Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
poškubávání 535d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Ahoj. co jsem si dovezl sou 535d rv.08 z německa tak hruba po měsíci ježdění jsem si všimnul, že auto při stabilních otáčkách lehce poškubává a to převážně v nižších otáčkách. Ve vysokých nebo při akceleraci toto nepociťuji. Např, je to znát, když jedu rychle a pak uberu, převodovka nepřeřazuje, zůstává stejný kvalt tak je to nejvíce znát. Ale otáčky na otáčkoměru jsou stabilní. Nevíte čím to může být?nezvyklo si to na naftu v čr?díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Klubové ID: 1463
- Kontaktovat uživatele:
no pozor - hydroměnič, když je v pasti (bohužel akt. stav mýho auta:-/ ) tak kolísají i otáčky na budíkách...projevuje se mi to tak, že když jedu konstantně třeba 90km/h tak to nepoznám ani tak na jízdě, jako spíše na budíkách...případně, když pružně zrychlím, tak se tomu chvíli "nechce", jakoby prokluzovala spojka a nechtěla se chytit...
vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?
vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Mě tím také strašil můj servisák, co dělá jen BMW.
Dával jsem mu auto do servisu s tím, že lehce poškubává. Říkal mi, že pokud to je kolem cca 1800 otáček a 80km/hod, tak to bude měnič, že to tak většinou odpovídá.
Mně to ale dělalo v nižších otáčkách, vyměnil se nějaký ventil u EGR, dále v automatu olej + nové adaptace = a vše OK.
Dával jsem mu auto do servisu s tím, že lehce poškubává. Říkal mi, že pokud to je kolem cca 1800 otáček a 80km/hod, tak to bude měnič, že to tak většinou odpovídá.
Mně to ale dělalo v nižších otáčkách, vyměnil se nějaký ventil u EGR, dále v automatu olej + nové adaptace = a vše OK.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Právě že jsem to zkoušel kolikrát prudce zrychlovat a to třeba i do kopce a otáčky se ani nehnou, zrychlení je plynuje. U zrychlení ani nic špatného nepociťuji. Na dia jsem ještě nebyl, potřebuji sehnat někoho šikovného. Mě ten můj problém přijde jako ucpaný filtr, ale ten by se dle mě projevoval i při zrychlení. Je otázku jsetli do není dpf, auto jezdilo neohřáté. Jak říkáš chce to fakt dia. Není tu někdo z Prahy a okolí? kdo mi měl čas?Pazdi píše:no pozor - hydroměnič, když je v pasti (bohužel akt. stav mýho auta:-/ ) tak kolísají i otáčky na budíkách...projevuje se mi to tak, že když jedu konstantně třeba 90km/h tak to nepoznám ani tak na jízdě, jako spíše na budíkách...případně, když pružně zrychlím, tak se tomu chvíli "nechce", jakoby prokluzovala spojka a nechtěla se chytit...
vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=43157
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95456
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95456
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Ahojte, mam take 535d a dela mi to same ci podobne, zhruba v 1500-1800 otackach mi znatelne pocukava auto, nekdy i dosti skubne, otackomer take kolisa, auto je ale take v techto otackach docela line, jak se to dostane nad 2000otacek, tak jede plynule a teprve potom dostane tah.puvodne se premyslelo nad prevodovkou ale nakonec mi nezavisle na sobe lidi rekli ze to je turbama,ze jsou spatna,podle popisu zavady, je to mozne??? Dnes se mi navuc parktat stalo ze auto ztratilo vykon a nechtelo jit do otacek, nevite prosim cim by to mohlo byt ??? Priklad prijel jsem pod prudky kopec,v kopci jsem potkal120citku,mydlel jsem uz ze to vyhynulo,samozrejme jsem musel razantne zpomalit a kdyz jsem ji chtel za kopcem predjet auto nechtelo jet, drzelo se to na 3000 otackach a ani to nechtelo preradit. Dekuji za odpovedi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
zkus nejprve prohlédnout tohlelukas535d píše:Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.