Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Škrtící klapka e39 2.8

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#1 Příspěvek od bmwe36fans »

Zdravím mám zmatek ohledně škrtící klapky u e39 2.8 čistil jsem ji a za prvé po asi ani ne 1000km jsem ji kontroloval znova a byla poměrně dost zaolejovaná,čím to může být?Mám možná trošku víc oleje v motoru než by se slušilo,za druhé mám e39 single vanos 2.8 a jsou tam dvě ale na té menší nemám to zavírací víčko co ji otvírá nebo zavírá je to od výroby takhle nebo tam má být? a ještě mám problém se zapojením s táhlama samotné klapky,mám tam dvě jedna je zapojená normálně a vede do prostoru do kabiny,a druhá je v škrtící klapce ale nikam táhlo dále nevede,nemáte nějaké schéma nebo fotku kde je to vidět jak to má být zapojené a šlapat to? Díky
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Chtělo by to foto.
Škrtící klapky mohou být dvě. Ta "blíže" k motoru může mít dvě lanka - jedno od pedálu a druhé od aktuátoru tempomatu. Druhá škrtící klapka je od ASC a vede od ni krátký bowden k aktuátoru ASC.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#3 Příspěvek od bmwe36fans »

Fotku mám ale takovou blbou a nejde mi sem vložit zítra to sem hodím díky za ochotu :D
Odpovědět