Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Škrtící klapka e39 2.8
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00
Zdravím mám zmatek ohledně škrtící klapky u e39 2.8 čistil jsem ji a za prvé po asi ani ne 1000km jsem ji kontroloval znova a byla poměrně dost zaolejovaná,čím to může být?Mám možná trošku víc oleje v motoru než by se slušilo,za druhé mám e39 single vanos 2.8 a jsou tam dvě ale na té menší nemám to zavírací víčko co ji otvírá nebo zavírá je to od výroby takhle nebo tam má být? a ještě mám problém se zapojením s táhlama samotné klapky,mám tam dvě jedna je zapojená normálně a vede do prostoru do kabiny,a druhá je v škrtící klapce ale nikam táhlo dále nevede,nemáte nějaké schéma nebo fotku kde je to vidět jak to má být zapojené a šlapat to? Díky
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Chtělo by to foto.
Škrtící klapky mohou být dvě. Ta "blíže" k motoru může mít dvě lanka - jedno od pedálu a druhé od aktuátoru tempomatu. Druhá škrtící klapka je od ASC a vede od ni krátký bowden k aktuátoru ASC.
Škrtící klapky mohou být dvě. Ta "blíže" k motoru může mít dvě lanka - jedno od pedálu a druhé od aktuátoru tempomatu. Druhá škrtící klapka je od ASC a vede od ni krátký bowden k aktuátoru ASC.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 209
- Registrován: ned 11.08.2013 00:00