Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 kabely k baterce

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tradgidek
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: úte 27.05.2014 00:00

#1 Příspěvek od tradgidek »

Dotaz. Opet vyjedu s vozem vse oki. Zhasnu motor po chvili ze start otocim klicem a komplet elektrika ko tma nic nesviti. Jdu k baterce zahejbu svazkem kabelu od plusoveho kabelu a rozsviti se svetlo interieru. Opwt otocim klickem a zase ko. Na potreti sem s tim svazkem sikovne hnul a zase vse oki. Pridavam foto a po kterem kabelu ci kontaktu jit?? K cemu je tam ten zluty kontakt??
Přílohy
2015-01-09 21.53.25.jpg
2015-01-09 21.53.25.jpg (18.48 KiB) Zobrazeno 315 x
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Zdá se mi, že ten (+) kontakt s BST (Battery Safety Terminal) byl opravovaný, originál díl má totiž plast přes ten BST. Oprava se nepovedla na 100% a nekontaktuje spolehlivě. Toto auto mělo pravděpodobně odpálené airbagy a určitě byla odpálena i ta pyropatrona v (+) kontaktu, od toho pyra je ten žlutý konektor MRS X1770. Doporučuji zakoupit originální kabel s BST koncovkou a vyměnit. Jinak to bude mít problémy jak se startováním, tak i s dobíjením. A protože to nemá štávu, tak i automat padá do nouzáku, jak píšeš 2.9.2014 "bo me z toho mrdne". Více na obrázku níže + anglický popis v odkazu vysvětluje proč se tak děje.

Obrázek

Funkce BST - jeho odpálení v čase 2:45
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 26Jq1O1m0M[/img]

Proštudovat, alespoň fotky:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=570030
Odpovědět