pré mám napsat sem ohledně trablu s e39 525i r.01
přestalo to mít výkon,začalo sa třást+klepat celá ludra,motor chvílu blekotal a nechtělo jako jetvybrace do radičky.a když sem někoho předjet a měl bud 3.-4.kvalt tak zacukalo a pak to začlo jakoby přes převody či motor jako vrčet a furt si jelo "ve své jízdě jako bych tam nebyl".
někdo odepsal,že je to čidlo klikovky nebo nákého klepání.
díky moc za info či radu
ps:já se neměl ukecat na e39 a furt shánět e12 tehdejší plné výbavě a měl bych klid či zas opět e30,ale allrad v plast kupé hrkat do rakous na jízdy amatérů na zimní závody,kde katgorie i e30 4x4 jak sem špiznul na tubusu.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
klepání+třesot celé e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Cidlo na klikovce je zepredu pod vodni pumpou a je nani chycena vrtule. Smeruje na zubatej talir.
Cidlo na vacce je pod ovladanim vanosu smeruje smerem na vacku.
Poznas ktere je vadne pres diagnostku, ja mel vadny to na vacce a motor obcas tahnula skubal a celej se trasl jak pises. Obcas motor zdechnul na volnobeh. Doporucuju ti skontrolovat kabliky co vedou od cidel a vedou pod sani. Ja nemel vadny cidlo ale jenom zlomenej drat u konektoru prave pod sanim. Ale cidlo jsem drive doloval ven nez jsem zkontroloval konektor a zkurvil sem ho. Takze jsem musel dat nove.
Cidlo na vacce je pod ovladanim vanosu smeruje smerem na vacku.
Poznas ktere je vadne pres diagnostku, ja mel vadny to na vacce a motor obcas tahnula skubal a celej se trasl jak pises. Obcas motor zdechnul na volnobeh. Doporucuju ti skontrolovat kabliky co vedou od cidel a vedou pod sani. Ja nemel vadny cidlo ale jenom zlomenej drat u konektoru prave pod sanim. Ale cidlo jsem drive doloval ven nez jsem zkontroloval konektor a zkurvil sem ho. Takze jsem musel dat nove.