,jak už jsem psal..měl jsem ten první typ (praskající) a taky místo 1,1 tam je 1,8 už jsem to v zadní části měl lehce od oleje a tak bylo určitě načaté.
Do nouzáku to neskočilo protože mám nouzák až při 2 barech.
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: úte 13.08.2013 00:00

#17 Příspěvek od Michal-E39 »

Nemohu si pomoct, ale právě se bavím velmi živou představou topenářského 2,5bar bezpečnostního ventilu nabastleného na sání. Možná by to i fungovalo :-)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#18 Příspěvek od Teddy »

Proč topenářského na vodu? Jsou zbytečně velký a tupý.
Přece jsou origo stavitelný pojišťováky na tlakovej vzduch ne?
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#19 Příspěvek od cabatomas »

DaweTDS píše:
cabatomas píše:
DaweTDS píše:Já nasadil sání, smazal chyby a frrrrrrrr do ulic. Nic víc.
A proc ti bouchlo? Kvuli cipu? Ventil na sani by to mel pri vetsim tlaku hodit do nouzaku ne?
Určitě kvůli čipu...ale,jak už jsem psal..měl jsem ten první typ (praskající) a taky místo 1,1 tam je 1,8 už jsem to v zadní části měl lehce od oleje a tak bylo určitě načaté.
Do nouzáku to neskočilo protože mám nouzák až při 2 barech.
Prvni typ sani-praskajici? To jsou vsechny bez klapek? 8O
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#20 Příspěvek od DaweTDS »

jj ty první bez klapek byly prý dělané trochu jinak (spojení těch plastů) a ty praskaly. Novější s klapkama už byly OK. osobně vím o 2 lidech co jim sání na čiplé 135kw taky prasklo. Dali z 142kw a jezdí doteď.
Odpovědět