Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

poškubávání 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#1 Příspěvek od martingrif »

Ahoj. co jsem si dovezl sou 535d rv.08 z německa tak hruba po měsíci ježdění jsem si všimnul, že auto při stabilních otáčkách lehce poškubává a to převážně v nižších otáčkách. Ve vysokých nebo při akceleraci toto nepociťuji. Např, je to znát, když jedu rychle a pak uberu, převodovka nepřeřazuje, zůstává stejný kvalt tak je to nejvíce znát. Ale otáčky na otáčkoměru jsou stabilní. Nevíte čím to může být?nezvyklo si to na naftu v čr?díky
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY
Klubové ID: 2684

#2 Příspěvek od _milan_ »

hydroměnič ;)
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#3 Příspěvek od martingrif »

jseš si jistej?da se to jeste nějak poznat?je potřeba to řesit hned?mě to prave prislo a problem s palivem.jelikoz to radi krasne a poskubava to fakt jen obcas.
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY
Klubové ID: 2684

#4 Příspěvek od _milan_ »

:D nejsem ale je to dost pravděpodobné.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#5 Příspěvek od martingrif »

a dá se to nějak otestovat?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pazdi »

no pozor - hydroměnič, když je v pasti (bohužel akt. stav mýho auta:-/ ) tak kolísají i otáčky na budíkách...projevuje se mi to tak, že když jedu konstantně třeba 90km/h tak to nepoznám ani tak na jízdě, jako spíše na budíkách...případně, když pružně zrychlím, tak se tomu chvíli "nechce", jakoby prokluzovala spojka a nechtěla se chytit...

vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Velvetek »

V kolika otáčkách a rychlosti to dělá přesněji?
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Pazdi »

zjistím ti to, jakmile budu v autě - řekl bych tak cca 1700...jinak většinou okolo 60 a 90...když jedu po dálnici tempomat 130-140 tak je to ok
(jestli to tedy bylo na mě:D )
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Velvetek »

Mě tím také strašil můj servisák, co dělá jen BMW.
Dával jsem mu auto do servisu s tím, že lehce poškubává. Říkal mi, že pokud to je kolem cca 1800 otáček a 80km/hod, tak to bude měnič, že to tak většinou odpovídá.
Mně to ale dělalo v nižších otáčkách, vyměnil se nějaký ventil u EGR, dále v automatu olej + nové adaptace = a vše OK.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pazdi »

jj o tom podtlakovým ventilu u EGR vím - mám ho v plánu zkouknout:)
co se týká toho oleje - to je právě to - nechce se mi měnit olej "jen tak" a pak zjistit, že je to měnič a měnit ho znovu - přece jen je to skoro desítka...
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#11 Příspěvek od martingrif »

Pazdi píše:no pozor - hydroměnič, když je v pasti (bohužel akt. stav mýho auta:-/ ) tak kolísají i otáčky na budíkách...projevuje se mi to tak, že když jedu konstantně třeba 90km/h tak to nepoznám ani tak na jízdě, jako spíše na budíkách...případně, když pružně zrychlím, tak se tomu chvíli "nechce", jakoby prokluzovala spojka a nechtěla se chytit...

vzal bych to od začátku - byl jsi na diagnostice?
Právě že jsem to zkoušel kolikrát prudce zrychlovat a to třeba i do kopce a otáčky se ani nehnou, zrychlení je plynuje. U zrychlení ani nic špatného nepociťuji. Na dia jsem ještě nebyl, potřebuji sehnat někoho šikovného. Mě ten můj problém přijde jako ucpaný filtr, ale ten by se dle mě projevoval i při zrychlení. Je otázku jsetli do není dpf, auto jezdilo neohřáté. Jak říkáš chce to fakt dia. Není tu někdo z Prahy a okolí? kdo mi měl čas?
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#12 Příspěvek od martingrif »

Velvetek píše:V kolika otáčkách a rychlosti to dělá přesněji?
řekl bych tak 1500
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#13 Příspěvek od martingrif »

opravdu tu není nikdo z okolí Prahy z dia?
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Velvetek »

__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#15 Příspěvek od martingrif »

Tak dnes jsem byl u Snejka na dia, na dia vše v pořádku, převodka prý v dobrém stavu. Vypadá to buď na kola nebo něco na zadní nápravě. Jelikož to dělá i při vyřazení rychlostí - nevěděl jsem totiž, že vyřadit vůbec za jízdy jde.
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#16 Příspěvek od lukas535d »

Ahojte, mam take 535d a dela mi to same ci podobne, zhruba v 1500-1800 otackach mi znatelne pocukava auto, nekdy i dosti skubne, otackomer take kolisa, auto je ale take v techto otackach docela line, jak se to dostane nad 2000otacek, tak jede plynule a teprve potom dostane tah.puvodne se premyslelo nad prevodovkou ale nakonec mi nezavisle na sobe lidi rekli ze to je turbama,ze jsou spatna,podle popisu zavady, je to mozne??? Dnes se mi navuc parktat stalo ze auto ztratilo vykon a nechtelo jit do otacek, nevite prosim cim by to mohlo byt ??? Priklad prijel jsem pod prudky kopec,v kopci jsem potkal120citku,mydlel jsem uz ze to vyhynulo,samozrejme jsem musel razantne zpomalit a kdyz jsem ji chtel za kopcem predjet auto nechtelo jet, drzelo se to na 3000 otackach a ani to nechtelo preradit. Dekuji za odpovedi
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#17 Příspěvek od martingrif »

kolik máš najeto?jaký rok? ty budeš mít něco jiného než já.Já má výkon stabilní, otáčky také. řazení mám plynulé. netuším čím to je.zkusím vyměnit kola a uvidím. Podle snejka převodovka a motor v dobré kondici, tak hledám dál.
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#18 Příspěvek od mr_nitroz »

Lukas: Podtlakove hadicky na motoru?
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#19 Příspěvek od lukas535d »

Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#20 Příspěvek od martingrif »

lukas535d píše:Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.
zkus nejprve prohlédnout tohle
Odpovědět