Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
automat 5HP24 VS 5HP30
Zdravím mám e39 4.4 v servisu v Bohumíně mi měnili filtr olej a tvrdili že to umí.Opak je pravdou dali tam o litr a něce míň a převod se odporoučel.Teď mrtvý brouk.Auto při rozjezdu mělo asi 2 sekundy díru pak se chytlo pak během jízdy mělo pauzu plyn nereagoval až po ubrání se po chvílí chytla a ve finále během jízdy pauza a zdechl motor.Olej byl v servisu kde to opravují dolit ale převod se nechytil.Tak mi bylo řečeno repas.Tak teď nevím koupit druhou nebo nechat zrepasovat tu moji.Našel jsem na netu 5HP30 a nevím jestli by pasovala pokud ano asi by kní musela být i řídící jednotka.Ví někdo zda se dá 5HP24 přehodit za 5HP30?Lidi v Bohumíně a okolí ať si rozmyslí servis prý na BMW ať nedopadnou jako já.Napsal mi další klu co mu dělali sedmu že se z takový servisem v ůvozovkách ještě nesetkal.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Papír samozřejmně nemám byl jsem rád že mi pomůžou a tak to dopadlo.Před výměnou oleje jela normálně.Auto jsem kupoval sám v Německu.Bylo servisované a jen brzdy Zimermann tam stály přes 40tisíc.Mám na to i doklad.Němci jsou na takové ¨¨SERVISY BMW "jaký je v Bohumíně hákliví.Příští týden vezu auto na repas automatu.Jsem zvědav.Asi než koupit starší převod který nevyzkouším tak radši nechám ten svůj zrepasovat se zárukou.