Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BBS RC090 - jak rozebrat
Nemáte někdo tuchy, čim povolit níže vyobrazené matice? Je na to nějaký spešl přípravek, nebo lze využít dostupné nářadí? Popřípadě při sestavení je nějaký předepsaný moment?? Když budu chtít zoxidované hlavičky šroubků nechat pokovit, musím si asi nejspíše nechat vyrobit nějaké kopyto, kam je našroubuji, aby se nepokovily i závity, co? Uvítám tipy&zkušenosti. Chci dát kola na soustruh a potom do laku.
- Přílohy
-
- bbs.jpg (82.6 KiB) Zobrazeno 1287 x
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
myslím že na to pasuje klasický ořech z goly který není jen šestihranný, ale má tam víc výstupků.
Jinak počítej s tím, že všechny matky nepovolíš .. většinou pár šroubů zalomíš.
Jinak počítej s tím, že všechny matky nepovolíš .. většinou pár šroubů zalomíš.




-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně si poznač polohu středu vůči límci, aby jsi je složil zpět jak byly...
Jednou si je někdo nechával dokonce repasovat a tu styčnou plochu límec/střed někdo láknul
Tak bacha na podobný prasečinky 
Jednou si je někdo nechával dokonce repasovat a tu styčnou plochu límec/střed někdo láknul


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
rozebírám je co dva roky, středy jsem už dokonce několikrát mezi sebou prohodil, polohy už jsou kdoví jak vše je ok a vyvážení minimální (šrouby jsem nezalomil a všechny matky jsou originál)
Dvoris nachromoval šrouby a jsou parádní, ale po 6 letech to nechám udělat znovu
letos v zimě rozebírám po 4. a udělám tentokrát i lak středů do originálu a potom zalakuju vyleštěné límce, jelikož po páté už se mi s tím fakt dělat nechce
Dvoris nachromoval šrouby a jsou parádní, ale po 6 letech to nechám udělat znovu
letos v zimě rozebírám po 4. a udělám tentokrát i lak středů do originálu a potom zalakuju vyleštěné límce, jelikož po páté už se mi s tím fakt dělat nechce

Límce musejí mít ochrannou vrstvu po leštění, to je jasný.... dělat to 5x, to by mě mohly ty kola políbit...
Skládání chci pojistit značením, jak už tu bylo řečeno...ačkoli nic horšího, než vibrace asi nehrozí. Například na turbině se řeší jednotlivý vyvažovací šroub a jeho pozice, stejně jako váha každé oběžné lopatky... kolo holt nerotuje 3000/min a nemá 70tun.
Nehodíš sem foto oříšku, kterým to povoluješ a velikost?

Skládání chci pojistit značením, jak už tu bylo řečeno...ačkoli nic horšího, než vibrace asi nehrozí. Například na turbině se řeší jednotlivý vyvažovací šroub a jeho pozice, stejně jako váha každé oběžné lopatky... kolo holt nerotuje 3000/min a nemá 70tun.
Nehodíš sem foto oříšku, kterým to povoluješ a velikost?