Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 kabely k baterce
Dotaz. Opet vyjedu s vozem vse oki. Zhasnu motor po chvili ze start otocim klicem a komplet elektrika ko tma nic nesviti. Jdu k baterce zahejbu svazkem kabelu od plusoveho kabelu a rozsviti se svetlo interieru. Opwt otocim klickem a zase ko. Na potreti sem s tim svazkem sikovne hnul a zase vse oki. Pridavam foto a po kterem kabelu ci kontaktu jit?? K cemu je tam ten zluty kontakt??
- Přílohy
-
- 2015-01-09 21.53.25.jpg (18.48 KiB) Zobrazeno 316 x
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Zdá se mi, že ten (+) kontakt s BST (Battery Safety Terminal) byl opravovaný, originál díl má totiž plast přes ten BST. Oprava se nepovedla na 100% a nekontaktuje spolehlivě. Toto auto mělo pravděpodobně odpálené airbagy a určitě byla odpálena i ta pyropatrona v (+) kontaktu, od toho pyra je ten žlutý konektor MRS X1770. Doporučuji zakoupit originální kabel s BST koncovkou a vyměnit. Jinak to bude mít problémy jak se startováním, tak i s dobíjením. A protože to nemá štávu, tak i automat padá do nouzáku, jak píšeš 2.9.2014 "bo me z toho mrdne". Více na obrázku níže + anglický popis v odkazu vysvětluje proč se tak děje.

Funkce BST - jeho odpálení v čase 2:45
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 26Jq1O1m0M[/img]
Proštudovat, alespoň fotky:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=570030

Funkce BST - jeho odpálení v čase 2:45
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 26Jq1O1m0M[/img]
Proštudovat, alespoň fotky:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=570030