Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e 60 Automatická převodovka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Marek05
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 13.08.2015 00:00

#1 Příspěvek od Marek05 »

Ahoj všem, BMW E 60 2005 160KW 3,0 Diesel..
Chtěl bych se zeptat na kolik by v dneštní době vyšel repas automatické převodovky, abych věděl s kolika penězma mám počítat.. Moc děkuji za odpovědi..
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matrose »

dobry tak 50tis aby byko udelany vsechno
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

Asi si zabudol na mechatronik - ked je prevodovka na sracky, mechatronik bude duplom. Takze este aspon + 35tis.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#4 Příspěvek od Filozof »

nestrašte ho....polovinu ceny auta dát za repas se mi zdá nesmysl.

Většinou je to hydroměnič co odchází navíc by bylo lepší se podívat co ti řekne firma třeba to nebude tak strašné.... no uvidíš.
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od bartpt »

OT___Nevíte kde sehnat kvalitní hydroměnič za rozumné peníze?

Kaps, tam je mají, ale neslyšel jsem dobré recenze.
Pak třeba zp-automatic nebo opravaprevodovky.cz
Našel jsem i na bazoši kde nabízí za jednotnou cenu a se zárukou 24měs.
Ostatní nabízí za repasovaný 12měsíců...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#6 Příspěvek od Filozof »

no ono že to odchází nejčastěji neznamená že je to tvuj případ. Rozhodně to chce zjistit co máš za problém a pak shánět.

Mrkni v inzercích rozprodávající e60ky na díly. i e65. Často ty automaty jsou stejné v určitých modelech. Takže se dají zaměňovat jednotlivé díly.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#7 Příspěvek od Lucifer »

Filozofe, nikdo ho nestraší ale je potřeba být nohama na zemi.

Pokud převodovka kope při řazení nějakého kvaltu tak to většinou bývá mechatronik a ten je lepší koupit nový a stojí min 35tis.

Pak hydroměnič kolem 11tis u ZF

Sada těsnění je kolem 5tis

Oleje s filtrem taky cca 5tis

Lamely kolem 5tis

Takže reálná cena převyšuje 50tis jen to hvízdne aby to bylo udělané pořádně a ne jen zfušovaná oprava :wink:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#8 Příspěvek od Filozof »

nebo kopí převodovku co bude OK. Je to levnější chápu že musí mít stopro jistotu že je ok ale jsme pak na polovině těch peněz.

Nebo zjistit přesně problém a ten řešit. Nechce se mi věřit že by bylo obojí špatné plus ty další výdaje. Pokud si chce auto nechat dalších 5let proč ne.

Kamarád sehnal jinej automat vyhodil starej dal novej z jeté 5er a jezdí už 2roky v pohodě. Za směšné peníze to sehnal.

Takže cest je více a ne vždy je potřeba do těch našich starejch střepu dělat novej REPAS.


třeba tady něco je ...je potřeba co konkrétně to je a zjistit zda ta kupovaná je OK. to je základ. Takže s odborníkem na automaty ideálně.

http://auto.bazos.cz/inzerat/50884919/A ... 3-2007.php
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#9 Příspěvek od airbone »

Filozof píše:nestrašte ho....polovinu ceny auta dát za repas se mi zdá nesmysl.

Většinou je to hydroměnič co odchází navíc by bylo lepší se podívat co ti řekne firma třeba to nebude tak strašné.... no uvidíš.
to zavisi od toho co ta prevodovka robi. Podla toho mozes povedat co je tam asi naprd.....
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#10 Příspěvek od tommy_romeo »

Jste schopny nekdo poradit kdyz mezi 2 a 3 mi to vzdy pri pozvolnem zryhlovani 1300-1700 otacek (hlavne do kopcu) prokluzuje (dela to jen tady) a pak asi hydromenic vzhledem k tomuco jsem se tu docetl ze pri konstatni rychlosti kolem 100km/h otacky 1500 mi kolisaji ( zatim jen tak +-100). Diky
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#11 Příspěvek od Filozof »

kamarádovi takto prokluzoval a taky kolísali otáčky lítali při konstantní rychlosti o cca 300 +- nahoru dolu nakonec i po výměně oleje to stále dělalo a řekli mu v servisu kde dělají jen automaty že je třeba novej hydroměnič

Takže třeba to bude to samé. Ale jistě si to nech zjistit odborníky v servisu kde automaty dělají od rána do večera. Tam budou vědět hned.
Denny09
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 09.08.2012 00:00

#12 Příspěvek od Denny09 »

Já taky doufal jen v hydroměnič, ten se vyměnil, převodovka se nahodila, auto projelo a dělalo mi to pořád, tak přišla na řadu mechatronika za dalších cca 30tis. :(, výhoda je, že už převodovka nemusela z auta dolů, jen se vypustil olej.
Nic méně ted už mám převodovku v cajku.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#13 Příspěvek od Filozof »

Denny09: a kdo ti to diagnostikoval ? Kdo at víme že prostě neumí zjistit závadu.

mechatronik je taky dost častá závadnej.....
Denny09
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 09.08.2012 00:00

#14 Příspěvek od Denny09 »

