Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 - strhnutý vypouštěcí šroub motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od Quido »

Zdravím ve spolek! :-)

Už jste někdo řešili strhnutý vypouštěcí šroub oleje?

Přeříznout z M12 x 1,5 na M14 x 1,5 a dát nový šroub?

Nebo nějaká jiná ověřená fligna?


Předem díky za radu!
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#2 Příspěvek od Teddy »

profi opravná sada závitů. Speciálním závitníkem protáhneš strženej závit, pak tam našroubuješ vložku (taková jako pružinka) a do ní původní šroub.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#4 Příspěvek od Perunwit »

tento postup (vložky helicoil) se používá i při převrtávání závituů na turbinových tělesech, takže na olejovém systému by měl fungovat v pohodě.
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Quido »

Zajímavá možnost.. Taky jsem trochu pátral a našel:

http://www.mojedilna.net/mojedilna-net/ ... 1-5-13X1-5
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Před prodejem auta "dobré", ale na svém bych to nechtěl. Nestandardní těsnící kroužky o průměru 13 mm nemusí být jednoduché v budoucnu koupit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět