Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

klepání+třesot celé e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zedmen
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Brynych-Šterc u Dolfabáhnu

#1 Příspěvek od zedmen »

pré mám napsat sem ohledně trablu s e39 525i r.01
přestalo to mít výkon,začalo sa třást+klepat celá ludra,motor chvílu blekotal a nechtělo jako jetvybrace do radičky.a když sem někoho předjet a měl bud 3.-4.kvalt tak zacukalo a pak to začlo jakoby přes převody či motor jako vrčet a furt si jelo "ve své jízdě jako bych tam nebyl".
někdo odepsal,že je to čidlo klikovky nebo nákého klepání.
díky moc za info či radu

ps:já se neměl ukecat na e39 a furt shánět e12 tehdejší plné výbavě a měl bych klid či zas opět e30,ale allrad v plast kupé hrkat do rakous na jízdy amatérů na zimní závody,kde katgorie i e30 4x4 jak sem špiznul na tubusu.
lubooos
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: úte 04.11.2008 01:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od lubooos »

Cidlo na klikovce je zepredu pod vodni pumpou a je nani chycena vrtule. Smeruje na zubatej talir.
Cidlo na vacce je pod ovladanim vanosu smeruje smerem na vacku.
Poznas ktere je vadne pres diagnostku, ja mel vadny to na vacce a motor obcas tahnula skubal a celej se trasl jak pises. Obcas motor zdechnul na volnobeh. Doporucuju ti skontrolovat kabliky co vedou od cidel a vedou pod sani. Ja nemel vadny cidlo ale jenom zlomenej drat u konektoru prave pod sanim. Ale cidlo jsem drive doloval ven nez jsem zkontroloval konektor a zkurvil sem ho. Takze jsem musel dat nove.
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#3 Příspěvek od Holly Moderátor »

MOD Holly: Zamykám, překopíroval jsem diskuzi sem
Odpovědět