Převodovku dělali v http://www.jptransmissions.cz, řekl bych, že týpek co to tam kuchá atd. se celkem vyznal, ale co se týče diag tak v tom dost plavou, diag mi dělal známý tehdy ještě v DISu a mechatroniku mu to neřeklo, že je v čudu. Nicméně jak vše nahodil a auto bylo totálně mrtvé a v nouzáků, tak mi volali, že si neví rady, že auto celé bliká hučí větrák atd., musel jsem přijed s kámošem a ten zjistil, že mechatronika je bez softwaru a nejnovější software měli v Cartecu a po nahrání bylo vše OK.
Celkem jsem si užil s automatem, stalo se to dva roky zpátky, tak třeba se už poučili a už umí BMW diagnostikovat. :)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#15 Příspěvek od airbone »

dobre hovorite, praveze ked prevodovka zacne robit hluposti, tak vo velkej miere zato moze mechatronik. Tyka sa to obzvlast 6hp26 a 6hp19. Samostatne prevodovky toho vydrzia celkom dost....
Sekanie, trhanie, cukanie, nezmyslene radenie, rana pri dobrzdeni, cuknutie pri rozjazde alebo pri prehodeni do 2ky, oneskoreny zaber spiatocky, pravidelne trhanie pri konstantnej rychlosti - tot vsjo mechatronik :) Jednoducho sa vybeha a nedrzi tlaky tam kde ma a ako ma.... Tak ako kazda mechanicka zalezitost.
Ja som tiez repasoval prevodoku a po investicii 1800eur a repase menica sa problemy kvoli ktorym som to robil, neodstranili. Az vymena EDS ventilov na mechatroniku ciastocne pomohla, nakoniec isiel iny mechatronik zo zanovneho auta. Programovanie a kodovanie vo vlastnej rezii.... Teraz uz vsetko konecne ok.
Inac daju sa kupit sady aj pre repas samostatnej mechatroniky, ale to uz len pre dobrodruhov.....

Denny09 - je to tak novy mechatronik pride vacsinou prazdny a treba ho programovat. Niekedy si to pyta pripojit stary pre vycitanie sw, ale ide to aj bez neho.
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#16 Příspěvek od tommy_romeo »

Umite tu potesit cloveka. Pristi tyden jedu na vymenu hydromenice tak doufam ze mechatron nebude potreba.
Dohny
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 10.05.2012 00:00
Bydliště: Velké Meziříčí
Klubové ID: 3661

#17 Příspěvek od Dohny »

Zdravím klubáci,
mám možnost koupit 520dA E60 z roku 2008 za dobrou cenu, ale zlobí tam převodovka.
Občas při prudším sešlápnutí plynu vypadne rychlost, auto se musí chcípnout, znovu nastartovat a jede to dál.
Nemáte někdo představu co s tím může být a nakolik by vyšla oprava?
Díky
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#18 Příspěvek od Lucifer »

Jak psal airbone, pokud se problémy odehrávají během řazení a celkově okolo řazení tak je to vždy mechatronik.

Pokud v kopci houpou otáčky na stejný kvalt, tak pak to teprve bude hydroměnič případně sjeté/spálené lamely :wink:
Dohny
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 10.05.2012 00:00
Bydliště: Velké Meziříčí
Klubové ID: 3661

#19 Příspěvek od Dohny »

Díky za radu. Právěže auto řadí moc pěkně, ať na to šlápnu nebo jedu pozvolna, akorát občas to prostě vyskočí
madmarty
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: stř 03.12.2014 01:00

#20 Příspěvek od madmarty »

Koukal jsem že se hledá potencionální servis automatek. Tohle jsem řešil na Jeepu, ono to je v principu stejný... Pár šmejdů mě obralo a udělali hov...Potom jsem na netu našel doporučení na servis u Strakonický v Praze. Ob dva baraky co jsou ty bazeny za RobinOilem. Jméno už nevím. Dělají jen automatky, nic jinýho a dělají to hodně dlouho... Řekli si za komplet repas asi 44tis Kč, 45RFE. Což mi přišlo dost, ale předchozí (mimochodem pěknej sráč, působil v Hammer Centru jako majitel servisu, než je vyhodili pro neschopnost a ostudu) 36tis, dostal na zalohách 36tis a za 6 měsíců neudělal ani hov... Než ho stihnul dát právník k soudu tak firmu převedl na bezdomovce... Několik dalších v Praze nabízelo že to někam pošlou a bez papíru za super cenu... To už nikdy. U těch u Strakonický byl takovej jeden morous, prej až po dovolenej atd. Ale nesliboval žádný nesmyslný termíny a neměl žádný problém s dokladem i s předávacím protoklem že tam nechám auto a co objednávám. Většinou všude chtějí auto za dobrou víru.

Udělali to v ceně co řekli, udělali to i v termínu. Převodovku trápím občas v terénu, má už něco najeto (je to asi 2-3 roky) a šlape skvěle. Špatnou referenci jsem na ně nikde neslyšel, ani na netu nenašel. Jestli má reference někomu pomůže budu rád. Až mi padne na 525d pojedu k nim ;-)
Odpovědět