Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

F07 chassis

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od MUF_IV »

Ahoj, zacala mi vyskakovat hlaska " chassis"- stop carefully. udela to nahodile ale mam vysledovano ze to je v dobe kdyz se zvedaji venku teploty za beznych podminek tl nedela , tedy kolem 20st a nize. take se v nadobce pro CHF11 pění kapalina. puvodne netesnilo vicko, tak jsem koupil nove. hlavne to vyskoci prinrazantnejsi jizde treba na dalnici.. potom uz nejde prepinat podvozek a zustane v modu " normal". po vypnuti a zapnuti auta je to zase ok, nekdy hodinu, nekdy 3minuty...
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od inspi1981 »

Udělej diagnostiku, bez toho se nehneš
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#3 Příspěvek od MUF_IV »

Diagnostika křičí málo oleje v servu.. Dolil jsem ale trocha se vycaka ven tlakem, proto jsem měnil to víčko, údajně to ma netesnost v téhle modelech. Tedy příčina bude asi jinde . Pokud to otevru za chodu motoru tak jsou tam bublinky jak pěna ve vane. To by asi byt nemělo... Jinak řízení nemá problém, jen dynamic drive.
pekarik
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 02.03.2012 01:00
Bydliště: Tábor

#4 Příspěvek od pekarik »

Co popisuješ, vypadá na vzduch v hyd. okruhu, který tam nemá co dělat díky vzduchu nabyde olej na objemu a potom ho to vyhazuje ven, většinou se tam dostává okolo gufera čerpadla, nebo ti někde vytéká olej a když je ho málo pak si čerpadlo nasaje vzduch. Když je vzduch v okruhu tak bývá i hlučné čerpadlo. (při krajních polohách ječí)
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#5 Příspěvek od MUF_IV »

Ano tak to bude sedět . V krajních pozicích to "Ječí" . Řekl bych ze mimo víčko to netesnost nemá. Díval jsem se všude co šlo... Jak to zkusit odzvdusnit ?
pekarik
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 02.03.2012 01:00
Bydliště: Tábor

#6 Příspěvek od pekarik »

Jestliže to přisává někde vzduch tak to neodvzdušníš. Jinak se to odvzdušní samo párkrát zatočíš do krajních poloh a mělo by se to odvzdušnit. Nezkoumal jsem jaké máš přesně auto a jak je tam dělané servo (elektrohydraulické nebo hnané řemenem)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

odvzdušnuje se to přes startup dynamic drivu.
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#8 Příspěvek od MUF_IV »

Aha, je to tohle ? http://youtu.be/_vBhkjLzhMk akorát na e65 ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

jo to je ono
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#10 Příspěvek od MUF_IV »

Tak SET UP Dynamic drive mam zasebou.. Nepomohlo, auto 10x tancovalo a vše Ok. nicméně jsem se do toho dneska ponořil více a projel více fór a zpracoval i informace tady a mám nějaké výsledky.

- Kapalina se neztrácí ale pění, hned po nastartování a nepřestane co je motor nahozen.
- Kolem čerpadla je vše čisté bez známky že to někde malinko utíká.
- řízení je v poho volant jde bez problemu v dorazových polohách a při otáčkách na místě kolem 2000 to hučí jak kdyby bylo v prdeli ložisko....
- chybu to hodí pouze podvozku a nahodile. Tedy asi to přisaje vzduch...

Vzal jsem inejkční stříkačku a vycucal jsem celou nádobku na servo. Vytáhl jsem něco co je spíše hnědé než zelené ( CHF11S ). Někde jsem se dočetl že by to mohl dělat i blbej olej nalitej v řízení....

Teď mi došlo že když jsem auto koupil, cca po mesici jsem si udělal čas všechno překontrolovat. bylo málo oleje v servu tak jsem tam originál trochu dolil. A tady asi začalo celé martírium...

Tedy otázka zní:

Jestli tam dal někdo předemnou něco jiného a já dolil originál, může to pěnit ??

Tedy nádobku jsem odsál celou a jednu hadici, ale předpokládám že je to málo, jak dostat celý olej ven když je tam dynamic drive...jak to vypustit a potom celé odvzdušnit? Kolik tam je celkem oleje...

Pokud by tohle neomohlo, procházel jsem to diagnostikou a ta mi dle symptomů řekla že je v prdeli čerpadlo, ale ta nepočítá s tím že tam mohl někdo nalít něco, co tam nepatří.

A poslední otázka, v nadobce je nějaký filtr, rozebrat to asi nepujde, vyměnit i celou nádobku ? ?
Odpovědět